Kevätliigan 2010 virallinen karsintaketju

  • 2 646
  • 30

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Hyvät naiset ja herrat, on aika karsintojen. Tähän ketjuun laitan sekä liigan että Divarin sarjataulukoiden ne sijat joilla on merkitystä. Sen lisäksi laitan tähän nousijat, putoajat ja karsintaparit. Näin ollen pyytäisi karsijoita kertomaan joukkueensa tässä ketjussa, niin pystytään seuraamaan missä mennään. Joukkue siinä tapauksessa että tulee ristiriitaisuuksia. Lisäksi Onlinenimimerkit olisivat hyvät.

Liigan 10 viimeistä pelaajaa

21. Beagle Boy, Toronto Maple Leafs
22. JZZ, New York Islanders
23. Musta_Kyy, Montréal Canadiens
24. PELL, Nashville Predators

---------------------------------------------------------

25. Durable, Boston Bruins
26. HLE, Pittsburgh Penguins
27. RDivis, Atlanta Thrashers
28. Rey, San Jose Sharks
29. Narmo, New York Rangers
30. PääylösTimppa, Florida Panthers

Divarin 10 parasta pelaajaa

1. Nupe_, Chicago Blackhawks
2. Body Check, San Jose Sharks
3. Sir Smuli, Florida Panthers
4. Lombardi18, Washington Capitals
5. Kaberle, Anaheim Ducks
6. Katkarapu, Los Angeles Kings

---------------------------------------------------------

7. Keba, Buffalo Sabres
8. Kuival, Philadelphia Flyers
9. ODB, Detroit Red Wings
10. Saxon_747, Phoenix Coyotes

Huom! Listasta on poistettu pelaaja Jontsu, jolla ei ole nimimerkkiä ja ei näin siis pysty nousemaan liigaan. Sääliksi käy, kun olisi noussut suoraan, voitti runkkarin ja on neljän parhaan joukossa.

Muutenkin Välieräjoukkueet ovat juuri ne samat jotka olivat parhaat runkosarjassakin, että tämä ajatus Playoffsien arvosta vähän kusahti siinä, ei voi mitään.

Sen vuoksi näette nuo onnettomat viivat, jotka olen laittanut sarjataulukkoihin. Ne erottavat putoajat/nousijat karsijoista.

Suoraan putoavat:
Durable
HLE
RDivis
Rey
Narmo
PääylösTimppa

Suoraan nousevat

Nupe_
Body Check
Sir Smuli
Lombardi18
Kaberle
Katkarapu
---------------------------------------------------------

Neljästä karsijasta molemmilla puolilla muodostetaan nämä karsijaparit:

PELL vs. Keba

Musta_Kyy vs. Kuival

JZZ vs. ODB

Beagle Boy vs. Saxon_747


Nämä herrat ilmoittautukoot tähän ketjuun sopimaan peliajoista, joukkeista sen sellaisesta. Muidenkin panos mm. ottelusarjojen pituuden ja sellaisen suhteen on arvostettavaa ja kiitettävää. Voitte tulla myös leuhkailemaan (nousijat) tai nurisemaan (putoajat) tänne, jos haluatte. Joka tapauksessa tästä se lähtee.


Dead Line: Alustava kuun loppuun. Sovitaan parempi nyt mahdollisimman pian

Sarjasysteemi: Oma ehdotukseni paras viidestä (kolmella voitolla), onko muita mielipiteitä?

Pelaajat/joukkueet

Musta_Kyy/MustaKyy13 (San Jose Sharks) vastaan Kuival/kuival (New Jersey Devils), lopputulos: Kuival nousee liigaan voitoin 3-1.

Beagle Boy/B-Eagle (New Jersey Devils) vastaan Saxon-747/Saxon_747 (Vancouver Canucks), lopputulos: Saxon-747 liigaan voitoin 3-1.

PELL/Kerubi80 (Pittsburgh Penguins) vastaan Keba/Esuman (Montréal Canadiens), lopputulos: PELL säilytti liigapaikan voitoin 3-2.

JZZ/jussisoro (Washington Capitals) vastaan ODB/ODB9119 (Detroit Red Wings), lopputulos: ODB nousee liigaan voitoin 3-1.

---------------------------------------------------------


Jos oli jotain jonka unohdin, laittakaa tähän ketjuun niin lisäilen tähän viestiin, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Paras viidestä sopii mainiosti meikäläiselle. Samoin tuo takaraja on hyvä. Sellanen tuli mieleen että vedetäänkö karsinnat samoilla tiimeillä vai valitaanko vapaasti?

