Aivan totta. Ikävä kyllä en usko, että Sheddenillä on pokkaa lähteä siihen. Pelin sisällä saattaa pieniä muutoksia tulla kuten nelosketjulle lisää peliaikaa yms. Seuraavassa pelissä samat taitelijat kuitenkin surffailevat kovilla minuuttimäärillä ja nelosketjun vaihdot on laskettavissa yhden käden sormilla. Sama homma on varmasti maalivahtienkin kanssa.Toivon, että Shedden laittaa huomenna TPS:aa vastaan Niko Hovisen maaliin. Silloin se olisi myös pieni singnaali Markkaselle, että ei se pelipaikka ole aina varma, kun niitä paskoja otteluita tulee. Hovinen vain rohkeasti maalin TPS:aa ja Ilvestä vastaan.
Itse olen sitä mieltä, että Markkanen saa vielä jatkaa. Markkanen on pelannut tosi hyvän alkukauden, sitten kun tulee yks paska matsi niin heti ollaan penkittämässä markkasta? Itse ainakin luotan markkaseen ihan täysillä vieläkin. Toki jos seuraavassa matsissakin Markkanen jatkaa siitä, mihin Pelicanseja vastaan hävis, niin sitten voi jo miettiä penkkikomennusta.
Se on joku Sheddenin kieroutunut tyyli, että peluutetaan sitä ykköstä vain. Vaikka olisi loukkaantuneena. Riittää vain, että pysyy suurinpiirtein pystyssä luistimien kanssa.
Hyvin kuitenkin Markkkanen on pelannut ja kyseessä on huippumaalivahti Euroopan mittapuilla, sitä tuskin voi kukaan kieltää.
Jokerien hyökkäysketjut ovat aika sekaisin tällä hetkellä. Staple-Santala-Leino on ollut tehoton viimeiset 4-6 matsia. Hirsolla ja Ridalla ei yhteistyö toimi niin kuin viime kaudella. Virta-Wilm-Louhi on duunarikenttä ja ei vastustaja montaa maalia ole tehnyt kun tämä kenttä jäällä mutta odottaisin tehoja hyökkäyspäässä myös näiltä herroilta. Siirtäisin Leinon takaisin keskelle ja Hirson laitaan.
Tätä jaksan ihmetellä edelleen, miksi niin monet heittävät joko Virran tai Louhen kahteen ensimmäiseen kenttään. Tosiasia on, että Virta ja Louhi ovat molemmat hyviä pelaajia, mutta eivät missään nimessä sovellu Jokereissa kahteen vahvaan hyökkäysketjuun. Virta-Wilm-Louhi olisi suorastaan loistava ketju - kolmosena. Kahden vahvan hyökkäysketjun osalta Staple-Santala-Leino on ollut liigan paras, joten miksi se pitäisi hajoittaa?Olen itse myös sitä mieltä, että Jokereilla tulisi olla 2 vahvaa hyökkäysketjua. Siinä suhteessa voitaisiin ehkä kokeilla kenttiä
Rita-Santala-Leino
Virta-Hirso-Stapleton
Louhesta ja Virrasta samaa mieltä, tähän kysymykseen vastaus on Koivisto tai Strömberg. Koivisto todellakin tarvii näytönpaikan ja jos ei homma toimi, Strömberg loppukaudeksi tähän. Ei näitä paikkoja millekään Salmelaiselle tarvi antaa, hän voi taistella nelosessa, kuten Koivisto ja Strömbergikin tehnyt aiemmin.Jäljelle jää vain yksi kysymys, Rita-Hirso ovat hyvä pariskunta, mutta kuka Peten paikalle ? Tässä on minusta suorastaan rakennettu paikka jollekin lahjakkaalle junnulle.
Louhesta ja Virrasta samaa mieltä, tähän kysymykseen vastaus on Koivisto tai Strömberg. Koivisto todellakin tarvii näytönpaikan ja jos ei homma toimi, Strömberg loppukaudeksi tähän. Ei näitä paikkoja millekään Salmelaiselle tarvi antaa, hän voi taistella nelosessa, kuten Koivisto ja Strömbergikin tehnyt aiemmin.
Vähän luulen että ensi kaudella Koivisto lähtee hakemaan peliaikaa jostain muualta, ja se on ihan hyvä ratkaisu. Koiviston kehityskäyrä on jo useamman vuoden junnannut paikallaan, ellei jopa hieman taantunut. Kädet eivät yksinkertaisesti riitä Jokereissa kahteen ensimmäiseen ketjuun, eikä pelikäsitys pelaamaan puolustavassa roolissa vastustajan ykköstä vastaan. Energisen nelosketjun laiturin paikalle olisi tarjolla useampikin juniori Samuli Jalkasen lisäksi, joille on tärkeätä saada kokemuksia myös liigasta.Koiviston tilanne on ikävä. Odottelin että tällä kaudella löisi itsensä lopullisesti läpi, mutta niin ei käynytkään. On hieno pelaaja, mutta nyt on pakko pikku hiljaa ajaa nuorempia sisään. Toivomus ensi kaudelle, ei enää Token tapaisia vieraspelaajia vaikka kelpo pelureita ovatkin. Yksi tuollainen Tokelle "varattu" paikka pitää varata Koivistolle!
Tätä jaksan ihmetellä edelleen, miksi niin monet heittävät joko Virran tai Louhen kahteen ensimmäiseen kenttään. Tosiasia on, että Virta ja Louhi ovat molemmat hyviä pelaajia, mutta eivät missään nimessä sovellu Jokereissa kahteen vahvaan hyökkäysketjuun. Virta-Wilm-Louhi olisi suorastaan loistava ketju - kolmosena. Kahden vahvan hyökkäysketjun osalta Staple-Santala-Leino on ollut liigan paras, joten miksi se pitäisi hajoittaa?
Jäljelle jää vain yksi kysymys, Rita-Hirso ovat hyvä pariskunta, mutta kuka Peten paikalle ? Tässä on minusta suorastaan rakennettu paikka jollekin lahjakkaalle junnulle. Viime peleissä olen ilolla huomannut, että sekä Strömberg että Salmelainen ovat saaneet siinä yrittää. Jompi kumpi näistä tuolle paikalle aluksi vaikka 5 ottelun koeajalle ja jos ei toimi niin toinen saa yrittää. Tämän kun näkisi.