Millähän näytöillä Paasovaara pelaa junnua vaan tilalle ei voi mennä huonommin ja uskon junnun asenteen olevan vähän toistaluokkaa kuin lahna paasonPaasovaara tänään nelosessa. Harmi kun Piipponen loukkaantunut. Ketjut näyttäisivät aika hyviltä muuten
Ainakin nyt kannattajana fiilis on vahvasti noususuunnassa tämänkin kauden osalta tuon lisenssiuutisen jälkeen. Pitäisin aika merkillisenä, jos itse urheilijoilla kävisi päinvastoin.Jännä nähdä miten valmistautuminen on tauon aikana onnistunut. Tuleeko nyt lisenssiuutisen jälkeen se lopullinen ulospuhallus ja loppukausi menee ihan höntsäilyksi, vai pääsevätkö pelaajat nyt vapautuneemmin näyttämään että haluavat pelata tulevalla kaudella liigassa?
Sama täällä, ja tätähän sitä toivoisi.Ainakin nyt kannattajana fiilis on vahvasti noususuunnassa tämänkin kauden osalta tuon lisenssiuutisen jälkeen. Pitäisin aika merkillisenä, jos itse urheilijoilla kävisi päinvastoin.
Kohta se sitten selviää, miten sitä tunnetta ja intohimoa löytyy. Tänään pitää nähdä Kivikova Espoo!!
Oli turha toive, että luukut vihdoin olisi omissa teljetty kiinni...Ainakin tulee intohimoinen maalintekokilpa, kun omiin päästetään heti alkuun kaksi
Kahden maalin johtoasemassa maalivahti vaihtoon. Pieni spontaani tuuletus pääsi ilmoille kotikatsomossa, hienoa Westerlund! Oli vielä erittäin hyvä vaihto, Parviainen hoiti lopun todella kliinisesti.Päävalmentaja reagoi! Positiivista!
Harmillista kyllä, mutta fakta taitaa sittenkin olla, että oli Lampisen päätös. Ei Westerlundin.
Pettymys.
Jep, Lampisen oma ratkaisu selvästi oli.Hallilla kyllä näytti siltä että Lampinen ihan itse päätti poistua. Ja vähän heilutteli toista jalkaansa sen näköisenä että johonkin (lonkkaan?) sattui.
Ampuu myös minun mielestäni enemmän kuin viime kaudella. Ottaisipa Tuomaala oppia.Onko mutua vai onko Jaakko Heikkinen alkanut amoumaan enemmän 8 peliin 5 maalia kova suoritus joukkueen sniper nykyään. Kovaa pn tekeminen herralla.
Juuri näin on tapahtunut. Haki vielä viime kaudella avopaikoistakin syöttöä, mutta nyt ampuu tosi usein itse. Ja hyvä näin!Onko mutua vai onko Jaakko Heikkinen alkanut amoumaan enemmän 8 peliin 5 maalia kova suoritus joukkueen sniper nykyään. Kovaa pn tekeminen herralla.
Tätä olen itse vähän katsonut kolikon molemmilta puolilta kauden mittaan ja joo vastustaja pääsi pari kertaa avopaikkaan "ja varmaan ihan pyrkikin siihen", mutta näitä nyt tulee tasaisissa peleissä aina muutamia ja voittavan / kuuman / mestari veskari kyllä pitäs ottaa noista silti vähintään 50% kiinni (nyt meni mutulla 100% sisään) ainakin jos halutaan olla kärjessä tai päästä keväällä pitkälleMielestäni täällä oltiin heittämässä Lampista vähän turhankin innokkaasti bussin alle eilen. Vantaan ensimmäinen oli todella hyvä veto etuyläseen ja toinen yhtä pätevä ohjaus samaan paikkaan. Jos kiekon saa maalivahdin mailakäden olkapään yllä olevaan koloon, niin veska on käytännössä katsoen aika lailla vailla mahdollisuuksia.
Kolmas maali menee Keskitalon piikkiin ja siinäkin Nordgren veivasi taidokkaasti. Neljäs maali on oikeastaan ainoa, joka selvästi pistää silmään. Siinä Lampinen ylipelaa/sijoittuu väärin ja ilmeisesti vielä jotenkin loukkaa itseään samassa.
Tämän pienen puolustuspuheen jälkeen totean kuitenkin, että kokonaisuutena meidän mv-peli tällä kaudella on ollut varsin keskinkertaista. Viime vuonna Ignatjew astui esiin näihin aikoihin, kun Lampinen oli nuorten kisoissa, ja lukitsi ykkösvahdin paikan itselleen. Nyt kaipaisin pikkuhiljaa vastaavaa profiilin nostoa jommalta kummalta.