Varmaan tämä. My bad.Jürgensin jatko? Vai jostain uudesta pelaajastako kyse?
Varmaan tämä. My bad.Jürgensin jatko? Vai jostain uudesta pelaajastako kyse?
Viime talvena maajoukkuereissun jälkeen Lampisen pelit menivät huonosti ja Ignatjew pelasi suurimman osan peleistä. Miksi näin kävi?
Varmasti tämä. Eikä ollut huono kyllä yhtään niissä peleissä pudotuspeleissä/pelissä mitä pääsi pelaamaan. Ignatjew oli vaan myös erittäin erinomainen. Mulle kyllä kelpaa hyvin, että Lampinen on lähtökohtaisesti ykkösvahti. Pariksi sitten ehkä joku kokeneempi kaveri, jonka maaliin minä hetkenä vaa tarvittaessa. Joku Mestisjyrä maalivahti versiona esimerkiksi.Mun mielestä, tällein sohva-anaalisoijana, kyse oli vain henkisestä puolesta ja ehkä siitä, että nuorten kisojen ennakko-odotuksia selvästi isompi vastuu vain söi energian/keskittymisen/jonkun muun. Kun kyseessä on vielä nuori pelaaja, näkyy se otteissa nopeasti.
Mulla on kyllä vahva luotto on Lampiseen ensi kaudella.
Nyt kun on alkanut sopimuksia tippumaan niin voidaanko laittaa paniikki nappula pois? ;)Tekisi mieli kysyä tuohon somejulkaisuun, että onko meillä joukkuetta tuota ensimmäistä peliä ajatellen, heh.
Jep. Veskari auttaa jo paljon. Ei sentään tule 100-0 takkiin :)Nyt kun on alkanut sopimuksia tippumaan niin voidaanko laittaa paniikki nappula pois? ;)
Tänään pitäs saada Lampiselle 1. Kaveri lisää jengiin. Saa nähä kuka tulee, veikkaan kyllä, että viimekauden jengistä on moni jatkamassa.Jep. Veskari auttaa jo paljon. Ei sentään tule 100-0 takkiin :)
Tähän uutiseen on hyvä päättää työviikko ja mennä ulos nauttimaan auringosta. Tamu oli yksi kevään hahmoista enkä epäile hetkeäkään, etteikö voisi olla ison roolin mies jatkossakin.Joona Tamminen jatkaa Espoossa.
Ihan hyvä määrä koko kausi näillä.Meillähän on pelaaja jokaiselle paikalle jo!
xx - xx - xx
xx - xx - xx
Kivelä - xx - xx
xx - xx - xx
xx - xx
Tamminen - xx
xx - xx
xx
Lampinen
xx
Hyvä, tasapainoinen kokoonpano. Mestaruustaisteluun ilmoittauduttu.Meillähän on pelaaja jokaiselle paikalle jo!
xx - xx - xx
xx - xx - xx
Kivelä - xx - xx
xx - xx - xx
xx - xx
Tamminen - xx
xx - xx
xx
Lampinen
xx
Ei tullut turhaan otettua kaverikuvaa mestaruusjuhlissa. Hyvä jatko.Niko Kivelä jatkaa hyökkäyksessä myös tulevalla kaudella.
Tartteekohan olla 20 eri henkilön kommentti... no nopsaan tulee täyteen.Tänään kaksi sopimusta jos instagramissa olevaan kuvaam tulee yli 20 kommenttia.
Erittäin hyvät sopimukset!Omista junnuista Oskari Utriainen ja Niko Karlsson liittyvät joukkueeseen.
Samaa mieltä. Karlsson pelasi niin vähän edustuksessa, että paha sanoa vielä mitään, mutta Utriaisella mahdollisuus breikata jos ehjänä pysyy.Erittäin hyvät sopimukset!
Kyllä siinä eilisessä julkasussa taidettiin sanoa, että puolustajan julkistus tulossa tänään.Noh, mikäs nyt. Vaikka eilen tuli kaksin kappalein sopimuksia niin ei se tarkoita että seuraavana arkipäivänä voi jättää fanit täysin nuolemaan näppejä. Antaa tulla toimisto, saa suorittaa.
Jokerien puolella huhuitu Hotsia sinne. Älkää nyt vaan päästäkö noin tärkeää ukkoa naapuriin. Jos muualle siirtyy niin sitten toiseen sarjaan, ihan jo seuran uskottavuudenkin kannalta.