Kiekko-Espoo huhut & spekuloinnit

• 72 995
  • 453
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pitäkää hyvänä. Varmasti Aronssonille parempi valinta, kun Kärpissä joutuis pienillä minuuteilla vetämään. Vaikuttaa ihan Ruotsin omalta Kivistön Tommilta.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Pitäkää hyvänä. Varmasti Aronssonille parempi valinta, kun Kärpissä joutuis pienillä minuuteilla vetämään. Vaikuttaa ihan Ruotsin omalta Kivistön Tommilta.
Onko tietoa vai vaan omaa päättelyä? Onhan kaverille varmaankin kivempaa jos voi omalla kielellään jutella kopissa ja kaikkea mitä sattuu tarvitsemaan, palvelun saa ongelmitta ruotsin kielellä. Paitsi ehkä Leppävaarassa.

Ei Aronsson ole alkanut seuraa IG:ssä seuraamaan, mutta Nörrköpingin supermiestä kuitenkin. Eiköhän se ole nyt melko varma homma jo.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Ei Aronsson ole alkanut seuraa IG:ssä seuraamaan, mutta Nörrköpingin supermiestä kuitenkin. Eiköhän se ole nyt melko varma homma jo.

Seurakavereita Valkoisessa Hevosessa kaudella 2019-20.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

Eiköhän Aronsson ala olla paketissa. Huttunen osunut Espoo-asioissa aika hyvin. Mutta mun silmään Aronsson vaikuttaa tosiaan hyvältä vahvistukselta. Mä tosiaan lähtisin Lajusen viereen kokeilemaan.

Sitten vaan jännäämään minkälainen se viimeinen hyökkääjä on. Sentterimarkkinat on aika kuivat eli ei varmaan mitään sateentekijää ole tulossa vaan jonkun tasonen arpa. Mulle riittäis että osaa alottaa ja syötöt napsuu lapaan

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Eikös tuossa lue, että on ihan uutinen. Faktaa se silloin on.

Hämmentää vaan, että miksi nämä uutisoidaan aina hitaimmin seuran omassa päässä, kun tiedot faktoina jo useilla muilla tahoilla on jaossa, ja jotka siten saavat klikit ja pisteet itselleen.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

Hämmentää vaan, että miksi nämä uutisoidaan aina hitaimmin seuran omassa päässä, kun tiedot faktoina jo useilla muilla tahoilla on jaossa, ja jotka siten saavat klikit ja pisteet itselleen.
Faktaa se on vasta kun seura sen ilmoittaa. Siihen asti se on huhu.

Mä en myöskään näe arvoa, että seura olisi ensimmäinen joka sen tiedon julkaisee. Itseasiassa mukava on että etukäteen pääsee mehustelemaan ja makustelemaan. Mutta mitä toivoisin, että noihin julkaisuihin panostettaisiin vähän enemmän. Eli rauhassa tehdään jotain videomatskua tai muuten laadukas teksti. Haastattelua jne. Siihen panostaisin.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Seurat uutisoi silloin kun he ovat sen ajatelleet julkistaa, usein tähän liittyy vaikkapa jonkun materiaalin teko tuota varten. Toimittajat skuuppaavat ja kertovat tietonsa heti kun pystyvät. Näin se on aina mennyt.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Faktaa se on vasta kun seura sen ilmoittaa. Siihen asti se on huhu.

Mä en myöskään näe arvoa, että seura olisi ensimmäinen joka sen tiedon julkaisee. Itseasiassa mukava on että etukäteen pääsee mehustelemaan ja makustelemaan. Mutta mitä toivoisin, että noihin julkaisuihin panostettaisiin vähän enemmän. Eli rauhassa tehdään jotain videomatskua tai muuten laadukas teksti. Haastattelua jne. Siihen panostaisin.
Seurat uutisoi silloin kun he ovat sen ajatelleet julkistaa, usein tähän liittyy vaikkapa jonkun materiaalin teko tuota varten. Toimittajat skuuppaavat ja kertovat tietonsa heti kun pystyvät. Näin se on aina mennyt.

En sinänsä ole kanssanne eri mieltä. Samaa mieltä siinä, että itse julkaisuun olisi hyvä nähdä pienesti jopa aikaa ja vaivaa.

Mutta siinä vaiheessa, kun toimittajat tai kirjoittajat täällä jo tietävät siirrosta, tietää sen hallilla toimistokin. Itse julkaisun voi ajoittaa sopivaan hetkeen mutta näkisin että siinä hetkessä someen vuodettu vihjaileva kuva tai muu lisäisi virtaa seuran kanaviin, joka olisi aina positiivinen asia.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues

Eiköhän Aronsson ala olla paketissa. Huttunen osunut Espoo-asioissa aika hyvin. Mutta mun silmään Aronsson vaikuttaa tosiaan hyvältä vahvistukselta. Mä tosiaan lähtisin Lajusen viereen kokeilemaan.

Sitten vaan jännäämään minkälainen se viimeinen hyökkääjä on. Sentterimarkkinat on aika kuivat eli ei varmaan mitään sateentekijää ole tulossa vaan jonkun tasonen arpa. Mulle riittäis että osaa alottaa ja syötöt napsuu lapaan

Jep. Seura tekee matskua julkaisua varten ja myös vähän viivästyttää sitä, kun 3 päivää sitten tuli jo yks. Viikonloppuun mennessä pitäisi julkistus tulla. Näillä näkymin 3. mahdollista hankintaa ei julkaistaisi kun vasta SaiPa-pelin jälkeen. Mahd. jopa Tappara-pelin jälkeen.

Karitsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Honak, Rangers
Aronsson ei ole edes tällä hetkellä vielä Suomessa, lähteenä ihan miehen oma instagram story. Eiköhän huomenna saada mies tänne, matskut tehtyä ja sitten nimi lehteen.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
No joo voi olla että ihan muu seura kyseessä.

Jep. Saanee silti ottaa ilon irti kun vielä mahdollista ;)

Samaa pohdin. Sitä ennen oli vielä twiitti, että iso uutinen huomenna. Mietin mikä iso hankinta meiltä tulisi. Mietin että saako Lajusen Jani tohon pyöriteltyä.

Alussahan JKL tarjoilee syöttöä lapaan "Jani kultaleijona Lajunen"

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Myös Jypin osiossa tartuttu tähän Sashan twiittiin, ja näköjään heidän somekin tiisannut jotain mahdollista uutta julkaisua.

Eli näinhän se tulee menemään:
Jyp Kaappasi Lajusen, Lällättelee Somevideolla Kiekko-Espoolle.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
11h aikaa mietiskellä, mitä lienee tarkoittaa "jokaisen". Nykyisen yli 20:n? Tälle kaudelle huhutun? Ensi kaudelle huhutun?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy