Radulovin paluu on hieno juttu. Miksi parhaiden pitäsi pelata NHL:ssä?
KHL:ssä kukaan ei uskalla sanoa Raduloville mitään vastaan vaan ''palaute'' otetaan tyynisti vastaan, jopa valmentajien toimesta ... tuo kiukuttelu on Radulovin yksinoikeus ...
En huomannut viime kaudella KHL:ssä juuri ollenkaan tämmöistä. Muutaman kerran taisi antaa vinkkejä omilleen, mutta siinäpäse. Varsinkin jos Radulov tulee Pietariin, ei hänellä ole juuri mitään erityisoikeuksia. Tosin epäilen sitä, tulisiko hän toimeen Rihan kanssa.
Tuomareille Radulov huutaa kyllä, niinkuin tulee aina tekemään. Teki sitä NHL:ssä, tekee sitä KHL:ssä ja tekee sitä olympialaisissa. Se on hänen tyylinsä ja sillä ei ole mitään tekemistä joukkueen irvikuvan kanssa. Olen siis eri mieltä siitä, että Radun kiukuttelu kohdistuisi joukkuekavereihin.
Sen sijaan viestistäsi tuli minulle heti mieleen Nikolai Zherdev. Hän on juuri tuollainen kuvailemasi pelaaja. Oli kuvottavaa nähdä kun omat eivät heti syöttäneet Zherdeville, alkoi hän hakkaamaan mailaa jäähän "kirvesiskuilla", siis niin että ihan olan takaa alkoi huitomaan sillä mailallaan jäätä. Kyseisessä tilanteessa kävikin sitten niin että kun syöttö tuli, se lipui pitkäksi koska Zherdev oli juuri lataamassa seuraavaa kirvesiskuaan. Atlantin valmentajaa kuvattiin tämän jälkeen lähikuvassa ja hän vain nauroi, mutta ei voinut laittaa Zherdevia vilttiin.
Tämä samainen ihmisjäte on Venäjän maajoukkueessa kuin pieni puudeli joka ei uskalla sanoa sanaakaan muille, eikä edes pyytää syöttöä. Tällaisia henkilöitä minä en arvosta. Radulov on sentään sama mies joukkueessa kuin joukkueessa.