Kiekko-Espoo 2023–2024

  • 230 119
  • 1 917

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viime talvena maajoukkuereissun jälkeen Lampisen pelit menivät huonosti ja Ignatjew pelasi suurimman osan peleistä. Miksi näin kävi?

Mun mielestä, tällein sohva-anaalisoijana, kyse oli vain henkisestä puolesta ja ehkä siitä, että nuorten kisojen ennakko-odotuksia selvästi isompi vastuu vain söi energian/keskittymisen/jonkun muun. Kun kyseessä on vielä nuori pelaaja, näkyy se otteissa nopeasti.

Mulla on kyllä vahva luotto on Lampiseen ensi kaudella.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mun mielestä, tällein sohva-anaalisoijana, kyse oli vain henkisestä puolesta ja ehkä siitä, että nuorten kisojen ennakko-odotuksia selvästi isompi vastuu vain söi energian/keskittymisen/jonkun muun. Kun kyseessä on vielä nuori pelaaja, näkyy se otteissa nopeasti.

Mulla on kyllä vahva luotto on Lampiseen ensi kaudella.
Varmasti tämä. Eikä ollut huono kyllä yhtään niissä peleissä pudotuspeleissä/pelissä mitä pääsi pelaamaan. Ignatjew oli vaan myös erittäin erinomainen. Mulle kyllä kelpaa hyvin, että Lampinen on lähtökohtaisesti ykkösvahti. Pariksi sitten ehkä joku kokeneempi kaveri, jonka maaliin minä hetkenä vaa tarvittaessa. Joku Mestisjyrä maalivahti versiona esimerkiksi.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lampisen piti alustavan suunnitelman mukaan olla menneen kauden ykkösmaalivahti ja Ignatjev hankittiin etenkin sen takia että uskottiin ja toivottiin että Lampinen on vuodenvaihteen tienoissa kuukauden verran pois U20-kisojen aikaan. Tämähän myös toteutui. Kauden aikana kävi sitten niin että Ignatjev pelasi todella hyvin ja Lampisen otteet olivat vähän epävarmoja, joten Ingnatjev otti sen ykkösen paikan pelaamalla. Minusta on ihan oikein että se pelaa kellä koppi tarttuu.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No tästä jos laskee pikasella matikalla niin tällä tahdilla meillä on kaikki ketjulliset julkastu jo hyvissä ajoin ennen kuin kausari alennus loppuu.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tänään kaksi sopimusta jos instagramissa olevaan kuvaam tulee yli 20 kommenttia.
Tartteekohan olla 20 eri henkilön kommentti... no nopsaan tulee täyteen.

Toistaiseksi kaikki julkaistut on ollut jatkosopimuksia. Onkohan niitä nytkin tiedossa...
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Jos aiempaan vertaa, niin taitavat ensin tulla jatkosopimukset ja niiden jälkeen uudet.

Toimisto jää juhannuksena lomalle, joten eiköhän tuohon mennessä eli parin viikon sisään ole kaikki kasassa olevat sopimukset julkaistu. Ja elo-/syyskuussa sitten vielä muutama lisää.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ihan hyvää oma junnu astettakin näyttäisi olevan jengissä, kun sen perään huudeltiin jossain vaiheessa. Tämän hetken sopimuksista 4/5 pelannut vähintää U20 jengissä ja Tamminen sitten ollut pidemmässkin putkessa. Ihan hyvältä senkin osalta näyttää.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noh, mikäs nyt. Vaikka eilen tuli kaksin kappalein sopimuksia niin ei se tarkoita että seuraavana arkipäivänä voi jättää fanit täysin nuolemaan näppejä. Antaa tulla toimisto, saa suorittaa.

Jokerien puolella huhuitu Hotsia sinne. Älkää nyt vaan päästäkö noin tärkeää ukkoa naapuriin. Jos muualle siirtyy niin sitten toiseen sarjaan, ihan jo seuran uskottavuudenkin kannalta.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noh, mikäs nyt. Vaikka eilen tuli kaksin kappalein sopimuksia niin ei se tarkoita että seuraavana arkipäivänä voi jättää fanit täysin nuolemaan näppejä. Antaa tulla toimisto, saa suorittaa.

Jokerien puolella huhuitu Hotsia sinne. Älkää nyt vaan päästäkö noin tärkeää ukkoa naapuriin. Jos muualle siirtyy niin sitten toiseen sarjaan, ihan jo seuran uskottavuudenkin kannalta.
Kyllä siinä eilisessä julkasussa taidettiin sanoa, että puolustajan julkistus tulossa tänään.

Toivotaan jälkimmäistä asiaa vain huhuiksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Trg
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös