Kevään/kesän huhut kaudelle 2009/2010

  • 37 528
  • 66

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Eikös tuo Lehtivuori lähtenyt try-outin kautta tuonne jo kauan aikaa sitten? Ainakin näin olin muistelivinani.

Luomasta haaveilen edelleen vaikka ei tuon yleisen puolen huhu-ketjun mukaan ei olisikaan tulossa, vielä.

Lähti, mutta kyseessä oli silloin vain tämän kevään kestävä try-out. Nyt siis on selvää että Lehtivuoren ensi kauden seura on realistisesti ajatellen joko AHL:n Philadelphia Phantoms(?) tai Ilves. Ei JYP, ja epäselvää on taas se mistä Lehtivuori-huhu on edelleen liikkeelle lähtenyt.

Mistä Pakkipari tiedät että JYP on "tosissaan kamppailussa Luomasta"?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä tässä ei ole edes ollut mitään "huhua" että Lehtivuori olisi tulossa vaan joku jossain kohti toivoi että tuonlaista miestä tännepäin voisi hankkia. Siitä edespäin sitten ehkä jotkut alkanut puhua että jos tulisi jne.. ja huhu lähtenyt itsestään liikkeelle

ellen sitten ole ihan väärässä... Mutta noin muistelisin.

Niin ja huhuthan ovat aina huhuja. Pelaajathan neuvottelevat monen joukkueen kanssa ja helposti sitten lähtee näitä huhuja liikkeelle.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mun mielestä tässä ei ole edes ollut mitään "huhua" että Lehtivuori olisi tulossa vaan joku jossain kohti toivoi että tuonlaista miestä tännepäin voisi hankkia.

No allekirjoittanuthan nimenomaan tässä ketjussa esitti Lehtivuoren nimen potentiaalisena ja mielenkiintoisena mahdollisena hankintana, ilman mitään huhupohjaa. Jos se tästä on lähtenyt lopulta liikkeelle, niin varsin mielenkiintoista :)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mistä Pakkipari tiedät että JYP on "tosissaan kamppailussa Luomasta"?
"Veljet" ovat tälläisestä supisseet tuolla maailmalla. "Tosissaan" on mun sana, sopimustarjouksen jättäminen oli se termi mitä "maailmalla" käytettiin.

Huhuja nämä tosin ovat. Muutama vuosi sitten tuo olisi ollut täysin utopistinen juttu tyyliin Moravec nähty paikallisessa, mutta ei enää.
 

tzoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR, Kälviän Tarmo
Ruotsin iltapäivälehdet sitten juuri julkaisivat Mäntymaan sopparin Frölundaan kuten odotettu.
 

Jöysmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja D-Team
"Veljet" ovat tälläisestä supisseet tuolla maailmalla. "Tosissaan" on mun sana, sopimustarjouksen jättäminen oli se termi mitä "maailmalla" käytettiin.

Sopimustarjous lienee oikea sana, koska epäilen vahvasti että JYPin massit riittäisivät Luomaan. Ruotsissa pyörii isommat rahat, ja Luomalle on kyllä siellä ottajia, samoin muissa rahakkaimmissa liigoissa. Mutta jos Luoma valitsee Chlubnan tyyliin "vähemmän on enemmän", niin se on mahdollista. Tosin vahvat epäilyt kyllä päälle...
 

Sannoittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Havainto Asemakadulta 4.5.2009

Bicek -keskustelun käydessä kuumana kerron silminnäkijähavainnosta.Tänään 4.5.2009 n. klo 11:00 Jyväskylän Asemakadulla on ollut pysäköitynä Ruotsin rekisterikilvillä Skoda Octavia, jonka kyljessä teksti 'Skellefteå (+ jokin kirjainyhdistelmä), (nro) 19, Mikael Renberg'.

Jokainen voi tehdä induktiivisia ja deduktiivisia johtopäätöksiään itse. En väitä mitään, mutta havainto autosta em. aikaan em. paikassa on 100 % paikkansapitävä.
 

Kahvi_Kuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP #42 #26 #49, Blue Jackets #61, Leijonat
Bicek -keskustelun käydessä kuumana kerron silminnäkijähavainnosta.Tänään 4.5.2009 n. klo 11:00 Jyväskylän Asemakadulla on ollut pysäköitynä Ruotsin rekisterikilvillä Skoda Octavia, jonka kyljessä teksti 'Skellefteå (+ jokin kirjainyhdistelmä), (nro) 19, Mikael Renberg'.

Jokainen voi tehdä induktiivisia ja deduktiivisia johtopäätöksiään itse. En väitä mitään, mutta havainto autosta em. aikaan em. paikassa on 100 % paikkansapitävä.

Ettei vaan ollut Marttisella kylässä?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokainen voi tehdä induktiivisia ja deduktiivisia johtopäätöksiään itse.

Itse en lähtisi kovin suuria johtopäätöksiä tekemään siitä, että uransa lopettaneen ruotsalaisjääkiekkoilijan nimeä kantanut auto on nähty Jyväskylässä. Joku muu saattaa toki innostua enemmän.
 

McWerkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Marttisen olen mielestäni tuolla nähnyt ajelevan. Eihän tuossa ole muusta kyse, kuin että Jyri ajelee työsuhdeautollaan kesälomalla.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huhuni Virtasesta...

