Kiekko-Espoo 2020–2021

  • 285 601
  • 1 310

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Alkaa pk-seudun koronatilanne mennä sen verran hankalaksi, että itse siirryn katsomaan matsit Ruudun kautta. Valitettavasti.

Hallille suuntaavia voi kiinnostaa Helsingin, Espoon ja Vantaan yhteisen koronakoordinaatioryhmän kannanotto tänään:
" Koronakoordinaatioryhmä myös suosittelee yksityisille elinkeinonharjoittajille, että ne edellyttävät asiakkailtaan kasvomaskin käyttämistä kaikissa tilanteissa. Suositus koskee elinkeinonharjoittajia, joiden tiloissa tapahtuu asiakaskohtaamisia, kuten esimerkiksi kauppoja, kauppakeskuksia, kulttuuripalveluita ja urheilutapahtumia."

Eli kaupunki pyytää yrityksiä ja seuroja asettamaan maskipakon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vepa

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Alkaa pk-seudun koronatilanne mennä sen verran hankalaksi, että itse siirryn katsomaan matsit Ruudun kautta. Valitettavasti.

Ymmärrän valinnat. Itse sen sijaan aion jatkaa otteluiden katsomista paikan päällä niin kauan kun se on mahdollista. Maski päällä ja turvaetäisyydet muihin huomioiden.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Yllättävän paljon muuten ihmiset maskeja tuolla matsissa pitivät. Arvioisin viime pelissä, että ehkä 70-80% oli maskillisia. Sen sijaan osalla ihmisistä oli ihmeellinen tarve tunkea lähelle muita porukoita vaikka aivan tyhjiäkin rivejä olisi lähellä ollut.
 

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pahaltahan tilanne näyttää. Saa nähdä miten kauan pelejä pystytään vielä pelaamaan. Itse kokeilin maskin käyttöä kaupassa ja kyllä oli epämiellyttävä käyttää. Maksimissaan 15 min voin pitää, eli ruudusta joutuu peliä katsomaan. Valitettavasti.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Itse olin edellisessä kotiottelussa maski naamalla ja tosiaan aika epämukavaa hengittää sen läpi ja kuin bonuksena maski vetää silmälasit huuruun melkein koko ajan. Ostin Kiekko-Espoo kangasmaskin, mutta en vielä testannut että auttaako se pitämään lasit poissa huurusta. Itse ajattelin käydä kyllä peleissä, mutta en läheskään kaikissa missä normaalisti kävisin. Katsotaan nyt, että sallitaanko yleisöä kohta enää edes maskin kanssa..
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Itse koitin maskia käydessäni työterveydeltä hakemassa influenssarokotuksen. Maski naamalla portaita kolmanteen kerrokseen kavuttuani, tunsin todella liikkuneeni. Ei ole mukavaa. Saa nähdä mitä STM meille keksii. Missähän Kiekko-Espoolla kulkee raja, jota pienemmillä yleisömäärillä tapahtuma on tappiollinen? Onneksi tässä nyt ei heti tule kotiottelua, joten muutoksiin on mahdollista valmistautua edes vähän paremmin.
 

RAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tietääkö muuten kukaan saako noita Kiekko-Espoo maskeja muualta kuin fanishopista kotipelien yhteydessä? Verkkokaupasta ei näköjään saa mutta saako esim. Seilorista maskeja?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ymmärrän valinnat. Itse sen sijaan aion jatkaa otteluiden katsomista paikan päällä niin kauan kun se on mahdollista. Maski päällä ja turvaetäisyydet muihin huomioiden.

Sama. Antaa median lietsoa pelkoa, tilanne ei kuitenkaan omalla kohdalla ole muuttunut mihinkään missään vaiheessa. Tauti tulee jos on tullakseen, ei tule jos ei tule. Maski päälle ja menoksi.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Tietääkö muuten kukaan saako noita Kiekko-Espoo maskeja muualta kuin fanishopista kotipelien yhteydessä? Verkkokaupasta ei näköjään saa mutta saako esim. Seilorista maskeja?

Seilorista saa. Oli ainakin vielä maanantaina jäljellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: RAM

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Missähän Kiekko-Espoolla kulkee raja, jota pienemmillä yleisömäärillä tapahtuma on tappiollinen? Onneksi tässä nyt ei heti tule kotiottelua, joten muutoksiin on mahdollista valmistautua edes vähän paremmin.

