Pitää avata tänne KeuPallekin tulevan kauden juttuja koskeva ketju, koska kukaan aktiivinen KeuPa-fani ei ole ketjua avannut. Huomasin, että KeuPa on tehnyt jo 8 sopimusta tulevalle kaudelle ja uutisen mukaan pian julkaistaan jo lisää.
Heikkinen ainakin…Ensin lähti Westerlund jr. Espooseen. Sitä seuras Pylkkänen ja Leppänen. Veikkaanpa että Espooseen lähtijät ei oo vielä tässä?
Heikkistä ja Koivusaarta oon itse kans veikkaillut.Heikkinen ainakin…
Koivusaari voi olla aika lähellä liigasopimusta, joten tiedä häntä. Otetaan kyllä vastaan, jos on tulossa. Osin tietysti sama Heikkisen kohdalla. Toisaalta KHL:n tyhjennys alkaa näkyä huippuliigoissa joista se valuu alas sitten jossain vaiheessa kotoiseen liigaan. Se taas vaikeuttaa Mestiksestä nousemista.yksolölle, kun tarjontaa on enemmän.Heikkistä ja Koivusaarta oon itse kans veikkaillut.
Kyllä tuossa viimekauden pelipaidassa C on rinnassa. Mutta jos Juho Espooseen sopimuksen tekee saa paita jäädä kaappiin pölyä keräämään. On mulla muitakin.Näkisin, että jos Koivusaari ja Heikkinen tosiaan lähtee, niin varsinkin Koivusaaren lähtö on kova takaisku Keupalle.
Ollut pari vuotta käsittääkaeni seuran selkeä "johtaja". Eikös ollut jopa C-kirjain rinnassa viime kaudella.
Varmaan tulee jonkun verran teillä pelaamaan Mikko Perttu, kun on Jyppiin projekti pelaajaksi hommattu.Ja varmaan muutama pelaaja tulee lainalle Jypin joukkueesta, kun siellä on tehty ymmärtääkseni soppareita hyvinkin runsaasti tulevalle kaudelle.
Ja varmaan muutama pelaaja tulee lainalle Jypin joukkueesta, kun siellä on tehty ymmärtääkseni soppareita hyvinkin runsaasti tulevalle kaudelle.
Vaikuttaisivat siis keuruulla kasaavan ihan laatuporukkaa jälleen.
Auvinenhan se. Vuoden mittaisella sopimuksella.Voisiko olla Henri Auvinen?
Jypin lainamieheksi tullee varmasti myös Anton Stråka, oli kuulemma Imatralla laskeva taso mitä pidemmälle pelit eteni.Jos terveystilanne on hyvä niin molemmat Koskelat ja Perttu todennäköisesti pelaa mestiksessä. Varsinkin jos JYP vielä yhden sentterin hankkii niin Heljanko,S.Salonen, Valkeejärvi, Siikanen, Petman, Vidgren nimistä vain parille pelipaikka liigasta. Tuleeko sopimuksen purkuja tai lainoja muihin joukkueisiin paha sanoa, mutta parhaimmassa tapauksessa useampi aivan mestiksen kärkipään pelaajia tarjolla.
-ehdottomasti hyvä sainaus! Peräpäähän tarvitaan liideri ja Auvisella on kyllä aineksia olla sitä. Kokemustakin on karttunut vuosien saatossa.Auvinenhan se. Vuoden mittaisella sopimuksella.
Sopimus pitää sisällään kolmen viikon try out -jakson.
Mitähän tuo on selkokielellä;D