Valottaisitko tätä lisää? Olin vissiin jääkaapilla tämän sattuessa niin en nähnyt.Tuomarit laski toisessa erässä Tervon sikailun läpi sormien josta olisi voinut joku tuomari jopa viheltää suihkukomennuksen.
Valottaisitko tätä lisää? Olin vissiin jääkaapilla tämän sattuessa niin en nähnyt.Tuomarit laski toisessa erässä Tervon sikailun läpi sormien josta olisi voinut joku tuomari jopa viheltää suihkukomennuksen.
Lipiäisestä on huokunut viime kierrokset tuo turhautuminen ja ollut tuo päähän kolistaminen lähellä useaan otteeseen, joten en ole yllättynyt. Eikä Lipiäinen ole edes ainut Ketterän pelaaja jolla on turhautuminen näkynyt pahasti läpi ja vaikuttaa selkeästi tekemiseen.
Ainakin eilen ihan maalivahtia Tervoa myöten oli turhautumista ilmassa. Tuomarit laski toisessa erässä Tervon sikailun läpi sormien josta olisi voinut joku tuomari jopa viheltää suihkukomennuksen.
Semmonen tuomio.
Valtteri Lipiäiselle neljän ottelun pelikielto
Ketterän Valtteri Lipiäiselle neljän ottelun pelikielto. Lipiäiselle tuomittiin 5+20 min. pään tai niskan alueelle kohdistuneesta taklauksesta 18.12. Peliitat - Ketterä ottelussa.mestis.fi
samahan se, miten nyt pelaatte..neljännesvälierissäkin ootte vain 60/ 40 suosikki.. siitä on pitkä matka mestariksi.. mut ei mikään muukaan joukkue ole sen suurempi suosikki..joku sen sitten vie..Syyskaudelta jää väkisin mietteeksi päällimmäisenä valmennuksen osuus tässä touhussa. En vain voi välttyä ajatukselta, että olisiko valmennusjohdolla nyt syytä sysätä luulot syrjään ja tehdä erittäin koruton ja objektiivinen analyysi omasta toiminnasta. Tuolla joukkueella vain pitää pystyä paljon parempaan ja varmempaan suorittamiseen. Vaikka nyt viime kaudelta paljon samoja elementtejä, mutta ei pitäisi kuitenkaan samoja virheitä tehdä aina uudelleen. Itse pelistä en edes viitsi mainita mitään, kun menee niin negatiiviseksi taas, mutta kuitenkin nyt se 3 pistettä joka oli vähimmäinen suorite. Toivottavasti tässä nyt joukkueen suorituksesta vastuussa olevat henkilöt osaavat tehdä oikeanlaisia päätelmiä toiminnan laadusta ja kevään puoliskalle saadaan porukasta irti sitä, mitä siellä reservissä on vielä paljon tallessa. Onneksi ollaan taulukossa kuitenkin hyvissä isku asemissa. Hyvää joulua Ketterän faneille. Muille kiekkofaneille myös, mutta pienesti vähemmän. Hymiö.
Sama homma itsellä, mutta kyllä oli riman alitus eilen. Kruununa vielä K-Vantaan 3-2 maali on kyllä meikäläisen silmään aivan selvä paitsio.Mä en yleensä tuomaroinnista kritisoi, mutta kyllä eiliset pellehermannit veti aika vihkoon koko pelin ja vesittivät Ketterän takaa-ajon.