Beagle Boy ilmottele miten sulle sopis niin hoidetaan pelit alta pois.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Siitä en tiedä, joku heitti ilmoille että Divarijoukkue ei saisi olla vahvempi kuin Liigajoukkue, koska se antaa Divarilaiselle etua. Sen vuoksi suosittelisin että porukka valitsisi tarvittaessa noin tasavahvat joukkueet. Ilmoittelette sitten tähän ketjuun ja minä lisäilen tuohon aloitusviestiin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Paras viidestä sopii mainiosti meikäläiselle. Samoin tuo takaraja on hyvä. Sellanen tuli mieleen että vedetäänkö karsinnat samoilla tiimeillä vai valitaanko vapaasti?

Beagle Boy ilmottele miten sulle sopis niin hoidetaan pelit alta pois.

Minusta uudet jengit karsintoihin, onhan tota Torontolla tullut vähän liikaakin pelattua. Minun puolesta voit valita jengin ensin. Voitaisiin muuten laittaa kahden miniliiga pystyyn ja vaikka höntsätä runkkarimatsi, näin saataisiin parhaat mahdolliset kokoonpanot.

Paras viidestä sopii mulle hyvin.

edit. Jos liigajengi saa joukkueensa ensin valita, niin mulle NJ.

Tänään voin helvetin hyvällä tuurilla ehtiä pelaamaan jonkun pelin, muuten on tuleva viikonloppu aivan täysi.
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siitä en tiedä, joku heitti ilmoille että Divarijoukkue ei saisi olla vahvempi kuin Liigajoukkue, koska se antaa Divarilaiselle etua. Sen vuoksi suosittelisin että porukka valitsisi tarvittaessa noin tasavahvat joukkueet. Ilmoittelette sitten tähän ketjuun ja minä lisäilen tuohon aloitusviestiin.
No, eikös se ole sillä tavalla, että liigajoukkue saa valita joukkueensa ensin? Otan siinä tapauksessa San Josen. Tänään en ehdi pelailemaan, vaikka otettiin näemmä treenimatsi jo tuossa toisessa liigassa ja hieman pelottaa sarjapaikan puolesta...

Musta_Kyy/MustaKyy13

Paras seitsemästä tai paras viidestä OK.
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
PELL/Kerubi80 ilmoittautuu liigan puolelta karsijana.

Miten tässä siis tämä joukkueen varaus menee? Mulle sinänsä ihan sama millä joukkueella pelaan, kunhan ei parit ole tyyliin NYI-PIT.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Itse suosittelisin taistelupareja itse keskustelemaan joukkueiden valitsemisesta. Nythän ei ole hätää vaikka kahdella pelaajalla olisi sama joukkue siitä syystä että yksi ottelupari ei tule pelaamaan toisia vastaan ollenkaan.

Kriteereiksi ottaisin lähinnä joukkueiden pyrkimyksen olemaan samantasoiset, jotain tapaan:

Flyers (86) ja Maple Leafs (86)
Bruins (88) ja Canadiens (88)

Tässä vain kaksi esimerkkiä, näin kumpikaan ei saisi suurta etua joukkueensa paremmuudesta siihen toiseen verrattuna.


No, eikös se ole sillä tavalla, että liigajoukkue saa valita joukkueensa ensin? Otan siinä tapauksessa San Josen. Tänään en ehdi pelailemaan, vaikka otettiin näemmä treenimatsi jo tuossa toisessa liigassa ja hieman pelottaa sarjapaikan puolesta...

Musta_Kyy/MustaKyy13

Paras seitsemästä tai paras viidestä OK.

Okei, sulle San Jose, minä nappaan itselleni sitten New Jersey Devilsin.

Laita mulle vaikka yksäriä kun sulla on aikaa pelata, eihän tässä mitään kiirettä ole.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Minusta uudet jengit karsintoihin, onhan tota Torontolla tullut vähän liikaakin pelattua. Minun puolesta voit valita jengin ensin. Voitaisiin muuten laittaa kahden miniliiga pystyyn ja vaikka höntsätä runkkarimatsi, näin saataisiin parhaat mahdolliset kokoonpanot.

Paras viidestä sopii mulle hyvin.

edit. Jos liigajengi saa joukkueensa ensin valita, niin mulle NJ.

Tänään voin helvetin hyvällä tuurilla ehtiä pelaamaan jonkun pelin, muuten on tuleva viikonloppu aivan täysi.

Ota NJ minä koitan Canucksilla. Liiga saadaan tehtyä mutta pleijareita ei päästä pelamaan. Kun pitää olla käsittääkseni neljä jotta saa pleijarit. Millonkas olisit tänään tulossa. Itte olisin vaikka heti linjoilla.
 

odb

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
odb/ODB9119 valmiina hoitamaan karsinnat pois alta, JZZ näemmä vastassa. Valkkaa jengi ja ilmota miten pelit sopii, mulle sopii tän ja huomisen päivän ajan lähes kaikki ajat.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Jos nyt siis saan valtuudet valitan ensin joukkueen, niin otan tietenkin Pittsburghin. Jos se vaan Keballe käy?

