Ikävänkantaja saattaa olla eri mieltä laatujournalismistä Ylellä.Tämä sarja todistaa jälleen kerran sen, että laatujournalismi asuu Suomessa Ylellä.
Onko kukaan löytänyt pätkiä vielä jostain muualta kuin Yle Areenasta? Itse en pääse Areenan jaksoihin käsiksi, sillä noita voi katsella vain Suomessa..
Olisin erittäin kiitollinen mikäli joku viitsii huikata löytäessään jakson upattuna jonnekin muualle vapaasti katseltavaksi.
Jos ei toimi, niin lataa google chromelle app nimeltä ''hola!''. Sieltä voit valita maaksesi Suomen ja estot pitäisi poistua.
24/7 on sarja jossa on seurattu NHL-seuroja.
Olen jonkin verran Venäjällä matkustellut ja pääosin mukavissa hotelleissa. Lutikatkin toin kotiin kalliista amsterdamilaishotellista, en suinkaan itänaapurista. Italiassa kerran yhden hotellin vessa toimi todella erikoisella tavalla. Vietnamissa liskot kiipeilivät kylppärin ikkunasta sisään. Ankeuttahan Venäjältäkin löytyy myös vaikka muille jakaa, mutta en käsitä miksi sarjan pitäisi keskittyä juuri siihen...
En tarkoita, että lutikkahotelleihin pitäisi keskittyä. Pelaajan arki KHL:ssä kiinnosta ja siihen kuuluu myös eksoottisemmat hotellit ja muut olosuhteet. Tavallista hotellielämää ei nyt niin jaksa katsella...
Kiitos vinkistä! En jostain syystä saanut edelleenkään skulaamaan. Eli edelleen ei Areena ala videota toistamaan..
Ei toimi Hola!:n proxyt eli jos joku ystävällinen sielu voisi linkata vaikka youtubeen tai muuhn palveluun niin myös minä olisin todella kiitollinen.
Löytyy tabletista Yle Areena-sovellus, mutta ei näy. Lampaanperse tästä Ylelle, kun ei huomioida ulkomailla olevia.
Kyse ei ole siitä, etteikö YLE välttämättä haluaisi näyttää ohjelmiaan ulkomaillekin, vaan tekijänoikeuksista. Kustannukset tuotantopuolella nousisivat pilviin.
Sori, mutta en niele tätä väitettä.
Sori, mutta en niele tätä väitettä. On se kumma miten muut, esim. BBC pystyy näyttämään omia ohjelmiaan ympäri maailmaa ja windows puhelimelle löytyy appsi, jolla pystyy katsomaan Thai teeveetä missä tahansa päin maailmaa, MUTTA meillä Suomessa kaikki on niin kallista, että kaikessa säästetään vaikka minäkin maksan veroni Suomeen sis. YLE-veron.
Niin, no ei se BBC:kään pysty kaikkia ohjelmiaan näyttämään ympäri maailmaa. Selittävät sen johtuvan jostain kumman tekijänoikeuksista ja siitä, että kustannukset nousisivat jos kaikkeen materiaaliin hankittaisiin riittävät oikeudet niiden ulkomailla esittämiseen.
Tuleekohan tätä sarjaa kuinka tiheästi? Kerran kuussa vai miten? Eka jakso oli hyvä!
Niin, onko kellään tietoa? Itse erehdyin luulemaan tätä viikoittaiseksi dokkarisarjaksi.
Ja nyt kun otin pään pois perseestä ja kävin FB-sivuilla, niin siellä jossain kommenteissa mainittiin seuraavan jakson tulevan ulos vasta lokakuussa.
Avausjakson kaltaista materiaalia ei vain tule riittävästi viikottaiseen näyttämiseen. Sen takia luulen, että nuo pelaajatervehdykset ym. nettiklipit ovat olemassa.