Ketolaa kehoitetaan eroamaan

• 5 555
  • 40

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Mobergin valinta

Viestin lähetti Vänrikki Naapero
OldTimeHockey, en minä ainakaan huomannut Miken suuremmin "huolestuneen" tuosta Mobergin mahdollisesta valinnasta. Pikemminkin tulkitsin Miken kirjoituksen hauskaksi näpäytykseksi muutaman ifk-fanin kirjoituksiin.
Ehkä huolestuminen oli väärä sana, mutta viestissä tuli esille ainakin epäilys siitä, että Frankin valinnasta saattaisi olla HIFK:lle selvää hyötyä. Ja halusin nimenomaan kommentoida, että ymmärrän tuon epäilyksen. Olisin minäkin aika skeptinen, jos kurinpitopäälliköksi nimitettäisiin Hannu Ansas tai Hjallis Harkimo.

Mitä hauskuuteen tulee, niin ehkä tuo jullittelu on huisin vänkä juttu Keravalla pillurallia ajavien hapsuviiksien keskuudessa. Minusta se on jo aika loppuunkulutettu lohkaisu, eikä oikein istu asiatyyliseen keskusteluun. Mutta, kukin keskustelkoon omalla tavallaan.

Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Vakavastikin puhuen; Minä en halua Mobergia siihen virkaan. Aivan sama, jos siihen valittaisiin Harkimo, tai Hannu Jortikka, ei toimi. Liian vahva seuratausta ja itse en halua arvailla miten se vaikuttaa päätöksiä tehdessä.
Voisi olla mielenkiintoinen tilanne, jos Moberg jakaisi tuomiot vaikkapa kahinasta, jossa vaikkapa T.Valtonen ja vävypoika Mäkimeisseli-Moberg ovat ottaneet yhteen...

Minä siis ainakin pidän Mobergia niin HIFK:na, että Jokerilasini ei häntä siihen hommaan sulata. Tuntuu siltä, että naapuri saisi parempaa kohtelua, vaikkei asia tietysti välttämättä niin olisikaan..mutta kuitenkin. Mielummin joku maalainen, että ainakin Jokerit ja HIFK ovat samalla viivalla, muista joukkueista ei niin väliä.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minin muuten Tervosen Kalle hävisi. Hänenhän piti alunperin käsiittääkseni hommaa ruveta hoitamaan?

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikelle

Minin muuten Tervosen Kalle hävisi. Hänenhän piti alunperin käsiittääkseni hommaa ruveta hoitamaan?
Ymmärtääkseni Tervosen tehtävät ovat markkinointi ja yhteyksien hoito. Kurinpito oli kai hänen edeltäjälleen, pahamaineiselle Hirsimäelle, ylimääräinen nakki.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vänrikille

ei juu ja vaarinhousut

just tarkoitin sitä, että nimenomaan IFK-taustaiselle ei muut
"uskalla" mussuttaa... ei vaan OIKEASTI tarkoitin sitä, että
Helkovaaran aikana oli liian selvää, minkä hallin konttorilta
tuomiot itse asiassa tulivat.

Taitaa olla niin, että Helsinki ei löydä yhteistä kandidaattia, joten
hommaan asetetaan taas joku maalaisjulli, jolla on sitten kauden
aikana sopivia suhteita. Voidaan vaikka järjestää nimimiesten
hyväntekeväisyysottelu paikkakunnalle tai jotain......

No vitsi vitsi...en tiedä todellakaan olisiko Frank kiinnostunut
käsittelemään KiekkoYön raportteja tyyliin: Sulle tulee noutaja..

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olen ymmärtänyt että myös Jokerit olisi halunnut Mobergin mielummin kuin Ketolan.Ketola oli pienten seurojen valinta.

apo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Wild
Vaan miksei Ketolan seurataustoista ole nostettu mobergmaista äläkkää? Onhan Iso Mustakin entinen toimitusjohtaja, pelaajaurasta nyt puhumattakaan, ja patakuvio on polttomerkitty niin lujasti miehen otsikkoon, ettei se siitä lähde haudassakaan.

Vai katsotaanko, että viime kauden esitysten jälkeen Ässille on vain ihan reilua tasoitusta saada oma miehensä junailemaan kurinpitoasioita? ;)

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
"Olen ymmärtänyt että myös Jokerit olisi halunnut Mobergin mielummin kuin Ketolan.Ketola oli pienten seurojen valinta."

Jokereiden seurajohto ei aina oikein ymmärrä asioita.

