Vaivatonta. Tämä yhdistettynä tohon ATK:hon, on miellyttävä seurata pieni virne päällä kaveria.Toi rystyn käyttö, lätyt, syötöt jne. on huikea ero eurooppalaisiin pelaajiin.
Jep. Hyvä möyrijä. Sillä nappas pisteenkin tänään.Kaverista sellainen huomio, et paikoin kiekko pysyy kuin kuminauhalla lapaan kiinnitettynä. Kaveri ajettiin katolleen, mut pystyi jatkamaan taistelua kiekosta. Oletin että nyt kiekko on menetetty, mutta ei ollutkaan. Pidän herran periksiantamattomuudesta.
Mitä nyt hyvällä duunillaan rakensi IFK:n ainoan maalin ja järjesti pari muuta paikkaa. Objektiivinen katsanto on joillekin vaikea asia.Idioottimainen syöttö omiin ensimmäisessä erässä, kun olisi voinut vain heittää kiekon toiseen päähän ja lähteä vaihtoon. Kolmannessa erässä sitten idioottimainen hyökkäyspään jäähy. Siinä tämän ottelun mieleenjäävimmät suoritukset. Paljon pitää parantaa.
Jep, tuon tilanteen veti hyvin karvaamalla, mutta Paajanen sen syötön antoi Kaskimäelle.Mitä nyt hyvällä duunillaan rakensi IFK:n ainoan maalin ja järjesti pari muuta paikkaa. Objektiivinen katsanto on joillekin vaikea asia.
Roy on yhtä tärkeä palanen joukkuetta kuin Palola oli. Silloin tällöin positiivisia välähdyksiä mutta siinäpä se. Nykyisillä otteilla ei tule meillä jatkamaan.Paljon pitää parantaa.
Mulle on ihan sama, mutta onhan tää nyt supertehoton kaikilla mittareilla. Kikkailee kivasti, mutta ei voi matsi toisensa jälkeen myöskään sanoa, että järkkäs kymmeniä paikkoja, kukaan ei pussittanut. Kyllä koutsitkin sen näkee, kun kolmosessa pitävät eivätkä päästä irti rankuissa. Saahan sitä toki fanittaa ketä tahansa, mäkin diggasin laaksosesta, jeesus laineesta ja öfverströmistä (uran päättänyt loukkaantuminen juuri väkevän edarisisääntulon jälkeen oli tragedia!).Mitä nyt hyvällä duunillaan rakensi IFK:n ainoan maalin ja järjesti pari muuta paikkaa. Objektiivinen katsanto on joillekin vaikea asia.
Huomattavasti tärkeämpi, kiitos kykyjensä ylivoimalla.Roy on yhtä tärkeä palanen joukkuetta kuin Palola oli. Silloin tällöin positiivisia välähdyksiä mutta siinäpä se. Nykyisillä otteilla ei tule meillä jatkamaan.
Ei tässä fanittamassa olla. Näen vaan ison potentiaalin Royssä.Mulle on ihan sama, mutta onhan tää nyt supertehoton kaikilla mittareilla. Kikkailee kivasti, mutta ei voi matsi toisensa jälkeen myöskään sanoa, että järkkäs kymmeniä paikkoja, kukaan ei pussittanut. Kyllä koutsitkin sen näkee, kun kolmosessa pitävät eivätkä päästä irti rankuissa. Saahan sitä toki fanittaa ketä tahansa, mäkin diggasin laaksosesta, jeesus laineesta ja öfverströmistä (uran päättänyt loukkaantuminen juuri väkevän edarisisääntulon jälkeen oli tragedia!).
Tänään sai ilahduttavasti pisteen, ifk:laisella tyylillä: dumppaus päätyyn, itse ekana pysäyttämään kiekko luistimella, josta 2. syöttö. Ehkä meillä on lättymestarin sijaan tonteilla kulmajurmauttaja?
Mitä nyt hyvällä duunillaan rakensi IFK:n ainoan maalin ja järjesti pari muuta paikkaa. Objektiivinen katsanto on joillekin vaikea asia.
Mihin perustat väitteesi? Siksi, että olen IFK-kannattaja, niin en voi objektiivisesti arvioida pelaajaa? Ottelun aikana kritisoin Roytä esimerkiksi liian pitkään kiekossa roikkumisesta sekä raskaasta luistelusta. Posia annoin muun muassa hyvien paikkojen petaamisesta, ylivoimaosaamisesta sekä ainoan maalin rakentamisesta.En nyt sitten tiedä kykenetkö itsekään, mutta toisaalta oletkin IFK-miehiä joten se annettakoon anteeksi.
Mihin perustat väitteesi? Siksi, että olen IFK-kannattaja, niin en voi objektiivisesti arvioida pelaajaa? Ottelun aikana kritisoin Roytä esimerkiksi liian pitkään kiekossa roikkumisesta sekä raskaasta luistelusta. Posia annoin muun muassa hyvien paikkojen petaamisesta, ylivoimaosaamisesta sekä ainoan maalin rakentamisesta.