Sarjan kerkeisin aloittamaan vaikka heti. Huominenkin käy melkein mihin aikaan vaan.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ota NJ minä koitan Canucksilla. Liiga saadaan tehtyä mutta pleijareita ei päästä pelamaan. Kun pitää olla käsittääkseni neljä jotta saa pleijarit. Millonkas olisit tänään tulossa. Itte olisin vaikka heti linjoilla.

Tulee pleijarit kahdellakin. Yritin vähän kyselle, josko saisin pelata. En saanut lupaa, pitää tehdä jotain hääjuttuja...

Ehkäpä kun tuo menee nukkumaan...

edit. psn on tosiaan B-eagle
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Ok sellasta se elämä joskus on:)

Jos kehtaat laittaa liigan niin tuohan toimis paremmin kun saa vähän säätä kokoonpanoja. Lisään sut listalle niin laittele viestiä jos oot vielä illan aikaan tulossa.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Jos nyt siis saan valtuudet valitan ensin joukkueen, niin otan tietenkin Pittsburghin. Jos se vaan Keballe käy?

Sarjan kerkeisin aloittamaan vaikka heti. Huominenkin käy melkein mihin aikaan vaan.

ota vaan Pens. Meitsi vois pelata vaikka Habseilla niin saadaan oikean maailman meininkiä mukaan. Pelata voidaan vaikka heti. Huomennakin onnistuu, mutta ajasta en osaa sanoa vielä mitään..
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
ota vaan Pens. Meitsi vois pelata vaikka Habseilla niin saadaan oikean maailman meininkiä mukaan. Pelata voidaan vaikka heti. Huomennakin onnistuu, mutta ajasta en osaa sanoa vielä mitään..

Jos kaks peliä pelataa tähän illan päätteeks. Mulla menis noin 20min kun just aloin ruokaa väsäämää. Mut jos sä laitat meille liigan pystyy sillä aikaa?
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Kebaa vastaan saatiin karsinnat pelattua ja nyt kävi niin että säilytin liigapaikan otteluvoitoin 3-2.

Meinasi mennä vähän liiankin jännäksi pelit. Johdin sarjaa jo 2-0, mutta sitten alkoi Montrealin kiri ja Habs vei kaksi seuraavaa matsia maalein 6-1? ja 3-1. Viimeisessä pelissä sitten ratkaisua odotettiin aina jatkoajan viimeiselle minuutille saakka, kunnes Ponikarovsky pisti laatan sisään ja juhlat sai alkaa!

Kuten jo Keballe sanoin, niin pakko myöntää, että parempi joukkue hävisi tällä kertaa. Luulisin, että vain paremman joukkueen voimin vein tämän sarjan.

Mutta kiitos vielä kerran Keballe peleistä!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
odb/ODB9119 valmiina hoitamaan karsinnat pois alta, JZZ näemmä vastassa. Valkkaa jengi ja ilmota miten pelit sopii, mulle sopii tän ja huomisen päivän ajan lähes kaikki ajat.
Jou, valkkaan Washington Capitalsin ja mulle sopii oikeestaan tästä hetkestä maanantaiaamuun asti koska vaan :)
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
No mä tuun Detroitilla haastamaan. Pystytkö hoitamaan järjestelyt? Mulle sopii tänään illemmalla.
Lisään sut kaveriks, pistä yksityisviestiä kun tiedät mihin aikaan about oot linjoilla.

edit: niin huutele täällä siis YV:llä ku tiedät, tätä mä varmemmin seuraan ku pleikkaria.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Kebaa vastaan saatiin karsinnat pelattua ja nyt kävi niin että säilytin liigapaikan otteluvoitoin 3-2.

Meinasi mennä vähän liiankin jännäksi pelit. Johdin sarjaa jo 2-0, mutta sitten alkoi Montrealin kiri ja Habs vei kaksi seuraavaa matsia maalein 6-1? ja 3-1. Viimeisessä pelissä sitten ratkaisua odotettiin aina jatkoajan viimeiselle minuutille saakka, kunnes Ponikarovsky pisti laatan sisään ja juhlat sai alkaa!

Kuten jo Keballe sanoin, niin pakko myöntää, että parempi joukkue hävisi tällä kertaa. Luulisin, että vain paremman joukkueen voimin vein tämän sarjan.

Mutta kiitos vielä kerran Keballe peleistä!

