Hiusten perusteella Elo tai Villanen? Keskitalolla taisi olla vähän vaaleammat hiukset.
Niin itseasiassa näyttää siltä. Aikamoinen läpimurtokausi viime kaudella. Lähinnä siis, että pysyi kasassa. Toiminut kolme edellistä kautta kapteenina, niin kelpaa kyllä.Taitaa olla Joni Piipponen.
Hirso puhui mentaalipuolests paljon. Nyt näyttää siltä, että tehdään sopimukset kaikkien muiden kapteenien kanssa. Eipä siinä. Korvien välin ollessa kunnossa luistinkin liikkuu.Toiminut kolme edellistä kautta kapteenina, niin kelpaa kyllä.
Vuorelassa on kyllä hirveästi potentiaalia, joten pakko olla tyytyväinen tähän jatkoon. En ihmettele, vaikka Vuorela olisi neljän eniten pelaavan pakin joukossa tulevalla kaudella.Puolustaja Jesse Vuorelalle vuoden jatko
Jesse Vuorela jatkosopimukseen - Kiekko Espoo
Kiekko-Espoo kiinnittää nuorta osaamista puolustukseensa, kun 20-vuotias Jesse Vuorela jatkaa sinipaidassa. – Jesse on loistava joukkuepelaaja ja pelasi hyvän ensimmäisen kauden miesten mukana. Ison potentiaalin omaava rightin puolustaja. Oppimisen vuosi tulossa ja yhdessä kehitetään...kiekko-espoo.com
Joo. Ehdottomasti näin. KeuPa voittaa mestaruuksia ihan liukuhihnalta, joten eipä ihme. Toinen vaade on tunnistaa edelliskauden kapteenit ja palkata ne. Vaan mikäs tässä, kun meillä on parhaat muijat ja rahaa loputtomasti.Eipä tarvii kummoista tietotaitoa olla Kespoon UTJ. Riittää kun kattoo kuka on aiemmin Keupassa pelannu.
Olikos tämä Heikkinen sentteri?
Tähän vahva sama. Sellainen taistelija, jollaista ei ihan mistä vaan löydy.Kiekko-Espoossa on kyllä ensi kaudellakin yhden Takaveräjän mentävä aukko. Olen pettynyt jos ei jatka.
Takaveräjä on ollut mukana Kiekko-Espoon uuden tulemisen jokaisella kaudella, ja ehdottomasti haluaisin hänen jatkavan joukkueessa.Kiekko-Espoossa on kyllä ensi kaudellakin yhden Takaveräjän mentävä aukko. Olen pettynyt jos ei jatka.
Aika odotettu jo toivottu jatko. Tuntee tulevan valmentajan ja oli tärkeä palanen viime keväänä. Kelpaa!
Mun mielestä yllättävä, mutta todellakin toivottu jatko. Yllättävä siksi, koska kuvittelin että noilla näytöillä tulisi näytönpaikka myös liigaan. Sopimuksessa varmaankin on liigaoptio?Aika odotettu jo toivottu jatko. Tuntee tulevan valmentajan ja oli tärkeä palanen viime keväänä. Kelpaa!