Kevät ja kuumeet

  • 3 048
  • 36

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kyllähän se vene- ja kalakuume rupeaa pukkaamaan päälle.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jalkapallokenttien kutsu on vahva jo nyt, vaikka talvi on kylmimmillään ja kiekkokausi vasta huipentumassa. Muutama kuukausi, niin Urheilupuiston ovet aukeavat kauden 2005 merkeissä. Onneksi on televisio..
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Ernesto Peli
Pärräkuume.

Tänä keväänä tilanne on aiempia vuosia parempi, lääke on tallissa.

Palataan nyt tämän kuumeen pariin. Viime viikolla tuli veropäätös ja kilvet on kotona odottamassa paikalle ruuvaamista.

Kuume alkaa olla jo sietämättömissä lukemissa.
 

straiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Lahti, Werder Bremen
Viestin lähetti Ernesto Peli
Palataan nyt tämän kuumeen pariin. Viime viikolla tuli veropäätös ja kilvet on kotona odottamassa paikalle ruuvaamista.

Kuume alkaa olla jo sietämättömissä lukemissa.

Samaa tautia täällä. Veropäätös tuli hetki sitten ja huomenna saa ruuvata kilvet kiinni. Nyt vain odotellaan ajokauden avausta.

Kuume on täälläkin jo aika korkealla. Kun vain malttaisi vielä pari viikkoa odottaa. Yläkerran suunnalta on tilailtu lämmintä ilmaa, kunhan ei vain tulisi jälkitoimituksena...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Gimulikuume tietenkin.

Minihameet, paljaat pitkät ruskettuneet sääret, kauniisti rusketuneita vähävaatteisia naisia. Läpinäkyviä housuja, joista stringit paistavat läpi, toppeja joissa nännit nöpöttävät, estot katoavat ja ilmeet kirkastuvat. Miten ihmeessä suomalainen nainen voikaan kaunistua niin paljon, kun kelit lämpenevät?

Grrrrr, Hrrrr, vähäpukeisia naisia. nammmmam

K
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla on tänä keväänä mennyt vintti sekaisin oikein harvinaisen pahasti. Tietenkin on hirveä hinku ostaa uusia vaatteita ja meikkejä ja kenkiä, mutta vielä enemmän tekee mieli kääntää kämppä ympäri ja laittaa kaikki uusiksi siellä, oikeastaan tekisi mieli muuttaa kokonaan uuteen kämppään että saisi myllätä kaiken oikein perusteellisesti.

Lisäksi mä olen ylienerginen, olisin vaan koko ajan ulkona, olen koko ajan helvetin hyvällä tuulella enkä oikein muista syödä jne. (Vai onkohan toi lääkitys vihdoin kohdallaan..?)

Matkakuume vaivaa todella pahasti, kisareissu mm-lätkä-Innsbruckiin lähenee uhkaavasti. Sitä onkin odotettu viime syksystä asti.
 

Jindebyne

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Tämä taitaa tulla vähän yllätyksenä minut tunteville, mutta keväisin alan potea jonkinasteista vaatteidenhankintakuumetta. Haluan astua kevääseen ja kesään tyylikkäissä, mukavissa ja järkevän hintaisissa vaatteissa. Mikäs sen hienompaa?


Meikäläisellä tämä kuume kyllä kestää 365 päivää vuodessa, mutta se on kyllä totta, että kun keväisin tulee kauppoihin kaikenmaailman kesävaatteet niin kyllä siinä lompakko kevenee tuntuvasti parissa päivässä kun on niin paljon kaikkea mitä haluaa ja on tietenkin "pakko" ostaa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti Ernesto Peli
Palataan nyt tämän kuumeen pariin. Viime viikolla tuli veropäätös ja kilvet on kotona odottamassa paikalle ruuvaamista.

Kuume alkaa olla jo sietämättömissä lukemissa.

Kuume laskee kyllä nopeasti kun losottaa vettä pari viikkoa putkeen.
Itse juuri puunailin vanhaa mopotintani ajokondikseen.

Punttisalikuume rupeaa vainoamaan aina näitä aikoja.Talvella muut touhut estää sen,mutta nyt on aikaa treenata vaikka viidesti viikossa.
 

emppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ja ne muut pikku seurat.
Viestin lähetti goldenawe
Minulle tuli eilen haikea olo. Ei kuitenkaan varsinaisesti mitään romantillista fiilistä vaan tuli hetken tunne siitä millaista on kesäaamuisin, kun palailee kännissä kämpille yksin tai porukassa, lokit huutavat kun aurinko jo nousee. Kaunista.

Tai siitä kun esim. festareilla rupeaa ottamaan keittoa jo aamupäivällä ja on ennen kahtatoista päisään.

Voi luoja kun meni kylmät väreet tätä lukiessa...tulis jo se KESÄ!

Matkakuume on mulle varma kevään merkki. Samoten kuin festarikuume, terassikuume, pakko-saada-uusia-tavaroita/vaatteita/levyjä/pelejä-kuume...ja sitten lopuks se kaikkein pahin...kesäkollikuume! hyi...
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Le Banner
Kuume laskee kyllä nopeasti kun losottaa vettä pari viikkoa putkeen.

Perkele pakkohan se on ajaa, kun kerran vakuutuksissa on...

Nimimi. Flunssa ja niskakipu koko ajan päällänsä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös