Ketkä pelaavat

  • 2 380
  • 19

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Niin ja Lecavalierin kysymykseen voisi lisätä, että millä tasolla? Kyllä itseänikin kiinnostaa ketkä nimimerkit ovat pelanneet ammattilaisena tai semiprona (1-2. divari), mutta höntsähistoria kiinnostaa sitten huomattavasti vähemmän.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tekis mieli sanoa että tästä on jo ketju.

En kuitenkaan sano, vaan sanon että 1970-luvulla tuli pelattua Helsingin Karhu-Kissojen miesten edustusjoukkueessa valtakunnan toiseksi ylimmällä sarjatasolla.

Herkästi hiiltyvänä pakkina. Perkele.
 

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannanpa sitten korteni kekoon.

Elikkä on tullut koluttua C-,B- ja A-nuorten SM-sarjat sekä A:n divari. Nykyään en enää pelaile ajanpuutteesta johtuen, mutta sellasia murrosikäsiä, kiukkuisia teinejä tulee valmennettua.

Laittakaahan kaikki uraanne kehiin. Ihan mielenkiinnolla odotan minkälaista kynäilijää sitä palstalle kirjottelee.
 

Hack

Jäsen
JYP:n korttelikiekkojoukkueissa tuli pelailtua monta vuotta, ja nyt harrastekiekossa, eli B-junnujen kolmanneksi ylimmällä sarjatasolla (?). Ai niin, olen muuten JYP:n vuoden harrastekiekkoilija. Eli hurja ura!
 

scholl

Jäsen
86 yläasteen liikuntatunnilla vähän pelattua. Sen jälkeen en ole laittanut luistimia jalkaani. Turha laji.
 

Nshr

Jäsen
JYPin 90- joukkueen edustusjoukkueessa sekä 90- syntyneiden korttelikiekkojoukkueessa. Kun edustukseen allekirjoittaneella ei ollut annettavaa, pääsi tai siis joutui "farmiin" korttelin leipiin ja ulkojäille (hymiö). Ja taas kun korttelissa kulki, edustuksen "scouttaajat" nostivat minut ylös.
Taas ottelun taikka kahden ajaksi, josta matka jatkui takaisin alasarjoihin.
Eli todellinen siirtolainen kyseessä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
B-junnuihin asti semitosissaan, ja kun olis pitänyt alkaa ottaan tosissaan, niin lopetin. Kyllästyin. Aika loppui. Kiinnosti tehdä kesällä muutakin, kuin sinkoilla Ahveniston ylämäkiä kaksi kertaa päivässä. Vitutti. Innostus puri uudelleen viime kaudella ja aloin pelaileen höntsää. On taas kivaa.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
A-junnujen Suomi-sarjaa sitten kun saa tän käden taas runttauskuntoon.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Osaan sirklata vasemmalle päin ja välillä lämäri kohoo kivasti! Minun luistimet on vaan aina niin tylsät..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luonnonjääsarjatasolla maalivahtina vuosina 1991-1997. Sarjassa pelattiin kolme viimeistä kautta. Ensin yli-ikäisenä D-junnusarjaa, sitten C:tä kaksi vuotta, joista viimeinen yli-ikäisenä.

Olin suhteellisen kankea, eikä luistelutaitokaan mikään huippu ollut, mutta reflekseiltäni olisin ollut mahdollisesti jopa liiga-tasoa. En tosin tiedä, mitä liigaa tämä meille parit harjoitukset pitänyt, Pohjois-Amerikassa yliopistokiekkoakin pelannut kaveri tarkoitti. Lisäksi olin suhteellisen hyvähermoinen ja melko ulottuva maalivahti, joka torjui hyvin persoonallisella tyylillä.