Kyllä oli tiukat pelit. Ja eihän parempi voi hävitä paras viidestä sarjaa. Mulla oli kyllä omat saumani ratkaista, mutta kun ei maistu niin ei maistu. Ja itsehän minä joukkueeni valitsin. Olisi siellä ollut 28 muutakin vaihtoehtoa. Ehkä olis käynyt toisin jollain toisella, mutta nyt pelattiin Habsilla. Eikun onnea vaan, parempi voitti.. Ja kiitos itsellesikin peleistä, hauskaa ja jännää oli.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jaahas, ja niinhän siinä kävi, että ODB siirtyy mestaruussarjaan ja meitsi tippuu tasoa alemmas.

Pirun tiukat matsit oli, jossa ainakin omasta mielestä MVP oli Jimmy Howard. Jumalauta, jätkä otti ainakin 3-4 gamesaveria ja toisessa päässä sitten Varly ei ihan niin loistanutkaan (vaikka yhden nollan pelasikin). Jokainen matsi päättyi maalin erolla, ja kokonaislukemat 3-1 kun kaksi viimeistä matsia ratkottiin rankkareissa ja ODB vei molemmat. Saatanan saatana, taisit joka maalin tehdä samalla kikalla, ei voi kuin itseään syyttää.
 

odb

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
odb:n ja JZZ:n karsintasarja odb:n Detroitille 3-1. Sarja oli ainakin tännepäin nähtynä huikeaa vääntöä rajuilla niiteillä hyöstettynä. Detroit haki Washingtonista pari vierasvoittoa, toisen pilkuilla ja toinen taisi olla maalin voitto. Kotona ensimmäinen 1-muna käkeen, toisesta jälleen pilkkuvoitto.

Ens kaudella siis näillä näkymin liigan kirkkaammissa valoissa. Taisi olla ensimmäinen kerta kun tuli fiiliksellä tuuleteltua maaleja :) Kiitokset JZZ:lle peleistä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Meidänkin sarja polkaistiin käyntiin. "Harkkapeli" meni vastustajalle ja ekassa pudotuspelissä olin aika helisemässä. Marty on ollut pelottavan epävarma suorissa vedoissa, joita vastustaja viljelee aika paljon. Joka tapauksessa Devils hoiti ensinmäisen pudotuspelin rankkareilla.

Pakko sanoa, että olen ollut aika hukassa näissä peleissä, melkein parin viikon tauko takana. Parantaa pitää ja paljon, ettei tule divarikeikkaa.

PS- Vihaan Luongoa.
 

odb

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Saatanan saatana, taisit joka maalin tehdä samalla kikalla, ei voi kuin itseään syyttää.

Joo, ton ihmeellisempää kikkavarastoa ei pilkkuihin löydy, yhen käden sormilla voi laskea voitetut rankkiskabat :) Howard oli ilman muuta mies paikallaan, niinku aina, mutta ei Varlykaan huono ollut. Vähämaalisia pelejä joissa kaikki maalit taisivat olla one-timereita tai läpiajoja. Yks lämäri tais mennä molemmille.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Vähämaalisia pelejä joissa kaikki maalit taisivat olla one-timereita tai läpiajoja.
Neljä matsia, yhteensä 10 maalia, joista puolet ekassa :D

WSH 2 - DET 3
DET 0 - WSH 1
WSH 1 - DET 2 (RL)
DET 2 (RL) - WSH 1

Joe Louis areenalla meinasi alkaa mustekalat mätänemään kasseihin, kun yleisö joutui odottamaan ensimmäistä kotijoukkueen maalia 119 min 45 sek. Viidentoista sekunnin päähän jäi siis mun sarjan tasoitus 2-2 lukemiin, jonka jälkeen olis päässyt hakemaan kotona voittoa. Pirun tasaista oli kyllä!
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Ensimmäinen karsintaottelu ohi. Huikea trilleri kyseessä. Devils voitti 3-2 Kovyn maalilla joka tuli 27,5 sekuntia ennen pelin loppua. Laukaukset 23-21 San Joselle, taklaukset 15-9 Devilsille. Molempien maalivahdit suorittivat tukun huikeita pelastuksia, vaikka Brodeur kyllä auttoi molemmissa Sharks-maaleissa tempuillaan.

Taistelu jatkuu saman tien.

EDIT:

SJS 2-3 NJD (OT)

Yhtä tiukka kuin edellinen taisto.

Molemmilla oli paikkoja ja maalivahdit olivat kovia. Olisi voinut päättyä kummin päin tahansa, olisi tosin nakertanut pahasti jos Sharks olisi vienyt sillä Parise tinttasi laatan ylärimaan jo aiemmin jatkoajan aikana. Onneksi Zubrus onnistui ujuttamaan huonon syötön Nabokovin ali kun tämä yritti hypätä päälle.

Tilanne 2-0 Devilsille ja sarja jatkunee illalla tai huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös