Mainos

Kiekko-Espoo kaudella 2024–2025 – paluu Liigaan

• 187 293
  • 1 927

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Liedeksestä pitää myös muistaa että on saanut vastuuta todella paljon tulosvastuuketjuissa joten siihen nähden korkeintaan keskinkertainen suoritus- kaveria mainostettiin maalintekijänä ennen kautta ja sitä hän nyt ei ainakaan ole nähtyjen pelien perusteella vaikka kahdeksan byyriä 30 peliin onkin tilillä. Hukattuja paikkoja on valtava
määrä ja eilenkin alkoi leipomaan kun sai huippusyötön keskelle muutama metri maalista- kiekonmenetys. Voi olla toki henkistäkin. Mene ja tiedä

Puutavara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ishockey-Esbå
Jotenkin vähän turhan selkeästi hyökkäyssuuntaan on tehot muutamien ukkojen harteilla, toki superhienoa että ne on riittäneet nyt näin hienosti. Jättimäinen kiitos siitä menee Rimpiselle.
Aika helposti olisi sijoitus keskinkertaisemmalla veskaripelillä sarjataulukossa jotain 8-11 luokkaa.

Kaksi kärkiketjua kun rakentaa palapelistä Q, Hillis, Tuomaala, Virtanen, Rohdin ja Liedes niin kyllä siitä saadaan hyvä soppa kasaan. Kaksi alempaa ketjua jää sitten selkeästi enemmän rikkovaan ja selviytyvään rooliin. Joskin ehdottomasti sinne on hienoja palikoita juuri siihen olemassa.
Tästä hieman eri mieltä kun ollaan kuitenkin Liigan ainut jengi Tapparan kanssa, jossa 12 pelaajaa tehnyt tehopisteitä 10 tai enemmän.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Meinaat että tällä hetkellä meidän maalintekijät ei mahdu kokoonpanoon? Tuo kaksikko saa kiekkoa tällä hetkellä maalivahdin ohi. Silloin heidän paikka olisi syytä olla kaukalossa. Vaikkakin toki isossa kuvassa tekeminen on siinä ja siinä liigatasoa.

Jos kaikki olisivat nyt pelikunnossa, näkisin että muiden tehtävä on antaa sairastuvalta palaaville tilaa kuin #12 ja #90
No joo. Mun mielestä Koivusaari ja Piipponen alkaa välillä piiputtamaan pitkässä putkessa ja eivät pysy mukana 60min. Kierrätyksellä saadaan nauttia heidän otteistaan enemmän. Mun papereissa Degersted, Ikonen, Piipponen ja Koivusaari kiertää kokoonpnossa. Sallinen vois myös välillä huilata.
Oma pointti tosiaan se että Quenneville on pakko saada enemmän peliin mukaan ja paikoille 5vs5 pelissä kuin aiemmin. Tässä uskon että Hillis sekä Virtanen pystyvät huomattavasti parempaan tarjoiluun kuin tämän kauden Järvinen ja Rohdin.
Kyl mä näen tänkin. Mun mielestä taas Järvinen - Liedes ei ollut hyvä kaksikko ja se ei kuulosta hyvältä. Rohdin - Q vois olla hyvä pari. Kummallakin on maalinteko uhka mutta kyky myös avaaviin syöttöihin.

Ja sit mietin jos kierrättäisiin Hämis - Tuomaala - Liedes niin ei sekään kuulosta hyvältä.

Mutta paljon positiviisia ongelmia on pyöritellessä ketjuja. Mahdoollisuuksia on monia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy