Kelloparho
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho
Jytky lipsahti nyt sitten jo ennen kick offin alkua..Hallilla tihkui tietoa:
Olut tänään tarjouksesss, hinta ilmeisesti vain viisi euroa.
Jytky lipsahti nyt sitten jo ennen kick offin alkua..Hallilla tihkui tietoa:
Olut tänään tarjouksesss, hinta ilmeisesti vain viisi euroa.
Mutta eipähän voi kukaan alkaa valittamaan ettei muka tullut sitä oikeaa jytkyä, tuon jälkeen on melkein se ja sama ketä sieltä tulee, niin positiivisen puolelle jää väkisinkin.Jytky lipsahti nyt sitten jo ennen kick offin alkua..
Onneks en lähteny..Terassilla tunnelma on suorastaan infernaalinen.
Onneks en lähteny..
Onko tää ketju siis ainoa mistä saa tietoa? HPKn twitter ei ole inahtanutkaan pariin päivään, onko jossain FBssä jotain? Striimi ois ollutkin vähän liikaa.
Fake news!! Nekin kelpais..Tämä ketju on ainut mistä löytää totuuden. Ei kannata uskoa muiden medioiden vaihtoehtoisia faktoja.
Kukas tää isänsä poika sitten vois olla?
Tero Kivistö Twitterissä: "Huhujen mukaan eräs uusi tuleva pelaaja kulkee samanlaista urapolkua kuin isänsä. #HPK"
Onko Aki Heinolla lapsia?Kukas tää isänsä poika sitten vois olla?
Tero Kivistö Twitterissä: "Huhujen mukaan eräs uusi tuleva pelaaja kulkee samanlaista urapolkua kuin isänsä. #HPK"
Tuo oli ainoa, mikä minulle tuli mieleen, mutta en mitenkään usko tuollaiseen kaappaukseen.Patrik Virta?
Se olisi jo aika lähellä tasoa jytky. Ellei ihan rehellisestikin sitä.Tuo oli ainoa, mikä minulle tuli mieleen, mutta en mitenkään usko tuollaiseen kaappaukseen.
Jesse Ylönen?U18 maajoukkueessa oli ainakin yksi kuvaukseen sopiva aihio...
Tuo oli ainoa, mikä minulle tuli mieleen, mutta en mitenkään usko tuollaiseen kaappaukseen.
Tuollahan niitä: Suomalaiset etunimetNyt niitä nimiä! Mä tahdon nimiä!
U18 maajoukkueessa oli ainakin yksi kuvaukseen sopiva aihio...
Luulis että Suomen mestareita jotenkin muistetaan tilaisuudessa?Toke on ainakin paikalla.
Samoin kuin Jani Nikon pojalla SaiPaan.