Lähdepelto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ketterä,Lukko
70-luvun alussa soi erätauoilla Dirlandaa ja Muskan kappale jossa sanat meni näi: Jos sä konduktoorin mieheksesi sait, niin valtion rautatiet sä myöskin nait
Nyt on paikallislehti Uutisvuoksikin intoutunut muistelemaan Keith Gretzkyn aikoja Imatralla. Juttu tosin vain tilaajille.Ketterän historiaa esillä:
Oliko se armotonta kilpavarustelua? Ensin Suomeen saapui Lemieux, heti perään Gretzky – ”Välit olivat kuin kissalla ja koiralla”
Kaakkois-Suomessa opittiin kaudella 1988–89, että maailman paraskaan veli ei ole osaamisen tae.www.iltalehti.fi
Linnalassa amiksen puolelta aina läpi, ja mestaruus. Onko meitä muita?Jänniä ketjuja täälläkin...
Kyllähän mä Linnalassa joka kesä aina kuin mahdollista kävin isoisän maskottina mukana. Ja isoisäkin tykkäsi, kun jo hyvin pienenä seurasin peliä sekä olin tyytyväinen, kun tauolla sai makkaran ja omenalimpparin. Ja muistan erittäin hyvin vuoden -86 mestaruuden... ja sen pettymyksen sen jälkeisinä vuosina, kun ei voitettukaan. Erityisesti -89 on katkerana mielessä.Linnalassa amiksen puolelta aina läpi, ja mestaruus. Onko meitä muita?
Terveisiä Stadista. Voi että rakastan noita aikoja! IPV:tä rakastan ikuisesti.
Petri Lankisen poika Joona Lankinen pelaa muuten tällä kaudella Ketterän edustusjoukkueessa.Mulle on jäänyt ne ruusupuskat mieleen. Ja se, kun Petri Lankinen epäonnistui kopinnostossa, mutta kiersi kunniaa, kun poskiosuma pomppi kakkosjatkeelta sinne puskaan.
Onneks nyt saatiin selvyys tuohon SaiPan ahdinkoon.Menkööt nyt tähän osioon, juttelin hetki sitten raudan kovan SaiPan ukon kanssa ja kun siellä on likapyykin pesu ja syyllisten haku meneillään niin kirosi kun ne "saatanan Imatralaiset päästettiin upottamaan SaiPa ja mie en nyt Kohoa täs hauku, mut kaikki muut on olleet vaan kiusana!" Sanoin että sen läpimädän hallin katossa roikkuu neljä paitaa joista kaksi on Ketteräläisiä jotta ei se nyt voi ihan niinkään olla. "Ai kuka, oliks Lalli hää vai niitä mulkkuja?" Mälli tietenkin.
Onneks nyt saatiin selvyys tuohon SaiPan ahdinkoon.