Toimistolla tuli kiire vuotaa tämä medialle ennen kuin Virta Takaisin -kansanliike ehtii alkaa kasvaa.KalPa vaihtaa valmentajaa! Yllätysnimi tarttuu ruoriin ensi kaudella
KalPan ruoriin tarttuu uusi nimi.www.is.fi
Toimistolla tuli kiire vuotaa tämä medialle ennen kuin Virta Takaisin -kansanliike ehtii alkaa kasvaa.KalPa vaihtaa valmentajaa! Yllätysnimi tarttuu ruoriin ensi kaudella
KalPan ruoriin tarttuu uusi nimi.www.is.fi
Sama tuli mieleen. Noh, nyt sitten taas harjoitellaan jokunen kausi edellisten kausien jatkoksi. Osallistutaan, pelaillaan kivasti ja keskitytään pitämään tulos plussalla ja tekemään vähän massia omistajien taskuun. Jos nyt sattuu playoffeihin pääsemään niin sehän on vain kiva ja mukava juttu.Toimistolla tuli kiire vuotaa tämä medialle ennen kuin Virta Takaisin -kansanliike ehtii alkaa kasvaa.
En voisi enempää olla samaa mieltä. Kunnon valmentaja kun monesti auttaa myös houkuttelemaan pelaajia tulemaan tänne, eikä tarvitse maksaa ylihintaa.Sama tuli mieleen. Noh, nyt sitten taas harjoitellaan jokunen kausi edellisten kausien jatkoksi. Osallistutaan, pelaillaan kivasti ja keskitytään pitämään tulos plussalla ja tekemään vähän massia omistajien taskuun. Jos nyt sattuu playoffeihin pääsemään niin sehän on vain kiva ja mukava juttu.
Tämä ei ole mitään nillitystä Virran perään, vaan sen perhanan mestaruuden, joka pitäisi alkaa jo olla Kuopiossakin aika voittaa. Mahdollisuuksia siihen on ollut, mutta hilkulle on jääty. ”Pitkät pelimatkat, liigan huonoin otteluohjelma vuodesta toiseen, pieni talousalue, pieni seura, nönnönnöö..” P-puhetta ja tekosyitä sanon minä.
Karjalaiselle toivon onnea ja menestystä. Toivottavasti kaveri on viimeisen päälle rainman.
Mainittakoott vaan se että Kärpät taitaa lentää joka peliin ainoana liigaseurana (ainakin ennen). Joten tunteja ei kuitenkaan kerry ihan hirveesti!En voisi enempää olla samaa mieltä. Kunnon valmentaja kun monesti auttaa myös houkuttelemaan pelaajia tulemaan tänne, eikä tarvitse maksaa ylihintaa.
Kärpillä on pidemmät pelimatkat, Rauman talousalue on paljon meitä pienempi ja otteluohjelmaan voi itse vaikuttaa. Mikä meidät erottaa noista edellä mainituista? Raumalla ja Oulussa on laitettu kädet saveen ja keksitty, miten nyo asiat saadaan kompensoitua, että on mahdollista menestyä. Täällä vaan osallistutaan ja valitetaan elämän kurjuutta.
Onnea Karjalaiselle, mutta mielellään olisin Pekan nähnyt vielä penkin takana. Vaikka Karjalainen sitten kakkosena muutaman vuoden oppia imemässä.
Tätäpä juuri ajoin takaa. Kärpillä on pisimmät pelimatkat, mutta toimistolla on huhkittu mm. Qstock ja yhteistyösopparit siihen kuntoon, että heillä on vara matkustaa lentäen.Mainittakoott vaan se että Kärpät taitaa lentää joka peliin ainoana liigaseurana (ainakin ennen). Joten tunteja ei kuitenkaan kerry ihan hirveesti!
Itse pohdiskelen tässä lähinnä herra Karjalaisen apureitaJarno Pikkarainen.
Kiva nähdä kuinka vapaat kädet Karjalainen saa valmennusryhmänsä kasaamiseen. Ilmeisesti vain Kauhasella on vielä ensi kausi sopimusta jäljellä. Haluaako Tervonen jäädä vielä vai joko olisi kiinnostusta saada päävalmentajan paikka vaikkapa mestiksestä jos ei vielä liigaan pääse. Haluaako Karjalainen nykyisestä valmennusryhmästä esimerkiksi Halosen liigaan? Sen mitä olen kuullut huhuja, niin Hentunen ei haluaisi lähteä liigaan valmentamaan.Itse pohdiskelen tässä lähinnä herra Karjalaisen apureita
Kärpät matkustaa bussilla Kuopioon, Jyväskylään, sekä Vaasaan. Muille pelipaikkakunnille lento + bussi -combolla.Mainittakoott vaan se että Kärpät taitaa lentää joka peliin ainoana liigaseurana (ainakin ennen). Joten tunteja ei kuitenkaan kerry ihan hirveesti!