Sitten ole tyytyväinen, jos SKA:n pojat tekevät tämän saman. Tuskin toteutuu. Pietarista pääsee jo junalla suoraan Suomeen, joten ei pitäisi olla vaikeaa.Kaikki UFA:n suomalaiset lähteneet haneen. Olkinuora ja Säteri seuraa perässä.
Sitten ole tyytyväinen, jos SKA:n pojat tekevät tämän saman. Tuskin toteutuu. Pietarista pääsee jo junalla suoraan Suomeen, joten ei pitäisi olla vaikeaa.Kaikki UFA:n suomalaiset lähteneet haneen. Olkinuora ja Säteri seuraa perässä.
Veikkaan että ensi kaudella KHL:ssä pelaa kaksi suomalaista. Mikko Lehtonen ja Teemu Pulkkinen.Sitten ole tyytyväinen, jos SKA:n pojat tekevät tämän saman. Tuskin toteutuu. Pietarista pääsee jo junalla suoraan Suomeen, joten ei pitäisi olla vaikeaa.
Veikkaan että ensi kaudella KHL:ssä pelaa kaksi suomalaista. Mikko Lehtonen ja Teemu Pulkkinen.
Mä laittaisin kaikki rahat Lehtoseen.Ei välttämättä kovin kaukaa haettu. Jokerikorttina laittaisin kuitenkin Komarovin kolmanneksi nimeksi, tosin paljon pienemmillä oddseilla.
Tässä maailmantilanteessa et voi suomalaisena pelata Venäjän armeijan joukkueessa, et vaan voi.Sitten ole tyytyväinen, jos SKA:n pojat tekevät tämän saman. Tuskin toteutuu. Pietarista pääsee jo junalla suoraan Suomeen, joten ei pitäisi olla vaikeaa.
Rotta varmaan kiristää Pietarin Armeijan poikia otteessaan kun eivät pääse pois.Kaikki UFA:n suomalaiset lähteneet haneen. Olkinuora ja Säteri seuraa perässä.
Mites se nyt niin. Eikös Yari Kurri sanonut että Roman on hyvä jätkä ja sitä rataa.Rotta varmaan kiristää Pietarin Armeijan poikia otteessaan kun eivät pääse pois.
Myös Minkistä ulkkikset lähdössä tokan pelin jälkeen.
Toki Calgaryssä 1988. 1992 oli IVY.By the way, eikös Neuvostoliitto pelannut vikan olympiakiekkomatsinsa Suomea vastaan 1998? Nyt sitten Venäjä 2022. Se venäläisten joukkue, joka osallistuu seuraaviin talviolympialaisiiin ei meinaan välttämättä ole red white and blue Venäjän federaatio tai ROC-jengi. Siellä ollaan jo kehittelemässä uutta lippua nääs, vanhasta ei tykätä.
Äkkiseltään laskettuna sellainen 9 ukkoa + valmentaja karsiutuu jos kaikki ulkkarit lähtee. Aletaan jo puhua määristä, eikä yksiköistä.
Vieläkö Lämsällä jatkuu työt normaalisti? Ei pitäisi kyllä olla mitään asiaa edes mihinkään U20-maajoukkueen valmentajaspekulaatioihin.
Vittu! Kuten olen jo vuosikausia sanonut, tätä juttua ei olisi ikinä pitänyt jättää jonkun Jari Kurrin tai Eteläpäädyn tai yksittäisten pelaajien harteille.Tuohimaa oli luukulla ensimmäisessä pelissä, toisessa ei ollut kokoonpanossa. Eivät päästä miestä lähtemään eikä pelaamaan. Pitävät vaan panttivankina.
Itse näen tämän taas, niin että raha puhuu. Varmasti pääse pois, mutta taloudellisesti ei järkevää.Tuohimaa oli luukulla ensimmäisessä pelissä, toisessa ei ollut kokoonpanossa. Eivät päästä miestä lähtemään eikä pelaamaan. Pitävät vaan panttivankina.
Eikös palkat makseta ruplina ja ne vaihdetaan pelaajan toimesta dollareiksi tai euroiksi venäläisessa pankissa? Vai olenko ymmärtänyt väärin? Ruplan kurssi on tainnut muuttua ja aika vaikeaa sitä on varmaankin neuvotella tässä tilanteessa huomattavasti isommaksi. Mites sitten tuo rahan siirto venäjän pankista Suomen pankkiin?Itse näen tämän taas, niin että raha puhuu. Varmasti pääse pois, mutta taloudellisesti ei järkevää.
Ei nyt sentään...By the way, eikös Neuvostoliitto pelannut vikan olympiakiekkomatsinsa Suomea vastaan 1998?
Itse näen tämän taas, niin että raha puhuu. Varmasti pääse pois, mutta taloudellisesti ei järkevää.