Sinut tullaan hakemaan hoitoon. :)Olen sitä mieltä, että kyllä finaaleihin pitäisi saada Villellekin näytönpaikka, edes kerran :D.
Sinut tullaan hakemaan hoitoon. :)Olen sitä mieltä, että kyllä finaaleihin pitäisi saada Villellekin näytönpaikka, edes kerran :D.
Olen sitä mieltä, että kyllä finaaleihin pitäisi saada Villellekin näytönpaikka, edes kerran :D.
Eikä pelaajiaViidenteen finaaliin sit Vuohtoniemi-Silvennoinen-Rautio-Räsänen. Siinä ei linjureita tarvitakaan.
Oliko samat nelikot ensimmäisissä peleissä Imatralla ja Kokkolassa?Tuomaristo huomiselle:
ET Hölli Antti
ET2 Nieminen Pasi
LT1 Aalto Marko
LT2 Laukkala Janne
Ja tiistaille Kokkolaan:
ET Mäkisalo Jonne
ET2 Vares Joona
LT1 Niemelä Petteri
LT2 Skinnarla Miro
Olen sitä mieltä, että kyllä finaaleihin pitäisi saada Villellekin näytönpaikka, edes kerran :D.
Joo samoilla mennään Imatralla ja Kokkolassa, todennäköstä et loppuun asti.Oliko samat nelikot ensimmäisissä peleissä Imatralla ja Kokkolassa?
Täällä muuten ei vielä huomioitu että huomenna voi peliä seurata hallin pihalla screeniltä! Vapaa pääsy ja kioskipalvelut pelaa jne. Tuo nyt on toiseksi paras vaihtoehto kun ei katsomoon pääse kuin ne 6..
Ei ole Varttinen kehissä, voi perseen perse.
Mutta Lipari on!! Nyt #44 pari viivakaappia ja nimi lehteen!
Ei Vartsua on norsun perse.Ei ole Varttinen kehissä, voi perseen perse.
Mutta Lipari on!! Nyt #44 pari viivakaappia ja nimi lehteen!
Ei todellakaan ole, ei.Maalivahdit ei ole kyllä ainoa ongelma. Ihan tosissaan....