The Original Jags
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Puolustaja Aleksei Jemelin teki tämän illan pelissä tehot 1+4. Komeat tehot puolustajalle.
Typotus taisi tulla sillä näin kaippa se asia on...
Niko Kapanen siirtää Kazanin 0-2 johtoon, ottelun toista erää pelattu noin 15min
Juurikin näin, tuota parempaa paikkaa ei voi oikein saadakkaan. Kapanen ammattimiehen ottei nosti kiekon häkkiin. Toivottavasti kolmannessa erässä ei tapahdu ihmeitä ja ja mestaruus suuntaa Kazaniin..Olipa komeaa katseltavaa parivaljakolta Kapanen-Kazionov, jäätävä syöttö jälkimmäiseltä ja Kapanen sai nostaa metristä yläkulmaan.
Taisi olla Ilja Nikulin. Valinnasta voidaan olla montaa mieltä, mutta kyllä hän oli yksi Kazanin kantavia voimia koko ajan.Kuka valittiin pudotuspelien parhaaksi pelaajaksi? Niko Kapasta veikkaan, mutta Vehasta tietysti toivon.
Okei. Ihan ok valinta hänkin, sen perusteella mitä noita pelejä olen telkkarista katsellut.Taisi olla Ilja Nikulin. Valinnasta voidaan olla montaa mieltä, mutta kyllä hän oli yksi Kazanin kantavia voimia koko ajan.
Okei. Ihan ok valinta hänkin, sen perusteella mitä noita pelejä olen telkkarista katsellut.
Jos ensi kaudella päästäisiin vielä niin hienoon tilanteeseen, ettei tarvisi ruotsiksi selostettuna katsoa kauden päätöstä, niin hienoa olisi.
edit. tokihan tuolla oli vaihtoehtona latvian kielelle selostus =)
Meillä katsottiin kaikki pelit latviaksi selostettuna. Itse ymmärrän sitä jonkin verran venäjän ja työkokemuksen perusteella. Ai ruotsiksi olisi voinut myös katsoa? Olisikohan jostakin löytynyt venäjäksikin?
Jos parhaimmuus määritellään vain Gagarin Cupin perusteella, niin kaksivuotisessa KHL-historiassa Kapanen sijoittuu ulkomaalaispelaajien kärkipäähän. Jos mukaan lasketaan myös runkosarja, niin silloin suomalaiset eivät edusta aivan kärkitasoa. Paras suomalainen (Immosen Jarkko) oli KHL:n runkosarjan pistepörssissä sijalla 27. Toki Vehanen oli maalivahtien osalta sarjan parhaimmistoa myös runkosarjassa.Baituvei, onkohan suomalaiset nyt mestaruuksilla laskettuna parhaimpia ulkomaalaispelaajia KHL:n toki vielä lyhyessä historiassa?
Jos parhaimmuus määritellään vain Gagarin Cupin perusteella, niin kaksivuotisessa KHL-historiassa Kapanen sijoittuu ulkomaalaispelaajien kärkipäähän.
Luonnollisesti Suomella.Tarkoitin siis lähinnä sitä, että millä maalla on eniten mestaruuksia saavuttaneita pelaajia, Venäjä poislukien.
Tarkoitin siis lähinnä sitä, että millä maalla on eniten mestaruuksia saavuttaneita pelaajia, Venäjä poislukien. Kapanen tietenkin lasketaan kahteen kertaan, kun on ollut voittamassa jo kaksi mestaruutta.
Meillä katsottiin kaikki pelit latviaksi selostettuna. Itse ymmärrän sitä jonkin verran venäjän ja työkokemuksen perusteella. Ai ruotsiksi olisi voinut myös katsoa? Olisikohan jostakin löytynyt venäjäksikin?
Kannattaa muistaa, että jos finaalissa olisi pelannut esimerkiksi Lokomotiv -HK MVD:n sijasta, olisi varmasti nähty parempaa/taistelevampaa peliä. HK MVD:n pääsy finaaliin lätisti tunnelmaa varmasti myös Ak Barsin pelaajien leirissä, koska oli tiedossa, että selkeästi heikompi MVD tulee kaatumaan 4-0 tai sitten jollain muulla tuloksella. Sanottakoon, että itse petyin myös noihin finaalipeleihin kokonaisuutena. Viimeisessä pelissä MVD ei jaksanut enää yrittääkään, kun peli oli 2-0. Edellinen 7-1 tappio Kazanissa varmasti pyöri pelaajien päässä. Väittäisin tuota edellistä kamppailua oikeaksi tason mittariksi joukkueiden välillä, vaikka nyt kaikki sisäministeriön uus-fanit hyökkäävätkin kimppuuni täällä foorumilla.Olen seurannut melko rajoitetusti KHL-pelejä aiemmin, mutta tuon viimeisen finaalin nyt katsoin. Petyin kovasti.
Olin huomaavinani samaa, mutta täytyy muistaa miten voitto tuli tänä vuonna. Ja olihan mestaruus kaiken lisäksi monelle toinen peräkkäisenä vuonna.Lisäksi ottelun päätyttyä mestaruusjuhlat olivat hieman väkinäisen oloiset. Pelaajat olivat toki iloisia, mutteivat juhlineet niin railakkaasti, kuin olisin odottanut. Muissa sarjoissa mestaruutta juhlitaan lähes poikkeuksetta enemmän.
Kankea, kuin ne asennossa koko pelin jäpittävät sotilaat/kadetit, jotka vartioivat Gagarin pokaalia? Toivottavasti tuo oli vain jokin tämän kauden neronleimaus ja ensi vuonna pokaalia vartiovat ne perinteiset kaksi gorillaa puettuina mustiin takkeihin. Se jäpittäminen oli aika surkuhupaisaa katsottavaa ainakin tv:n kautta.Jäi sellainen väkinäinen kuva koko touhusta. ...mutta ehkä tämä on sitten vain alkukankeutta KHL:n taipaleella.