Kyse ei ollut siitä, etteikö saisi kritisioida, eikä siitä, etteikö kritiikki olisi ollut aiheellista. Mutta jotkut käyttäjät vaan tuppaavat muodostamaan tietyn käsityksen pelaajasta ja pitävät sen, eivätkä näe kuin omaa agendaansa tukevia asioita jäällä. Itse näin tänään selkeästi Royn hyvät ja huonot suoritukset. Sitä on mielestäni objektiivisuus, että pystyy tarkastelemaan asian kaikkia puolia ilman ennakkokäsityksiä tai niiden painoa ja muodostamaan käsityksen faktojen ja nähdyn perusteella.Mielestäni et todennäköisimmin voi, ja se että hyökkäät kriittisen kanssafanin päälle objektiivisuudesta kuten viestissä #280, alleviivaa pointin suhteellisen lopullisesti.
Kolmosessa pitävät juu. Ei ole mitään muuta mahdollisuutta edes saanut. Ketjukavereilla yhteensä 17 pistettä tällä kaudella.Mulle on ihan sama, mutta onhan tää nyt supertehoton kaikilla mittareilla. Kikkailee kivasti, mutta ei voi matsi toisensa jälkeen myöskään sanoa, että järkkäs kymmeniä paikkoja, kukaan ei pussittanut. Kyllä koutsitkin sen näkee, kun kolmosessa pitävät eivätkä päästä irti rankuissa. Saahan sitä toki fanittaa ketä tahansa, mäkin diggasin laaksosesta, jeesus laineesta ja öfverströmistä (uran päättänyt loukkaantuminen juuri väkevän edarisisääntulon jälkeen oli tragedia!).
Tänään sai ilahduttavasti pisteen, ifk:laisella tyylillä: dumppaus päätyyn, itse ekana pysäyttämään kiekko luistimella, josta 2. syöttö. Ehkä meillä on lättymestarin sijaan tonteilla kulmajurmauttaja?
Mitä nyt hyvällä duunillaan rakensi IFK:n ainoan maalin ja järjesti pari muuta paikkaa. Objektiivinen katsanto on joillekin vaikea asia.
En nyt sitten tiedä kykenetkö itsekään, mutta toisaalta oletkin IFK-miehiä joten se annettakoon anteeksi.
Itsehän kannatan Tepsiä ja symppaan SaiPaa, joten minä olen.
Analyysi: Sellainen "ihan kiva" pelaaja ja näppärä kuin mikä. Onko kuitenkaan Liigaan sopiva pelaaja tai kokonaisuudessaan hyvä pelaaja? Mielestäni ei tähänasti nähdyn perusteella (disclaimer: otanta kaksi peliä). Ei ole kokonaisvaltainen eikä myöskään pärjää riittävän hyvin väännöissä. Väläyttelee vahvuuksillaan, mutta kokonaisuus sakkaa.
Mihin perustat väitteesi? Siksi, että olen IFK-kannattaja, niin en voi objektiivisesti arvioida pelaajaa? Ottelun aikana kritisoin Roytä esimerkiksi liian pitkään kiekossa roikkumisesta sekä raskaasta luistelusta. Posia annoin muun muassa hyvien paikkojen petaamisesta, ylivoimaosaamisesta sekä ainoan maalin rakentamisesta.
Mielestäni et todennäköisimmin voi, ja se että hyökkäät kriittisen kanssafanin päälle objektiivisuudesta kuten viestissä #280, alleviivaa pointin suhteellisen lopullisesti.
Kaksi aivan kusipäistä jäähyä, oli tänään yksi paskimmista.Missä avautumiset kahdesta Jääskän jäähystä?
Parhaat pelaajat tekevät ketjustaan paremman. Roy ei ole siihen kyennyt. Mahdollisuuksia on kyllä saanut, myös muissa ketjuissa ylivoimalla.Kolmosessa pitävät juu. Ei ole mitään muuta mahdollisuutta edes saanut. Ketjukavereilla yhteensä 17 pistettä tällä kaudella.
Eli nyt kuukauden aikana 11 matsia SHL:ssä ja Liigassa. 1+2 niissä, yv-ajalla ja Brynäsissä tulosyksikössä ei ole ihan jäätävää tekemistä.
Taitoa on, mutta ihan kohtuullista odottaa, että kohta taulullakin näkyisi tuolla pelaajaprofiililla tulosta - klassisen pirteyden lisäksi.
Asiaa "Bad Bob #42:lta". Pieni koko yhdistettynä heikohkoon fyysisyyteen ei välttämättä ole ratkaisevaa jos pelisilmä, jalat ja kädet käyvät eri tahtiin suhteessa muihin pelaajiin, mutta Roy ei ole ainakaan vielä osoittanut sellaisia totaalisia vahvuuksia, jotka eliminoisivat kaverin heikkoudet.No vakavissaan puhuttaessa, Royn ongelma on ehkäpä sellainen pikkunäppäryys ja fyysisyyden puute. Liiga on loppujen lopuksi aika fyysinen sarja ja noin pienikokoisena tuntuu olevan pulassa vähän joka vaihdossa. Ihmettelin ettei noilla käsillä päässyt eilen ampumaan rankkareita.
Scouttausosasto ei ole vuosikausiin saanut täyttä kymppiä kaikista pelaajahankinnoista, etenkin kesken kauden tehdyistä sainauksista.