KHL-otteluiden seurantaketju

  • 383 464
  • 3 460

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitun oksettavaa. Ei yllätä kun katsoo penkin taakse. Lämsä on Valtosen fanipoika.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Säälittävää Panin ja Härski
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Paljon olen eläissäni mussuttanut tuomareista, varmaan pääosin ihan turhaan ja omaa tyhmyyttäni. Mutta tuo äskeinen tapahtumaketju, 2min alivoima UFAlle eikä muuta? Vaikka se Pesosen pudottanut niitti olikin about puhdas, niin Hartikaisen touhu myöhemmin tai Panin hakkaamassa paljaalla nyrkillä jonkun munuaisiin, mitäs hittoa oikeesti:D Joku ei nyt nähnyt ihan kaikkea tai sitten ummisti vähän silmiään. Olihan tuo melko sähköinen tilanne eipä siinä, lätkäpelissä vähän läikkyy joskus..
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paninin taklaus ok, Pesoselta juuri livahtaa kiekko lavan ohi ja taklaus osuu olkapää-olkapää. Mäkinen alkaa meukahmaan kun näkee että suomalainen ottaa osumaa.

Hartikaiselta todelta säälittävä sucker punch poikittainen, tuossa voisi käydä Kazanin pelaajalle helvetin huonosti.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kazanilta poissa vielä Da Costa ja Zaripov :D. Ja parhaassa tapauksessa olisi vielä Jokereiden riesa Azevedo..
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paninin taklaus oli puhdas vaikka ei livenä siltä näyttänytkään. Sen sijaan se nyrkkihippa sen jälkeen oli lähinnä naurettavaa.

Härskin tempusta ei tullut edes jäähyä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en oikein ymmärrä tuota täällä snadisti paistavaa vahingoniloa Tomi Lämsää kohtaa nyt kun Ufalle tulee lähtö Kazanin käsittelyssä.

Ymmärrän kyllä että Venäjän maalla se on tosiaan suht usein koutsejen kohdalla: Tulos tai ulos..
Itse veikkaan että fuduja ei ole vielä tänään tai huomenna Lämsälle tulossa, eikä heti sen jälkeenkään.

Ja voihan se olla niinkin että mitään vahingoniloa ei ilmassa olekkaan, vaan tulkitsen vaan itse näitä kyseisiä viestejä "rivien välistä" väärin.

Eikös muuten Reideborn pelannut melkein saman määrän matseja runkosarjassa kuin Bilyalov, ja vieläpä kovemmilla torjuntaprossilla?
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vieläkö meinasivat oikeasti nousta :D
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hallissa varmasti ihan ok tunnelma paikan päällä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös