Mainos

Kevät 2011 - Suosikkijoukkue kesälomalla, ketä sitten kannustetaan?

• 6 330
  • 34

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Ekan kierroksen jälkeen on ollut vaikea löytää jengiä jonka vaunuihin voisi hypätä, mutta nyt tuntuu siltä että Bruins voisi olla oiva sympatiajoukkue. Original Six seura ei ole aikoihin mennyt pitkälle ja on pelannut tänä keväänä hienoja matseja. Ilman Bergeronia voi olla vaikeaa Tampaa vastaan mutta toivotaan parasta kuitenkin!

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Noh, tämä ketju kun oli pompahtanut ylös, niin on varmasti lähimpänä sitä ketjua mihin voi omat ajatukset kirjata. "Oma" joukkuehan on ollut kesälomilla jo toistakymmentä vuotta.. En ole oikeastaan löytänyt Whalersin tilalle muuta vaihtoehtoa, Hurricanes on sellainen huono muisto tapahtuneesta. Ei ole sama, tuokaa mun Pucky the Whale takaisin. Olen katkera, mutta se siitä, ei auta itkut.
No, viime vuosina olen yrittänyt löytää sellaista uutta joukkuetta seurattavaksi. On vain lähinnä muodostunut kolme eri kuppikuntaa: Kiinnostavat, joiden menestys olisi kiva juttu. Inhokit, jotka ei herätä ainakaan positiivisia fiiliksiä. Ja sitten tietysti ne HMV-porukat, joita parhaina esimerkkeinä edustaa Trashers ja Blue Jackets, ei herätä mitään tunteita. Anyway, Bruins on nyt viime vuosina alkanut jostain syystä nousemaan sellaiseksi "suosikiksi", johtuen osittain Raskista ja Zdeno Charasta, ylipäätään pelaajista joista pidän. Samalla periaatteella muutkin joukkueet joita jollain tavalla sympatiseeraan ovat paikkansa listalla löytäneet, eivät tietysti kaikki mutta pääosin taustalla on joku joukkueessa pelannut/pelaava pelaaja, josta pidän. On siellä sitten Coloradokin, jota sympatiseeraan vain hyvän ystäväni takia, joka on Nordiquesin ajoista asti pysynyt siirtymisistä huolimatta porukan fanina. No, onhan siellä kyllä pelannut hienoja pelimiehiäkin.

Mutta itse asiaan sitten. Bostonin otteita tässä on nyt tullut tiiviisti alettua seuraamaan, kyllä siellä muitakin löytyy, mutta Bruins on jotenkin vain noussut sellaiseen "tää on kiva" asemaan. Original six on aina hieno asia.

Onko muuten muita entisten joukkueiden kannattajia, jotka ovat sittemmin löytäneet sen uuden suosikin, tai huolimatta joukkueen siirtymisestä toisiin maisemiin uuden nimen alle pysyneet joukoissa?

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Bostonin otteita tässä on nyt tullut tiiviisti alettua seuraamaan, kyllä siellä muitakin löytyy, mutta Bruins on jotenkin vain noussut sellaiseen "tää on kiva" asemaan. Original six on aina hieno asia.

Tähän se kääntyy. Vanha kunnon SaiPalta pelipaidat kopioinut Boston Bruins.

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Boston enää playoffien alussa ilmoittamistani suosikeista jatkossa, joten heidän puolellaan ollaan loppuun asti. Tampan kevättä on myös ollut hienoa seurata, joten toivottavasti Stanley Cup-voittaja tulee Idästä.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kaikki käy. Ei oikeastaan yhtään veemäistä jengiä jäljellä. Ehkäpä se wagon kallistuu hieman Bostoniin, eiku Yzermanin Tampaan, eiku Kanadaan kannu vai pitäiskö Niemellä hoitaa se sittenkin San Joseen.

Aivan sama, just play.

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Tamba Pay Ligtning.

Mä tykkään siitä Jatsermanin Seposta niin paljon, niin paljon. Meneehän tuo myös Karjala-lippis päässä Bergenheim-vankkureidenkin nimissä.

Mut tosiaan joo, samoilla linjoilla kuin Meikku, eihän tässä ole kuin hyviä jengejä jäljellä, kannu sopii kaikille.

Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tamba Pay Ligtning.

Mä tykkään siitä Jatsermanin Seposta niin paljon, niin paljon.

Onhan se Stevie aika äijä. Eka kevät GM:nä ja oma joukkue pitemmällä mitä Ken Hollandin Wings.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tampaa on tullut seurattua sivusta läpi kauden ja kannua heille olen toivonut ensimmäisestä kierroksesta lähtien, kun oma suosikki ei ole vielä tarpeeksi hyvä taistelemaan tosissaan Stanley cupista.

Hienoa nähdä St.Louis ja kumppanit pelaamassa loistavaa kevättä. Unohtamatta Rolia, joka on yksi suosikkini maalivahdeista. Toivottavasti Lightning hoitaa tämän homman nyt loppuun asti.

Inhokkeja tosin tällä kertaa ei ole mukana nyt ollenkaan, kun kaikki hmv-joukkueet tippuivat viimeistään ennen konferenssifinaaleita.

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Mielenkiintoiset välierät tulossa. Nyt kun Detroit pyllähti pihalle, niin soisin kyllä voiton kaikille joukkueille. Boston-San Jose olisi kuitenkin eräänlainen unelmafinaali näistä. Olisi hienoa, että kannu pysyy O6-seuralla ja San Jose on niin kauan ollut hyvä runkosarjassa, mutta hyytynyt pleijareissa, että olisi hienoa nähdä, että he saisivat palkinnon pitkäjänteiselle työlleen.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minulle NHL:ssä ei ole kuin yksi ja ainoa joukkue ja Red Wingsien pudottua - valitettavasti, on aivan sama mikä joukkue voittaa Cup'in, se ei hetkauta minua suuntaan tai toiseen. En myöskään hyppää kenekään "vankkureihin" vaan aloitan viettämään ansaittua kesälomaa - tosin kuppia en ota kun ei ole kapitaalia. Lahjoittaisikohan Pavel minulle pari sataa, jotta pääsisin ostamaan alkosta kunnon juomat tappionsuruun!

vlad.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy