Tulee sunnuntaina klo. 15:15.Moneltakos se huominen jakso tulee?
En löytänyt ohjelmatiedoista, oon töissä, pitäisi tallentaa.
Tulee sunnuntaina klo. 15:15.Moneltakos se huominen jakso tulee?
En löytänyt ohjelmatiedoista, oon töissä, pitäisi tallentaa.
Kuten mitä?Ja jos ensi kaudella tätä tehdään taas, niin toivottavasti sopivat Viasatin kanssa, että pelikuvaa saa myös käyttää. Toisi heti paljon lisää näihin jaksoihin.
Miksi yksi jakso kuukaudessa on aivan liian vähän? Mihin vertaat? Johonkin salkkareihin?Onhan tuo tosiaan vähän perseestä, että kestää noin kauan tehdä nuo jaksot. Yksi jakso kuukauteen muutenkin on aivan liian vähän, lisäksi jaksojen pituus on aivan naurettava. Hyvä kun ehtii sohvalle istua niin jo se loppuu ja taas joutuu odottamaan kuukauden.
Juurikin näin. Mielellään näitä useamminkin katsoisi ja lyhyemmällä viiveellä, mutta onhan se aivan huikeata, että tätä sarjaa ylipäänsä tehdään. Ei pidä alkaa liian vaativaksi. Ehkä joskus tulevaisuudessa isommalla budjetilla ja henkilöstöllä tästä voisi tulla viikoittainen sarja.Parempi tämäkin toki kuin ei mitään, joten liikaa en valita.
En näe itse mitään lisäarvoa jonkun pelikuvan lisäämisellä, kun ohjelman tarkoituksena on kuvata joukkueen arkea ja elämää kulissien takana..
Kuten mitä?
Miksi yksi jakso kuukaudessa on aivan liian vähän? Mihin vertaat? Johonkin salkkareihin?
En näe itse mitään lisäarvoa jonkun pelikuvan lisäämisellä, kun ohjelman tarkoituksena on kuvata joukkueen arkea ja elämää kulissien takana. Ohjelmatuotanto on aikamoista työtä, suosittelen jokaiselle ottamaan itse asioista selvää, ja kokeilemaan vaikka moviemakerilla kuinka kauan kestää tehdä omat dokumenttipätkät ja niiden hiominen julkaisun kestävään kuntoon.
Olen itse hyvin tyytyväinen KHL:tehtävä idässä -sarjan tähän astisiin jaksoihin. Yhdyn muutamiin kehitysideoihin, että jatkossa pelaajien itsensä kuvaamia video-osuuksia voi olla ensimmäisten jaksojen tyylisesti enemmän suhteessa muuhun. Toisaalta viimeisimmässä jaksossa oli keskitytty ja rakennettu draamankaarta juuri joukkueen huollon suhteen hyvin syvästi, tosin se ei juurikaan lopulta päättynyt mihinkään toteavaan, kuten olisi voinut tarinallisesti odottaa. Oli miten oli, laatu ja esitystahti kestää vertailun maailmanlaajuisesti.