Katteletko khl tv:n kautta vai mitä kautta?Loko-Torpedo. Korshkov laukaisee Lokon 1-0 johtoon nopean vastahyökkäyksen päätteeksi.
Ja juuri kun olin kirjoittamassa tätä viestiä, Loko hölmöilee omassa päässä ja Zhafyarov kiittää laukomalla tasoituksen.
Nyt Petersson laukaisee terävästi Lokon 2-1 johtoon, tietty just silloin kun viestiä on näpyttelemässä.
Taitavat pietarissa maksaa per postaus?Jääkiekko kuin jääkiekko, hyvän tasoista jääkiekkoa jaksaa katsoa mielellään. Ja edelleen: Ketju on olemassa sen takia että kirjoitellaan.
Helvettiäkö se on sinulta pois, jos joku tykkää seurata KHL:ää ja raportoi pelitapahtumista. :D pistä vaikka ignoreen, jos noin ärsyttää.Taitavat pietarissa maksaa per postaus?
Ainuttakaa järkiviestiä kirjoittanut viimesimpaan tuhanteen
Olen seurannut KHL:ää kaudesta 2009-2010 ja saanut sen avulla mm. venäjän kielen taitoni takaisin.Onse mukavaa että joitain kiinnostaa Paskova Dynamot jne.
Jees. Kiviäkin kiinnostaa. Terkkuja setä sergeille ja täti tatjanalleOlen seurannut KHL:ää kaudesta 2009-2010 ja saanut sen avulla mm. venäjän kielen taitoni takaisin.
Ensimmäinen suosikkijoukkueeni KHL:ssä oli Safronovin kokoama ja Znarokin valmentama duunarijoukkue HK MVD, joka taisteli keväällä 2010 tappioon päätyneen 7 ottelun finaalisarjan Ak Bars Kazania vastaan ja fuusioitiin Dynamo Moskovaan kesällä 2010. Sen jälkeen olen kannattanut Dynamoa ja sen rinnalla muutaman viime kauden Jokereita.
Jos joku haluaa karistaa ennakkoluuloja, niin kannattaa käydä Dynamon Twitterissä katsomassa hellyttävä hetki tämän päivän ottelun jälkeen nimellä HALI. Jerjomenko tekee ortodoksisia ristinmerkkejä vielä kun Mironov tulee antamaan ison halin seuralegendalle.
En ihan itsekkään ymmärrä, mitä tää on keneltäkään pois. Vaikee kuvitella, jos joku kommentoisi SHL:ää samalla tavalla, niin vastaanotto olisi näin raju.Jees. Kiviäkin kiinnostaa. Terkkuja setä sergeille ja täti tatjanalle
Jees. Kiviäkin kiinnostaa. Terkkuja setä sergeille ja täti tatjanalle
Olen kyllä saanut positiivistakin palautetta intoiltuani töissä Jokereiden ja Dynamon ottelusta. Hauskinta oli, kun eräs työkaverini huokaisi: ”Kunpa minäkin tykkäisin jostakin niin, että innostuisin siitä.”En ihan itsekkään ymmärrä, mitä tää on keneltäkään pois. Vaikee kuvitella, jos joku kommentoisi SHL:ää samalla tavalla, niin vastaanotto ei olisi näin raju.
Jos joku innostuu jostain, nii pitää olla aika katkera elämä, että se haittaa itseään.
Ihme kun Moskovan Dynamot ei saa kiinnostaa, mutta muut ulkomaiset joukkueet saa. En ainakaan näe näitä kirjotuksia NHL:n puolella