Kyllä mä putosin siihen lomajuttuun, se oli sopivan lyhytkin. "nussittiin kun kanit koko loma, minä olin turkissa ja mies thaimaassa"
Sama. Jesse-sketsiin oli panostettu tuotannollisestikin, tai sellainen vaikutelma oli, ja se oli ihan kelpo läppää.+Jeesus-läppä
+Hauta-arkku
+Nuotiopiiri ihan vaan ajankohtaisuutensa takia
-Alkoholiton viini
-Äiti on köyhä, myydään talo alihintaan
Keskitasoa heikompi jakso oli eilen. Jeesus-läppä oli ainoa mille ihan oikeasti nauroin kunnolla, muut olivat lievää hymähtelyä.
Äiti on köyhä taas oli ehkä 2000-luvun huonoin sketsi, oikeasti. Kataja on ihan paskista paskin ja yksinaamaisin komedienne, ja käsiskin oli vielä paskempi.
+Jeesus-läppä
+Hauta-arkku
+Nuotiopiiri ihan vaan ajankohtaisuutensa takia
-Alkoholiton viini
-Äiti on köyhä, myydään talo alihintaan
En viitsi uutta ketjua avata, joten nostan vanhaa ylöspäin. Onko moni täällä katsonut tuota Myllyrinne Company -ohjelmaa? Minä en käsitä miten tämä Myllyrinne saa edelleen hommia sketsiohjelmasta. Mielestäni Myllyrinne on kuin käänteinen Midas. Siinä missä Midas muutti kullaksi kaiken koskemansa, Myllyrinne muuttaa paskaksi kaiken missä on mukana. Eikä tämä ohjelma ole poikkeus, sillä sama efekti oli aikanaan myös Putouksessa ja Vedetään Hatusta sarjassa. Ehkä draaman parissa Myllyrinne voisi uraansa jatkaa sillä mies on niin epähauska kuin vain olla voi.
Tähän tietysti pätee myös se vanha sanonta. "Älä katso jos ei kiinnosta." Enkä aio enää katsoa. Annoin miehelle vielä yhden mahdollisuuden ja se meni tässä.
Tästä olen samaa mieltä. Ketonen on erinomainen myös pienessä roolissa kuten Ylellä näkyvä Kimmo-sarja näyttää. Jos hyvin käy, niin Ketonen on tulevassa Putouksessa mukana. Silloin Putoustakin olisi katsottava.Minä taas en ole katsonut tätä uutta ohjelmaa mutta miksi vastaavasti Ketonen ei saa hommia mistään? Ketonen on käänteinen Myllyrinne eli ehta midas. Muistan joskus syksyllä lukeneeni jostain iltapaskasta kuinka Ketonen valitteli työtarjousten vähyyttä ja toivoi saavansa töitä. Mies oli ihan kuningas Vedetään hatusta-sarjassakin. Ei voi ymmärtää.
Maskeeraajat ovat onnistuneet työssään kohtalaisesti ja ovat saaneet tehtyä Ville Myllyrinteestä melkein Tomek Valtosen näköisen. Ammattilaisen silmäni näkee kuitenkin maskin läpi.Uutta matskua Ketonen & Myllyrinne kaksikolta. Vähän tulee mieleen ne vanhat dopingkäry-sketsit mutta silti taattua laatua!
Sport - KalPa 25.02.2016 lehdistötilaisuus - YouTube
Siinä doping-käry sketsissä oli itse asiassa aika Valtosen näköinen mies joka ei ollut Ketonen eikä Myllyrinne. Tai no vähän sellainen Valtosen ja nuoren Loirin sekoitus. Piru kun ei löydy ainakaan Youtubesta.Maskeeraajat ovat onnistuneet työssään kohtalaisesti ja ovat saaneet tehtyä Ville Myllyrinteestä melkein Tomek Valtosen näköisen. Ammattilaisen silmäni näkee kuitenkin maskin läpi.
Tai no vähän sellainen Valtosen ja nuoren Loirin sekoitus.
lopputekstien perusteella kaveri on Panu Vauhkonen.