...tai lähinnä se osoittautuminen vääräksi lienee paras uutinen tuolta Jokereiden tiedotustilaisuudesta. Tätäkin parempi uutinen oli 2. lapsen syntymä meidän perheeseen tänään ü Nyt siis ilmeisesti lähteeni oli kokonaan ulapalla tai jotain savua asiaan liittyi. Ihan sama - toivon mukaan spekulaatiot Virtasesta päättyvät ensi kauden osalta tähän! Jupa
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...tai lähinnä se osoittautuminen vääräksi lienee paras uutinen tuolta Jokereiden tiedotustilaisuudesta. Tätäkin parempi uutinen oli 2. lapsen syntymä meidän perheeseen tänään ü Nyt siis ilmeisesti lähteeni oli kokonaan ulapalla tai jotain savua asiaan liittyi. Ihan sama - toivon mukaan spekulaatiot Virtasesta päättyvät ensi kauden osalta tähän! Jupa

Onnea perheenlisäyksen johdosta!

Eiköhän rööki pörräile jatkossakin Hippoksen ilona. Kauppisen Markoa koskevat jhuhut voidaan myös nyt lopullisesti kuopata.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jypin kannalta pahin skenaario on ehkä sittenkin tapahtumassa. Tosin Seppäsen puheet siitä, ettei korvaajia etsitä, voi ehkä jättää omaan arvoonsa.

Huh. Tulee aika jännittävät 20 päivää eteen. Toisaalta Jarkko on tehnyt kaiken mitä yksi mies voi ikinä tehdä millekkään seuralle. Hän ansaitsee kunnon näytöpaikan maailman kovimmassa kiekkosarjassa. Toivottavasti nähdään #26 vielä joskus hurrikaaninutussa. Suuri mies jolla on vielä suuremmat teot.

Kaikkien aikojen JYP-pelaaja.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bicek -keskustelun käydessä kuumana kerron silminnäkijähavainnosta.Tänään 4.5.2009 n. klo 11:00 Jyväskylän Asemakadulla on ollut pysäköitynä Ruotsin rekisterikilvillä Skoda Octavia, jonka kyljessä teksti 'Skellefteå (+ jokin kirjainyhdistelmä), (nro) 19, Mikael Renberg'.

Jokainen voi tehdä induktiivisia ja deduktiivisia johtopäätöksiään itse. En väitä mitään, mutta havainto autosta em. aikaan em. paikassa on 100 % paikkansapitävä.

Marttisen olen mielestäni tuolla nähnyt ajelevan. Eihän tuossa ole muusta kyse, kuin että Jyri ajelee työsuhdeautollaan kesälomalla.

Tänään tuli Asemakadun yläpäässä nähtyä harmaa Skoda Octavia (jos ei nimenmaan Octavia, niin joku vastaavanlainen pirssi), ruotsin rekkareilla, konepellissä ja helmoissa luki "Skelefteå team bil" tms., mutta kyljessä luki kissan kokoisilla kirjaimilla "#58 JYRI MARTTINEN".

Eihän se JYPin toimisto Asemakadulla sijaitse, mutta silti rupesi hieman kutkuttamaan, ihan samalla tavalla kuin kesällä 2007 kun Immosen paluusta huhuiltiin..
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Eihän se JYPin toimisto Asemakadulla sijaitse, mutta silti rupesi hieman kutkuttamaan, ihan samalla tavalla kuin kesällä 2007 kun Immosen paluusta huhuiltiin..

Heh. Olisi varsin koomista jos Jyssy kävisi Skellefteån työsuhdekärryllä vääntää JYPin kanssa sopparin.

Joka tapauksessa en usko, että Marttista hetkeen JYPissä nähdään. Mies on noussut JYP-aikojen tavoin fanien suureksi lemmikiksi jonka näkee jo pelkästään tuosta tämän kauden palkinnosta minkä fanit äänestivät hänelle ja pelillisestikkin oli joukkueen paras pakki tällä kaudella. Notta vältytään turhilta avautumisilta, niin lisätään loppuun, että olen mielelläni enemmän kuin väärässä tässä asiassa.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään tuli Asemakadun yläpäässä nähtyä harmaa Skoda Octavia (jos ei nimenmaan Octavia, niin joku vastaavanlainen pirssi), ruotsin rekkareilla, konepellissä ja helmoissa luki "Skelefteå team bil" tms., mutta kyljessä luki kissan kokoisilla kirjaimilla "#58 JYRI MARTTINEN".

Kai se Jyssy täällä Suomessa kesäisin ollessaan voi Skellefteån työsuhdeautolla ajella, tuskin tuosta kannattaa sen suurempia huhuja ruveta repimään. Paljon muutenkin Jyri tuntuu kesäisin aikaa täällä Keski-Suomessa viettävän, tuttu näky vanhempieni mökin edessä soutelemassa. Mökkinaapureita olemme Marttiset ja me, me ja Marttiset.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Kai se Jyssy täällä Suomessa kesäisin ollessaan voi Skellefteån työsuhdeautolla ajella, tuskin tuosta kannattaa sen suurempia huhuja ruveta repimään. Paljon muutenkin Jyri tuntuu kesäisin aikaa täällä Keski-Suomessa viettävän, tuttu näky vanhempieni mökin edessä soutelemassa. Mökkinaapureita olemme Marttiset ja me, me ja Marttiset.

Jep, Jyssyn veli perheineen ja vanhemmat asuvat Jyvässeudulla, joten eipä tuo nyt mikään ihme ole, että mies viettää aikaansa täällä päin.
Näissä huhuissa on siinä vaiheessa perää, kun Jyssy vaihtaa tuon auton JYPin mainoksilla varustettuun autoon :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös