Nythä mä sen hokasin, pelkäs teurastusta ja halus säilyttää torjunta prossat siedettävänä. Jos vaik luuli et scoutteja on katsomossa :)Okei. Aika kiukkuisena lähti eikä ontunut. Erikoinen juttu.
Nythä mä sen hokasin, pelkäs teurastusta ja halus säilyttää torjunta prossat siedettävänä. Jos vaik luuli et scoutteja on katsomossa :)Okei. Aika kiukkuisena lähti eikä ontunut. Erikoinen juttu.
Selostajan mukaan vatsan seutua piteli. Joten sormet ja varpaat ristiin ettei ainakaan mitään lihaksen repeämää käynyt.Okei. Aika kiukkuisena lähti eikä ontunut. Erikoinen juttu.
Olihan viihdyttävä peli. Ainoa mikä Ketterältä toivoisi enemmän on vierasfaneja. Saataisiin katsomoihin vielä yksi napsu lisää. Joka tapauksessa Ketterä on huippujengi eikä piste tai pisteet olleet kovin kaukana.
Jostainhan sen pitää lähteä, joten miksei tästä. Olisi hienoa saada juuri teitä vastaan isompia fanireissuja tehtyä puolin ja toisin. Etäisyys ei ole kohtuuton ja pelit oikeastaan parasta, mitä sarja voi tarjota.Latviassa meillä oli pitkästä aikaa jonkinlainen porukka kasassa jolla pidettiin mekkalaa, mutta ehkä tapahtuman ensikertaisuus ja ainutlaatuisuus houkutteli ihmisiä lähtemään. Eikä tuonnekaan ollut järjestetty mitään yhteislähtöä, lähinnä kyseltiin viesteillä onko ketään lähdössä.
Imatra on niitä paikkoja joihin voisin itsekin lähteä vierasmatkalle käymään. Meillä taas mukava halli, jossa hyvät palvelut ja puitteet muutenkin kohdillaan.
Toivotaan, ettei tullut sama vamma kuin viime kaudella. Silloin oli samalla maalivahdilla kuukauden lepo, ennen pudotuspelejä. Pahalta nimittäin näyttää, jos maalivahti joutuu tulemaan pois kesken oman joukkueen ylivoimapelin. Ja kun joku kommentoi, että prosentit paranee, kun tulee pois, niin 1 torjuttu ja 1 päästetty ei sekään kovin paljon prosentteja nosta.Selostajan mukaan vatsan seutua piteli. Joten sormet ja varpaat ristiin ettei ainakaan mitään lihaksen repeämää käynyt.
Ei se ollut Pirkka se olin minä.Ja kun joku kommentoi, että prosentit paranee, kun tulee pois, niin 1 torjuttu ja 1 päästetty ei sekään kovin paljon prosentteja nosta.
5-3 ylivoimaa kolmannen erän alkuun melkein 2 minuuttia, eikä maalin maalia. Sen jälkeen Karjalaisen vitonen ja heti kolisi omissa. Toisaalta ei yllätä, kun koko kauden on ollut yhtä tukkoista.Noiden perusteella kaaduttiin ripulipaskaan ylivoimaan.
Ei se ollut Pirkka se olin minä.
Mut vähän tilastoa illan pelistä:
Torjunnat Lampinen 31
Seve 1 Lipi 11
Aloitusvoitot Esp 21 Ket 23
Yv% Esp 75 Ket 20
Laukaukset Esp 41 Ket 51
Noiden perusteella kaaduttiin ripulipaskaan ylivoimaan.
Tosin olihan siellä omassapäässä melkomoisia koomailuja.
Toivotaan et huomenna on vielä energiaa tallella.
Tähän vahva eri. Espoolaisten lasien läpi nähtynä Ketterän YV loi enemmän paikkoja, mutta ratkaisut olivat kehnoja. Meillä paikkoja oli vähemmän, mutta ne olivat rahtusen vaarallisempia.Sikäli kyllä ihmetyttää tuo yv tehottomuus kun suurelta osin samat ukot tuolla yvtä pelaa kuin viimevuonna.
….
Eilen kun seuras Espoon syöttelyä niin paljon laadukkaampaa ja nopeampaa.
Tuohon pitäs panostaa, ja lopettaa se empiminen syötänkö vai en.
En saatana osta, Ketterän kiekon liikuttelu niin hidasta et Espoo sai aina peittoa eteen joten ratkasut luokattomia.Tähän vahva eri.
Otatko ilmatteeks?En saatana osta, Ketterän kiekon liikuttelu niin hidasta et Espoo sai aina peittoa eteen joten ratkasut luokattomia.
Soittakaa nyt prkl sinne Hakaliin. Ei tätä junaa muuten nosteta kiskoille.
Onks Anna-Maijallekin tullut yllätyksenä.. Vai sekoitatko Anneli Jäätteenmäkeen, jolle tuli yllätyksen lisäksi pyytämättäkin.Millivittusenttivittudesivittuvittudekavittuhehtovittu virtahevonvittu.
Eikö äly riitä pysyä pois pytystä? Kaveri rankoo 100% teholla. Vai ollanko niin kuin Anna-Maija Henrikson: tämä tuli minulle yllätyksenä.
Valmennukselle risuja peluutuksen kanssa. Nelosketju peliaika reilu 7 minsaa. Kun pitäs näissä tiukoissa peleissä painaa neljällä sylinterillä. Siellä vaan peluutetaan valmiiksi väsyneitä ukkoja ylipaljon vaikka happo painaa jaloissa.
Samoilla linjoilla #32 antamaan asennkasvatusta, perkele.
Pari puhelua seuralta. Ja Paalaselle töistä vapaata. Ukko on siinä kunnossa, että kehiin voi hypätä koska vaan, isompi arvo on kopissa. Toki viikon leiri ”elä urheilijan elämää, ohjaajana V.Paalanen” , voisi tehdä monelle terää. Kulkee vaikka alkuun pyörällä töihin vajaa 20 km suuntaansa, siitä sit kesken töitten autolla treeneihin. Ainniin, eihän nää käy töissä ku ovat ammattilaisia. Koskahan se alkaa näkyä?@Keltainen ota haaste vastaan! Ei kait Hakalissakaan kaveria jätetä?
On ja useasti viimevuosina.Onks Anna-Maijallekin tullut yllätyksenä