Aika samaa mieltä. Jo jalkapallon puolella todella HMV-selostaja, mutta näissä KHL-peleissä vielä korostuu entisestään tuo, kun lajitietämys ei varmasti ole futiksen kaltainen.On tää Innanen vähän hmv-selostaja, sori vaan jos luet tän. Vähän innostuneisuutta täytys saaha hänen lisää. Sekä liikaa selittää offtopic juttua omasta mielestä!
Kiitos palautteestasi.@ViasatOfficial, olisi kiva saada koosteita kaikista KHL-peleistä Viasatin sivuille kun geoblockattu KHL-kosteet heidän verkkosivuilta sekä Youtubesta.
Kiitättekö vain vai teettekö asialle myös jotain?:) Olisi ihan oikeutettua että Suomessa voi katsoa koosteet.Kiitos palautteestasi.
- Hemmo
Siihen en osaa sanoa, olen välittänyt palautteesi oikealle taholle.Kiitättekö vain vai teettekö asialle myös jotain?:) Olisi ihan oikeutettua että Suomessa voi katsoa koosteet.
No kiitokset sinulle kumminkin:-)Siihen en osaa sanoa, olen välittänyt palautteesi oikealle taholle.
- Hemmo
Eiköhän ne ihan ykkösjoukkueella pelaa. Tuossa on kuitenkin yli 2 vuorokautta aikaa (toki pitkähkö matkustaminen) ja KHL:ssä kuitenkin totuttu tiukempaankin ottelutahtiin.Olen menossa tiistaina ensimmäistä kertaa elämässäni KHL-otteluun. Tuli mieleen että millä joukkueella SKA mahtaa pelata. Olympialaisten loppuottelu on Koreassa sunnuntaina ja pronssiottelu lauantaina. Jokereiden pelaajat taitavat kuitenkin olla kaikki käytettävissä.
Aikamoinen aikaerokin ja mahdolliset kultajuhlat.Eiköhän ne ihan ykkösjoukkueella pelaa. Tuossa on kuitenkin yli 2 vuorokautta aikaa (toki pitkähkö matkustaminen) ja KHL:ssä kuitenkin totuttu tiukempaankin ottelutahtiin.
Eiköhän ne reserveistäkin saa kovan porukan kasaan jos siihen täytyy mennä.Aikamoinen aikaerokin ja mahdolliset kultajuhlat.
Olisi vaan kiva nähdä kaikki starat.Eiköhän ne reserveistäkin saa kovan porukan kasaan jos siihen täytyy mennä.
Olen menossa tiistaina ensimmäistä kertaa elämässäni KHL-otteluun. Tuli mieleen että millä joukkueella SKA mahtaa pelata. Olympialaisten loppuottelu on Koreassa sunnuntaina ja pronssiottelu lauantaina. Jokereiden pelaajat taitavat kuitenkin olla kaikki käytettävissä.
Olisi vaan kiva nähdä kaikki starat.
Peliä en nähnyt, mutta melko kummaa jo katsomatta tuollainen jäähysuhde. SKA 0kpl jäähyjä, Severstal 7kpl. Yllättäen vielä ratkaisu ylivoimalla.. No, eiköhän SKA olisi tästä jatkoon mennyt vaikka Severstal olisikin ensimmäisen pelin voittanut, mutta on tuo kyllä silti.SKA vie jatkoajalla, sääliksi käy Severstalia. Siellä SKA:n pelaajat saa estää kiekotonta, mutta Severstalille soi ainoastaan pilli.
Vaikea voitetteva tuo SKA jo ihan ylivertaisen materiaalin takia. Siihen kun lisää vielä tuomarit, niin lienee mahdotonta.
Täällä pyörii vieläkin ihan normaalistiHienoa Viaplay. Katoin että jatkoaika menossa ja yritin katsoa peli pleikkarilla ja puhelimella mutta ei pyöri, koska pelin päättymisajaksi merkitty 18:45.