Tuosta Lehterästä... Samaan syssyyn voisi hommata Enlundin. Kaverit kuitenkin tukevat toistensa peliä hyvin, Enlund on ollut melko turha muiden rinnalla ja taitavat viihtyä kaukalon ulkopuolellakin melko hyvin yhdessä. Noilla perusteilla Enlund saattaisi irrota kohtuullisella korvauksella.
IFK:n puolella sanovat, että Enlundin sopimus IFK:hon olisi saletti. Tosiaan tästä kaksikosta Enlund on hieman kysymysmerkki, mutta mielestäni tämä on naapurilta silti ihan tervepäinen haku, varsinkin kun kyseessä on oma nuori.
Enlund punaisiin, Lehterä Jokereihin. Sopii mulle! :)
Mä joku aika sitten tossa ylempänä pohdin sitä mahdollisuutta, että ensi kaudella täällä pelaisi Lehterä & Bremberg. Miten tämä olisi mahdollista, jos haluttaisiin palkkakustannusten olevan samaa tasoa tämän kauden kanssa? Hyökkäyksessä menisi näin:
Ei jatkosopimusta:
- Hauhtonen
- Lahti
- Juutilainen
Jatkosopimus:
- Bremberg
- Mäki
- Ben-Amor
Hankita:
- Lehterä
Hauhtonen, Lahti, JMJ = Lehterän palkka + Brembergin tarkistettuun palkkaan pari kuukautta lisää. Mikäli tämä olisi silti miinuksella, niin pakistosta umpeutuu Koiviston, Brooksin ja Rullierin sopparit.
Mäki sentterinä on ollut Hanlonin sisäpiirin vitsi, mutta kerta Aravirta eikä Jortikkakaan ole kyseenalaistanut Mäen roolitusta, niin olkoon sitten vaikka ykkössentteri:
Bremberg-Mäki-Hentunen
Ben-Amor-Lehterä-Pulkkinen
Saarinen-Pirnes-Rita
Pitkänen-Pallassalo-Vauhkonen
Ja kuten huomata saattoi, Juha Lindin mahdolliseen jatkoon mä en uskaltanut vielä ottaa kantaa. Jatkakoon, tietenkin, mutta en jaksa lisätä sitä enää jälkeenpäin.
Heiveröiseltä näyttää, joo, mutta olisi ainakin kolme ketjua, joista jokainen voisi nousta ykköseksi. Mäki ei ole Hauhtonen, mutta on kuitenkin samanlainen pökkelö ja pelaisi täysin vastaavassa roolissa. Ylivoimilla sitten osaavampi kaveri keskelle. Mikäli tuohon lisää vielä pelaajia tyyliin Stapleton, Lahti jne. niin hintahan pompsahtaa kummasti. Mä yritin olla tuhlaamatta.