Parhaana kautena voitimme oman lohkomme. Kaikki pelit, jotka pelasin, päättyivät voittoon. Tuolloin joukkueemme palkittiin "Kunnan parhaana jääkiekkoilijana" ja minulle luovutettiin joukkueen sisäisellä äänestyksellä tuo palkkiokirja. Silloin olin urheilu-urani huipulla.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Luonnonjäillä F- ja E-junioreissa. C- , B- ja A-nuorten SM-sarjaa HPK:ssa. A-nuorissa pelasin alaikäisenä ja osa joukkueen pelaajista oli neljä vuotta vanhempia. A-nuorten jälkeen tuli vielä tahkottua miesten II- , III- ja IV-divaria. Nykyään enää harrastelätkää.

Myös Pohjolaleirillä tuli oltua ja A-nuorten aikoihin pääsi pari kertaa mukaan myös edustuksen treeneihin.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Köntsä kirjoitti:
A-junnujen Suomi-sarjaa sitten kun saa tän käden taas runttauskuntoon.
Luin ensin että runkkauskuntoon. Minä ja sairas mielikuvitukseni...

II-divaria tuli muutamia kausia pelailtua kunnes paikat rupesivat renaamaan. Tuli pidettyä kolme kautta taukoa ja pelailtua satunnaisia pelejä harrastekiekkoa. Tuli nyt viime talvena käytyä alle kymmenen peliä paikkailemassa loukkaantumisen tuomia aukkoja III-divarissa. Tällä kaudella pelataan joko harrastesarjassa tai III-divarissa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Sasha kirjoitti:
Kyllähän niitä pelimiehiä löytyy, mutta eivät vaan kehtaa tunnustaa.

Sashaa peesatakseni en kyllä usko, että kukaan täällä tunnustaa, että "pelasin aikanaan SM-sarjaa/liigaa 20 vuotta, maajoukkuepelejä on muutama sata jne" - saatikaan nykyään liigaa pelaavia pelaajia saisi tänne "paljastamaan" itsensä. Ropposen Jukka taitaa olla ainoa suoraan tämän hetken liigaan kytköksissä oleva henkilö, joka ei salaile henkilöllisyyttään. Tiedän kyllä melko luotettavista lähteistä, että täällä on kirjoitusoikeuksia ihan liigatasonkin nykyisillä pelaajilla, mutta nimimerkeistä voisin esittää vain arvailuja.

Tuskin ketään kiinnostaa, mutta olen pelannut jääkiekkoa miesten tasolla Suomen viidenneksi korkeimmalla sarjatasolla pääkaupunkiseudun alueella. Sen lisäksi olen käynyt kentällä arvostetummassakin sarjassa, päättäköön sitten jokainen itse, mitä tuo tarkoitti.

Eli huvin ja kuntoilun vuoksi tässä on pelattua tullut. Lopetin kiekon kokonaan muutama vuosi sitten, paino nousi samalla 10kg. Et silleen.
 

Jasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go on... Narrit...
Lämikkää a-junnuihin asti muistaaksen sitten vei naiset mennessään ja nykysin vieläkin olen nuijana. Yli 20v kuitenkin touhuttu jo lätkän parissa.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Junnuna B-junioreihin asti, taidettiin parhaillaan karsia I-divisioonaan. Sitten miesten sarjaa on tullut pelattua II- ja III-divisioonaa. Suomi-sarjaa ja A-SM on tullut vihellettyä tuomarina.
 

lakimies

Jäsen
Pelattu on.

HPK Hämeenlinna Jr. B SM-sarja 95/96
HPK Hämeenlinna Jr. B SM-sarja 96/97
HPK Hämeenlinna Jr. A SM-sarja 97/98
HPK Hämeenlinna Jr. A SM-sarja 98/99
HPK Hämeenlinna Jr. A SM-karsintasarja 98/99
HPK Hämeenlinna Jr. A SM-sarja 99/00
Chiefs Turku III divisioona 00/01
Chiefs Turku II divisioona 01/02
Chiefs Turku II divisioona 02/03
Chiefs Turku II divisioona 03/04
Chiefs Turku II divisioona 04/05

Lisäksi 5-6 harjoitusottelua HPK:n liigajengissä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös