Mitä jos aloitettaisiin uusi nousu siirtämällä Pakarinen laidalle? Diggaan jätkästä helvetin paljon, muttei ole puolustussuuntaan riittävän hyvä pelaaja sentteriksi. Parhaat esimerkit eilinen Sallisen maali, jossa Pakarinen veteli piruetteja ja tänään Kärppien yv-osuma tuli, kun Iiro oli myöhässä ja joutui koukkaamaan.
Ja eikös kannattaisi peluuttaa Villeä, Puustista ja Elkinsiäkin yhdessä, kun ei noista kukaan tunnu saavan mitään aikaan nyt.
Ja Salmi pelaa väärässä liigassa.
Oikeastaan Maigerilla on yläpuolella varsin hyvät ketjut. Joskaan Somervuorella ei ole mitään käyttöä.
Joo-o, kuin omasta päästäni nuo pointit.
Ihan kiva että Summanen on "löytänyt" Pakarisen myös keskelle sentteripulassa, mutta nyt se tie on kuljettu loppuun. Vaikka Pakarinen itse sanoisi mitä tahansa, niin olen 110% varma siitä, että laitaan se haluaa palata hyvän sentterin viereen. Ramstedtin tulon myötä on todella dorkaa jatkaa Pakarisen c-peluutusta, koska
a) ei ole pakottavaa tarvetta b) Pakarisesta ei saada keskellä tehoja tarpeeksi irti.
Peltonen-Elkins-Puustinen = toimiva yhtälö. Tiedän että Rami haluaa hajottaa, rakentaa ja eheyttää homotkin heteroiksi, mutta se JHag:n viisaus pätee aina vaan: Älä korjaa sitä ehjää, kiitos. Jos/kun on joku mikä toimii hyvin, niin pidetään siitä kiinni, vaikka pelin sisällä onkin paskoja hetkiä ja kaveri painaa päälle kovin.
Salmi: loukkaantuminen takana joo, mutta pettynyt olen kyllä. Odotin Salmen suorastaan murtavan itsensä kokoonpanoon, mutta näillä näytöillä Eklundin kanssa "varasijoille". Nyba/Rami tulee hankkimaan hyvän pakin vielä, ja jos se ei ole Masuhr, niin sitten se on joku muu.
Tätä haetaan varmasti nyt:
Söderholm-Jokela
Fernholm-"Masuhr"
Mäkelä-DeSantis
Somervuoresta kevyesti erimieltä. Se tehottoman onneton "#33 pörrääminen" kulmissa ehkä loppuu, kun saatais se kunnolla istutettua siihen 2-ketjuun, minkä keskellä olisi Ramstedt ja toisella laidalla juuri Pakarinen.