Todennäköisesti jossain 1000 paikkeilla menee se tappion raja, mutta tilanteen ollessa mikä on niin 800 keskiarvokin voisi olla hyvä puolustusvoitto, varsinkin kun isoimmat rahat joukkue tulee todennäköisesti tekemään pudotuspeleissä (olettaen että yleisöä yhtään paremmin silloin saa aktivoitua). En tiedä sitten missä kohti se kipuraja on että kannattaisi pelata "harjoitusvuoron hinnalla" jos sopimus mahdollistaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän siitä pitää lähteä, että pudotuspelien aikaan rokotteet ovat jo jakelussa ja rajoitukset peruttu. Kuitenkin 11 rokotetta on jo kolmannen, eli viimeisen vaiheen testeissä ja yli 50 eri rokotetta ihmistesteissä ylipäänsä. Täytyisi tapahtua eeppisen tason faileja jos noista yksikään ei selviäisi massamarkkinoille. Eli ajan peluuta tämä tavallaan vaan on, siihen asti kaikki tuki seuralle niillä keinoin kuin mahdollista.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Todennäköisesti jossain 1000 paikkeilla menee se tappion raja, mutta tilanteen ollessa mikä on niin 800 keskiarvokin voisi olla hyvä puolustusvoitto, varsinkin kun isoimmat rahat joukkue tulee todennäköisesti tekemään pudotuspeleissä (olettaen että yleisöä yhtään paremmin silloin saa aktivoitua). En tiedä sitten missä kohti se kipuraja on että kannattaisi pelata "harjoitusvuoron hinnalla" jos sopimus mahdollistaa.
Jaa. Meinaat että viimekausi vedettiin tappiolla yhtä vaille kaikki pelit? Kyllä se raja on alempana kuin 1000. Toki varmaan noussut jonkinverran viimekaudesta kun nyt on enemmän katsomoita auki rajoitusten takia. Toisaalta lippujen hinnat on vähän viimekautista korkeammat. Oma arvio on että viidensadan yleisölläkin päästään vielä omilleen.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Toisaalta lippujen hinnat on vähän viimekautista korkeammat. Oma arvio on että viidensadan yleisölläkin päästään vielä omilleen.
Luulen tämän olevan aika lähellä totuutta. Ehkä 600 tai jopa 700, mutta huomattavasti alle tuhannen. Mikäli 580 k€ halutaan saavuttaa pelkkiä lippuja myymällä, pitäisi yleisökeskiarvon olla n. 1550 per ottelu. Tämä sillä oletuksella, että lippuja myydään 15 €:n keskihintaan.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Luulen tämän olevan aika lähellä totuutta. Ehkä 600 tai jopa 700, mutta huomattavasti alle tuhannen. Mikäli 580 k€ halutaan saavuttaa pelkkiä lippuja myymällä, pitäisi yleisökeskiarvon olla n. 1550 per ottelu. Tämä sillä oletuksella, että lippuja myydään 15 €:n keskihintaan.
Tosta tulobudjetista noin puolet on lipputuloja. Toinen puolikas yhteistyökumppaneilta.
 

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
NHL pelit alkavat sitten aikaisintaan vuoden vaihteessa. Jokohan kohta nähdään kolmen metrin Koskinen espoon maalinsuulla?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Huikeaa olisi nähdä, mutta toisaalta kumpikaan pelaava maalivahti ei ole helppoja päästänyt sisään.
Toinen pelaavista ei itse asiassa ole päästänyt edes vaikeampia laukauksia, kun on kahdessa ottelussa kaksi nollapeliä pelannut - ja torjunut kaiken.

Nämä hetkelliset lainat ovat aina haastavia. KMK:n kohdalla pidän tosin lähes äärettömän pienenä riskinä sitä, että rikkoisi joukkueen sisäistä henkeä millään tavalla, mutta jossain tapauksissa nämä hetkelliset artistit voi vaikuttaa kokonaisuuteen myös negatiivisesti.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mutta olisihan vaan statementina hieno teko jos Koskinen pelaisi vaikka parikin peliä. Uskottavuutta, perinteitä, omaa juttua.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pikkusen kaksipiippuinen juttu toi Koskinen. Olis hieno ele ja lisäisi varmasti kiinnostusta seuraa kohtaan, mutta vallitsevissa olossa taloudellinen vaikutus jäisi varmaan pieneksi. Toisaalta nykyinen maalivahtikaksikko tarvitsee pelejä seuran kevään menestystä ja omaa urakehitystä silmälläpitäen. Siihen en usko että joukkueen kemia haikkenisi jos osaomistaja ja muutenkin aktiivisesti seuran puolesta toimiva NHL-tason maalivahti tulee koppiin. Ennemmin uskon Koskisen pystyvän kehittämään seuraa ja joukkuetta kokemuksellaan ja taidoillaan.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sen verran korjausta, että herra on jo ns.kopissa ja treenaa päivittäin joukkueen kanssa jäillä.
Juu, mutta ei ole siellä erätauoilla eikä ennen peliä jolloin hänestä olisi ehkä eniten hyötyä. Toki varmasti nytkin pystyy auttamaan etenkin maalivahteja kehittymään.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Tuota noin, kyllä minusta tuntuu, että KMK toisi sarjapisteitä, vauhtia lipunmyyntiin ja näkyvyyttä kansallisella tasolla.

Ainoa ongelma tässä on positiivinen, eli uutta maalivahtia ei varsinaisesti tarvita. Se puoli toimii tällä hetkellä todella hyvin. Toisaalta yksi loukki muuttaa kaiken. Ehkäpä KMK voisi tuoda mukanaan pari palloa ja yhden sentterin. McDavid taitaa olla sairaana, mutta olisihan siel noita..
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Draisaitl? Nuge?
Mut joo, toivotaan että Lindroos saa reilusti peliaikaa heti kauden alusta. Jo viime kaudella teki vakuuttavaa jälkeä Suomi-sarjassa ollen Niemistä tasaisempi. Tämä siis niin, ettei heikkoja pelejä ollut edes silloin kun joukkue edessä lepsuili. Nieminen toki hyvänä päivänään oli edellä, mutta yllättävän epätasaista suorittamista nähtiin (oma mielipide).
Lindroosille meni muutama veto toisesta päästä kenttää. Liekö ollut keskittymisessä vikaa selvästi heikompia vastaan. Muutenhan tuo pelasi hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös