Espoon Kiekkokannattajat järjestää lauantaina kotiavauksessa tifon, johon about kaikki voi osallistua.
Kun Espoosta puhutaan kaupunkina niin ihan hyvin voi sanoa, että palaa Espooseen.Tommi Huhtala Kiekko-Espooseen. Voiko sanoa että palaa Espooseen, kun ei ole Kiekko-Espoo -nimisessä organisaatiossa aiemmin pelannut? Eiköhän miehelle jotain käyttöä löydy.
Ja eikös uutisen ole tehnyt Ilmari Pitkänen, eli Suomi-sarjasta kaudelta 2019-2020 tuttu.
Kyllä mä luulen, että Hotsi voisi pysyä messissä koko kauden. Asunut nyt siis sen 11 vuotta Espoossa ja noissa viesteissä välittyy, että haluaa pelata kotona ja olla lasten kanssa. Onhan se hienoa, että Huhtalalle Espoosta on tullut koti, vaikka aluksi ollut pätkäläinen. Mahtavaa päästä näkemään Huhtala tositoimissa Espoonkin suunnalla vielä!En uskonut hetkeäkään että Huhtala olisi tullut mukaan vaikka sitä täällä vähän väliä huhuiltiinkin. Ihan mahtava homma! Toivottavasti saadaan pidettyä koko kauden, voi olla aika kova ukko kevään peleissä.
Kyllä mä luulen, että Hotsi voisi pysyä messissä koko kauden.
Kova analyysi. Viime kaudella kuitenkin huomattavasti Mestistä kovemmassa sarjassa (ei paljon häviä Liigalle), yli 0,5 ppg. Voi kyllä olla, että tässä menneisyyttä mukana, mitta uskon Huhtalan olevan tämän sarjan parhaita laitureita.Sanoisin että tämä on nyt sellainen hankinta jonka merkitys on enemmän markkinointipuolella kuin pelillisellä puolella vaikka pelimies onkin. Toivottavasti tuo sankoin joukoin väkeä hallille.
Tarkoitus ei ollut vähätellä Hotsin pelitaitoja. On varmasti joukkueen kärkiukkoja pelillisestikin. Joukkue on kuitenkin vahva ilmankin. Sen sijaan markkinointipuolen näkökulmasta joukkueesta puuttui sellainen nimi joka tunnetaan laajemmin, vie seuran otsikoihin valtakunnan mediassa ja tuo väkeä hallille. Siihen puutokseen Hotsi vastaa hyvin. Toisin sanoa tämä sopimus vahvistaa imagopuolta jopa enemmän kuin joukkuetta.Kova analyysi. Viime kaudella kuitenkin huomattavasti Mestistä kovemmassa sarjassa (ei paljon häviä Liigalle), yli 0,5 ppg. Voi kyllä olla, että tässä menneisyyttä mukana, mitta uskon Huhtalan olevan tämän sarjan parhaita laitureita.
HUHTALA edusti edellisen kerran Espoota kaudella 2013–14, eli 11 vuotta sitten. Tuolloin Kiekko-Espoo tunnettiin nimellä Blues.