Apolle vielä, että Ketolan seuratausta ei ainakaan itseäni kiinnosta palaakaan. Ihan sama vaikka antaisi kaikki tuomiot Pata-lasien lävitse. Millään muulla kuin Jokereiden ja HIFK:n tasavertaisuudella ei ole väliä, sama vaikka antaisi molemmille aina 10-matsia kun jotain tapahtuu ja muille seuroille ei yhtään mitään. Kelpaa mulle, kunhan ollaan vain samalla viivalla naapurin kanssa, muista ei väliä.
Mobergin en usko tasapuolisuuteen tässä kysymyksessä yltävän. kun miehen sydän sanoo HIFK, niin se sanoo HIFK ja silloin hän ei ole hommaan sopiva ainakaan minun Jokeri -lasien läpi.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta...

...jos Moberi oli tuolla pallilla niin ei se ainakaan minua harmittaisi jos ainainen sorsiminen pelirangaistuksien kohdalla loppuisi. Saataishan meinaan käydä tosiaan niin,että se IFK lisä jäisi pois rangaistuksista.

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikelle välihuomautus

Vaikka toki edelleen hieman karsastan vahvan seurataustan omaavan henkilön valintaa, niin täytyy hieman myös puolustella Mobergia:

Frankilla ei ole ollut tapana yrittää kampittaa paikallisvastustajaa. Ei ole sen puoleen ollut Jokereidenkaan edustajilla. Itseasiassa olen kuullut, että Stadin edustajat ovat SM-liigan hallintoelimissä vetäneet aika pitkälti yhtä köyttä vastapainoksi a) pikkuseurojen kuppikunnalle sekä ennenkaikkea b) Hannu Ansakselle, joka tuntuu lähinnä ottaneen elämäntehtäväkseen HIFK:n ja Jokereiden olosuhteiden sabotoimisen.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Tuosta olen tietoinen Old Time Hockey. Samalla talousalueella on samat intressit ja Helsinkiläisten ei ole pienintäkään järkeä olla toisiaan vastaan, sillä vastassa on molemmilla valmiiksi jo loppu Suomi.
Minä arvostan ja pidän Mobergia erinomaisena valintana moneenkin tehtävään (esim.SM-liigan johtoon), mutta tämä on sellainen homma johon en häntä halua.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Moberg

Minustakin parempi valinta olisi entinen pelaaja tai erotuomari. Näillä olisi ymmärtääkseni huomattavasti parempi tuntuma kaukalon ruohonjuuritason tapahtumiin kuin "herroilla".

Vellu olisi ollut ihan hyvä valinta, jos ei olisi sellainen ketku.

mummi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Samarkand AF, Ghizjablah Amur-dvaktay Sport
Miksi?

siihen pallille ollaan "väkisin" istuttamassa jotain vanhaa seurajyrää, kun erilaiset kulissien takana vaikuttavat sidokset kuitenkin ovat olemassa?
Eikö tuomaripuolelta löytyisi tehtävään paremmin sopivia vaihtoehtoja?

Tuamas

Jäsen
Urheilulehden juttu.

ELi onkohan kukaan lukenut tätä urheilulehden juttua tapauksesta P.Lehto-J.Kork & E.Liesmäki-V-P.Ketola?

Eli jutussahan todetaan koko kohun ja jutun olevan täyttä bullshittiä.

Näin kirjoitti tekstiviestillä kaverini joka oli jutun lukenut, en saa häntä enää tänään kiinni eli olisikohan kenelläkään mahdollisuutta laittaa juttua tai sen sisältöä tänne.

Kiitos.

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei tarvitse enää Ketolan erota...

...kun tuli erotetuksi. Tilalle tulee ainakin Ilves.comin mukaan Kai Tervonen.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Mikelle välihuomautus

Viestin lähetti OldTimeHockey
Itseasiassa olen kuullut, että Stadin edustajat ovat SM-liigan hallintoelimissä vetäneet aika pitkälti yhtä köyttä vastapainoksi a) pikkuseurojen kuppikunnalle sekä ennenkaikkea b) Hannu Ansakselle, joka tuntuu lähinnä ottaneen elämäntehtäväkseen HIFK:n ja Jokereiden olosuhteiden sabotoimisen.

Ei sulla ole esimerkkejä tuosta b-kohdasta? Äkkiseltään mulla on Ansaksesta ihan toinen kuva: yksi ainoita, jotka osaa taistella SM-liigan tasapäisyyttä vastaan. Ansas vaati mm. enemmän rahaa runkosarjan voittajalle, enemmän rahaa mestarille jne. Hän oli vähän sitä mieltä, että TPS, Jokerit ja HIFK tekee työt, mutta muut vie rahat. Asiahan ei toki näin ole, mutta kyllä taloudellisesti voittajajoukkueita on sorsittu liigassa. Juttelin asiasta joskus Turkusessa ja silloin tämä TPS-vaikuttaja oli hieman liioitellen sitä mieltä, että hukkaanhan ne maakuntaseurat kalliit tukirahat kuitenkin pistävät... Ansas on ymmärtääkseni myös hyökännyt voimakkaasti Helkovaaran johtamistapaa ja -tuloksia vastaan. Mutta mitä hän on tehnyt meille ja teille?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy