Ketkä valmentamaan Kalpaa?

  • 15 735
  • 90

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Eikös Karjalainen ollut samoissa suunnitelmissa Jari Pasasen ja Mysteerivalmentajan kanssa?

Oliko tuo yllätysnimi (toimittajan arvio) vai oliko tuo jo julkinen salaisuus tovin verran?
 

MetalT75

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toimistolla tuli kiire vuotaa tämä medialle ennen kuin Virta Takaisin -kansanliike ehtii alkaa kasvaa.
Sama tuli mieleen. Noh, nyt sitten taas harjoitellaan jokunen kausi edellisten kausien jatkoksi. Osallistutaan, pelaillaan kivasti ja keskitytään pitämään tulos plussalla ja tekemään vähän massia omistajien taskuun. Jos nyt sattuu playoffeihin pääsemään niin sehän on vain kiva ja mukava juttu.

Tämä ei ole mitään nillitystä Virran perään, vaan sen perhanan mestaruuden, joka pitäisi alkaa jo olla Kuopiossakin aika voittaa. Mahdollisuuksia siihen on ollut, mutta hilkulle on jääty. ”Pitkät pelimatkat, liigan huonoin otteluohjelma vuodesta toiseen, pieni talousalue, pieni seura, nönnönnöö..” P-puhetta ja tekosyitä sanon minä.

Karjalaiselle toivon onnea ja menestystä. Toivottavasti kaveri on viimeisen päälle rainman.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hieman hämmästyin kun kaveri laittoi Vatsapissa linkin KalPan yllätysvalmentajasta. Ja yllätyin vielä isommin kun "yllätysvalkuksi" paljastui Pee Karjalainen.
 
Sama tuli mieleen. Noh, nyt sitten taas harjoitellaan jokunen kausi edellisten kausien jatkoksi. Osallistutaan, pelaillaan kivasti ja keskitytään pitämään tulos plussalla ja tekemään vähän massia omistajien taskuun. Jos nyt sattuu playoffeihin pääsemään niin sehän on vain kiva ja mukava juttu.

Tämä ei ole mitään nillitystä Virran perään, vaan sen perhanan mestaruuden, joka pitäisi alkaa jo olla Kuopiossakin aika voittaa. Mahdollisuuksia siihen on ollut, mutta hilkulle on jääty. ”Pitkät pelimatkat, liigan huonoin otteluohjelma vuodesta toiseen, pieni talousalue, pieni seura, nönnönnöö..” P-puhetta ja tekosyitä sanon minä.

Karjalaiselle toivon onnea ja menestystä. Toivottavasti kaveri on viimeisen päälle rainman.
En voisi enempää olla samaa mieltä. Kunnon valmentaja kun monesti auttaa myös houkuttelemaan pelaajia tulemaan tänne, eikä tarvitse maksaa ylihintaa.

Kärpillä on pidemmät pelimatkat, Rauman talousalue on paljon meitä pienempi ja otteluohjelmaan voi itse vaikuttaa. Mikä meidät erottaa noista edellä mainituista? Raumalla ja Oulussa on laitettu kädet saveen ja keksitty, miten nyo asiat saadaan kompensoitua, että on mahdollista menestyä. Täällä vaan osallistutaan ja valitetaan elämän kurjuutta.

Onnea Karjalaiselle, mutta mielellään olisin Pekan nähnyt vielä penkin takana. Vaikka Karjalainen sitten kakkosena muutaman vuoden oppia imemässä.
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minua hieman ihmetyttää että osa täällä suhtautuu Karjalaisen valmentamiseen aika kriittisesti, vaikka hän ei ole vielä päivääkään ollut KalPan liigajoukkueen päävalmentaja.
Korostan että en itse tunne Karjalaista, mutta sen mitä olen kuullut hänestä niin on kuulemma nykyaikainen johtaja / valmentaja, eli emme todennäköisesti kuule ensi kaudella julkisuudessa yksittäisen pelaajien teilaamisia, eikä koirankoppi kutsu yksittäisistä virheistä ym.
Muutenkin on kokenut valmentaja ja on nähnyt monta päävalmentajaa, joilta on voinut oppia ottaa.
Ilmeisesti on myös aika lailla "meidän peli tyylin" valmentaja.
Annetaan nyt Karjalaisen näyttää mitä osaa ja tuomitaan vasta sitten jos syytä on ja vielä se Peksikin kerkeää jossain vaiheissa Kallaveden rannoille palata.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Karjalaisen KalPa-sopimus on tainnut olla julkinen salaisuus jo aika pitkään. Voi olla toki, että tieto vuodettiin julkisuuteen tässä kohtaa, kun Liigan pelaajamarkkinat kaudelle 2023-24 käyvät parhaillaan kuumimmillaan. Tieto valmentajasta lienee aika merkittävä tekijä, kun laatupelaaja valitsee seuraavan kauden joukkuettaan.

Mitä Liigan voittamiseen tulee, niin sen täytyy olla KalPan(kin) tavoite. Täytyy olla rohkeutta uskoa huikeisiin unelmiin. Kun maan ylivoimaisesti suosituimmassa palloilusarjassa vastassa ovat Helsinki, Tampere, Turku ja Oulu, on kuitenkin hyvä ymmärtää, ettei mestaruuden voittaminen ole aivan yhtä helppoa kuin jollain ysärin KuPS-Volleyllä, jolla vastassa olivat "Orivesi, Pielavesi ja Pertteli".
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En voisi enempää olla samaa mieltä. Kunnon valmentaja kun monesti auttaa myös houkuttelemaan pelaajia tulemaan tänne, eikä tarvitse maksaa ylihintaa.

Kärpillä on pidemmät pelimatkat, Rauman talousalue on paljon meitä pienempi ja otteluohjelmaan voi itse vaikuttaa. Mikä meidät erottaa noista edellä mainituista? Raumalla ja Oulussa on laitettu kädet saveen ja keksitty, miten nyo asiat saadaan kompensoitua, että on mahdollista menestyä. Täällä vaan osallistutaan ja valitetaan elämän kurjuutta.

Onnea Karjalaiselle, mutta mielellään olisin Pekan nähnyt vielä penkin takana. Vaikka Karjalainen sitten kakkosena muutaman vuoden oppia imemässä.
Mainittakoott vaan se että Kärpät taitaa lentää joka peliin ainoana liigaseurana (ainakin ennen). Joten tunteja ei kuitenkaan kerry ihan hirveesti!
 

MetalT75

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos pelipaikkaa/joukkuetta valitessa on ensimmäisenä mielessä pelireissun pituus, silloin on väärässä ammatissa. Eikä se lentäminenkään niin nopeaa ole kentillä notkumisineen ja muine siirtymisineen. Kärpillä lentäminen on pakko. Sieltä hevonkuusesta ei kumipyörillä pääse mihinkään järjellisessä ajassa.
 
Mainittakoott vaan se että Kärpät taitaa lentää joka peliin ainoana liigaseurana (ainakin ennen). Joten tunteja ei kuitenkaan kerry ihan hirveesti!
Tätäpä juuri ajoin takaa. Kärpillä on pisimmät pelimatkat, mutta toimistolla on huhkittu mm. Qstock ja yhteistyösopparit siihen kuntoon, että heillä on vara matkustaa lentäen.
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse pohdiskelen tässä lähinnä herra Karjalaisen apureita
Kiva nähdä kuinka vapaat kädet Karjalainen saa valmennusryhmänsä kasaamiseen. Ilmeisesti vain Kauhasella on vielä ensi kausi sopimusta jäljellä. Haluaako Tervonen jäädä vielä vai joko olisi kiinnostusta saada päävalmentajan paikka vaikkapa mestiksestä jos ei vielä liigaan pääse. Haluaako Karjalainen nykyisestä valmennusryhmästä esimerkiksi Halosen liigaan? Sen mitä olen kuullut huhuja, niin Hentunen ei haluaisi lähteä liigaan valmentamaan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mainittakoott vaan se että Kärpät taitaa lentää joka peliin ainoana liigaseurana (ainakin ennen). Joten tunteja ei kuitenkaan kerry ihan hirveesti!
Kärpät matkustaa bussilla Kuopioon, Jyväskylään, sekä Vaasaan. Muille pelipaikkakunnille lento + bussi -combolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös