Ketterän legendojen kiekkotapahtuma

  • 6 331
  • 27

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Viestin lähetti Son of the Beach
Lehtonen riuhtoi Asikaiselta kypärän pois,sen jälkeenhän Asikainen heitti hanskat jäähän,mutta Lehtonen kävi jänistämään eikä uskaltanut tapella Asikaisen ollessa valmiina tappelemaan.Nielikäinen olisi ottanut Asikaiselta pataan jos olisi pelannut!

Minä en sinun kanssasi ala kyseisestä tilanteesta väittelemään, mutta minä, yhdessä kolmen puolueettoman vieressä istujan silmin selvästi näimme lähietäisyydeltä, kuinka molempien osapuolten hanskat pysyivät visusti käsissä. Voihan olla, että me SaiPa-fanit ja kaksi Ketterä-fania näimme tilanteen eri tavalla kuin sinä. Tilannehan lähti siitä kun Lehtonen painoi Asikaisen laitaan, Asikainen ei tätä täysin puhdasta kontaktia sulattanut jostain syystä ja löi Lehtosta niskaan. Lehtonen kääntyi ja riuhtoi Asikaisen kypärän pois. Tämän jälkeen oli pientä sitomista ja tuijotusta hanskat käsissä jonka jälkeen miehet lähtivät jäähylle. Minä en ole tullut niin vanhaksi, ettenkö uskoisi silmiäni. Tietysti jos sinä sanot nähneesi Asikaisen hansikkaat jäässä, ole sinä sitä mieltä.
 

ElBimbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No löytyyhän sitä vanhan liiton aikaista uhoa Imatralta, kun tarpeeksi potkii. Urheilu on siitä ihmeellinen asia, että siinä uho voi hetkessä vaihtua kyyneliin, kuten viime keväänä, kun PEPO Hc tiputti Ketterän pois jatko peleistä.
 

pjotr t

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPapa tuo
Lagus, pelin tuomari, kertoi pelin jälkeen, että mahtavan maajoukkueemme joukkueen johtajan, Timo Jutilan suuntavaisto oli seonnut pahemman kerran. Oli tulossa Helsingistä Taavetin kautta Imatralle..
Soitti n. tunti ennen pelin alkua Savitaipaleelta, että onkos vielä pitkä matka.. =D
... Siinä meillä kartanlukija..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös