Jatkossa haluaisin nähdä ketjut
Peltonen-Kuparinen-Salmelainen
Luttinen ollut toistaiseksi paska, mutta WTF pelannutkin sentterinä. Haluaisin nähdä Luttisen pääsevän pelaamaan vahvuuksillaan oikeanlaiseen ketjuun.
Itse en Peltosta laittais kärkiketjuihin. Mun mielestä siitä sais enemmän irti esim 3 ketjussa pienemmällä peliajalla. Esimerkiks sitten kun Puustinenkin on taas mukana niin haluisin nähdä:
Pakarinen-Kuparinen-Puustinen
Salmelainen-Fata-Luttinen/Talaja
Peltonen-Elkins-Somervuori
Leinonen-Nykopp/Block-Partanen/Hari/Öfverström/Stloukal
Tässäkin huomaa, että on hieman ylitarjontaa. Vaikka itseeni hieman harmittaa, kun kaikki on mukana, niin Talaja on vähän ylimääräsenä. Luttista ei oikeen voi pois heittää, koska mahdollisten loukkaantumisten takia pystyy pelaamaan hetken sentterinä. Samoin Blockin ja Harin voi laittaa kiertoon ja vihdoin niitä pakkeja kehiin. Ite tykkään helvetisti, jos junnuille annetaan kunnon mahdollisuus ja tehdään 4. ketju niistä. Alottais Leinonen-Nykopp-Partanen ja jos ei homma toimi, niin seuraavaan peliin Öfverström tai/ja Stloukal tilalle.
Näitä ketjuja vois muutenkin pyörittää helposti jos ei meinaa lähtee toimimaan. Esimerkiksi jos Pakarinen ei istukaan kunnolla 1. ketjuun niin Salmelainen tilalle ja Pakarinen 2. ketjuun. Sitten taas jos Luttinen ei istu enää, niin Somervuori tilalle ja Luttinen 3. ketjuun. Itse asiassa, muistanko oikeen, että Peltonen ja Luttinen pelas viime kaudella samassa kentässä ja vieläpä hyvin pelasivatkin? Siispä mulle kelpais myös ketjut:
Salmelainen-Kuparinen-Puustinen
Pakarinen-Fata-Somervuori
Peltonen-Elkins-Luttinen
Leinonen-Nykopp-Partanen
Toki, jos Talaja tyytyy 4. ketjun rooliin, niin
Talaja-Nykopp-Leinonen/Partanen
Tässä taas Leinonen ja Partanen sais taistella joka pelissa tosissaan, että kumpi vakiinnuttaa paikan..
Puolustuksesta ei voi edes kertoo mitään. Niin hirveetä se on