Zinetula

Jäsen
Kakkosketjulla voi minun puolesta tässä vaiheessa kautta tehdä mitä lystää. Ei rikkoa tällä hetkellä kovassa vireessä olevaa kolmikkoa että saadaan kaksi vähän niin ja näin pelaavaa ketjua.

Junttila - Koskenkorva - Kobli voisi olla loistava kolmonen loppukaudeksi. Kristofilla ei vain tunnu lähtevän tällä hetkellä.

Jokinen - Pesonen - Aaltonen on tämän hetken kakkossylinteri. Ollut Aaltosen tulon jälkeen ratkomassa pelejä, eikä sitä pitäisi tällä hetkellä missään tapauksessa rikkoa.

Spede - Lammikko - Pulju
Pesonen - Jokinen - Aaltonen
Junttila - Koskenkorva - Koblizek
Sailio - Humaloja - Karvinen

Saa Mamba käyttää vaikka et kuitenkaan käytä.
Tätä voisi kokeilla jo seuraavassa pelissä. Kossu kairaa alotuksia ja se on jo hyvä lähtökohta ketjulle. Julle vasemmalta tai Kobli oikealta sitten alueelle sisään jne.

Toinen mitä voisi vielä koettaa Kristofin herättelemiseksi olisi laittaa hänet vasempaan laitaan (pelasi viime kaudella monta peliä Lasun ja Lesen kans siinä). Eli:

Pyörälä - Lammikko - Puljujärvi
Junttila - Jokinen/Pesonen - Aaltonen
Kristof - Pesonen/Jokinen - Koblizek

- Minulla on rehellisesti sanottuna yhä kärppäsydän. Pelivuodet täällä olivat hienoa aikaa ja sain Kärpistä urani parhaat kiekkomuistot. Mutta olen myös eläinrakas. Olen ollut helvetin hyvilläni, kun Kärpät on kurittanut Tapparaa finaalisarjoissa 2000-luvulla. Meidän perheessä Tappara on kirosana, Ilveksen kasvatti Taubert veistelee Kalevassa.

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Iski hirveä etiäinen, että Spede loukkaantuu tänään. Johtaja Virran Dream Team, antakaa vähän armoa, ei Spedeä!

Those with hearts of ever-frost will always know we never lost.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Missä on Junttila? Tänäänkin saadaan nauttia Anttilan hyvistä otteista, tällä kertaa kakkosketjussa.

E. Pakkipareja on tosiaan tänään myös sekoitettu. Mäkelä nostettu kuusikkoon ja Huttula tipahtaa seiskaksi.

Byström - Heshka
Teppo - Niemelä M.
Kukkonen - Mäkelä
Huttula

Viimeksi muokattu:
"Jos ei saatana uskalla pelata, niin ei pellaa sitte ollenkaan!" #50 (04/2014)

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivottavasti Junttila on poissa vain sen takia ettei ole pakko pelata. Eli siis jonkinlaista lepuutusta tai sitten jotain pikkuvammaa jonka kanssa pystyisi pelata, mutta koska Kärpillä ei tässä enää panosta ole niin ei ole pakotettua.

e: Siitä päästään myös siihen, että miksei Hermonen ole Anttilan tilalla?? Ainiin, mutta Mannerhan sanoi, ettei Hermonen yläkenttiin tällä kaudella pääse...

#13 Julius Junttila - #23 Joonas Kemppainen - #72 Joonas Donskoi

#58 Jani Hakanpää

Zinetula

Jäsen
Ja toivottavasti pakkipareja on sekoiteltu muusta syystä kuin siksi, että Krejcik onkin ennakoitua pitempään poissa.

- Minulla on rehellisesti sanottuna yhä kärppäsydän. Pelivuodet täällä olivat hienoa aikaa ja sain Kärpistä urani parhaat kiekkomuistot. Mutta olen myös eläinrakas. Olen ollut helvetin hyvilläni, kun Kärpät on kurittanut Tapparaa finaalisarjoissa 2000-luvulla. Meidän perheessä Tappara on kirosana, Ilveksen kasvatti Taubert veistelee Kalevassa.

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivottavasti Junttila on poissa vain sen takia ettei ole pakko pelata. Eli siis jonkinlaista lepuutusta tai sitten jotain pikkuvammaa jonka kanssa pystyisi pelata, mutta koska Kärpillä ei tässä enää panosta ole niin ei ole pakotettua.
Itse arvelisin, että varotoimenpiteenä esim flunssan vuoksi. Itsellä tuli tämä ensimmäisenä mieleen, koska täälläitselläni nessua ja Panadolia kuluu... Eli toivottavasti ei mitään isompaa ja turha tartuttaa koko joukkuetta, jos siis kyse tästä?

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja toivottavasti pakkipareja on sekoiteltu muusta syystä kuin siksi, että Krejcik onkin ennakoitua pitempään poissa.
Ainakin kätisyyksiä tuossa on haettu kohdilleen, mutta kyllä se aika vahvasti siltä näyttää. Ei ole tainnut Krejcik vielä edes varusteet päällä olla jäällä, vaan on luistellut ilman varusteita. Liekkö sitten vielä kipsikin on kädessä? No onhan tässä vielä kaksi viikkoa seuraavaan peliin, millä oikeasti on merkitystä.

"Jos ei saatana uskalla pelata, niin ei pellaa sitte ollenkaan!" #50 (04/2014)

Mathieu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Itse arvelisin, että varotoimenpiteenä esim flunssan vuoksi. Itsellä tuli tämä ensimmäisenä mieleen, koska täälläitselläni nessua ja Panadolia kuluu... Eli toivottavasti ei mitään isompaa ja turha tartuttaa koko joukkuetta, jos siis kyse tästä?
Kyllä. Junttilalla on perusflunssa.

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals
Veikkaan että tuossa on vaan oikeasti haettu hyvää ykkös pakkiparia mikä pystyy pelaamaan sen 25min illassa ilman suurempia paniikkeja

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Veikkaan että tuossa on vaan oikeasti haettu hyvää ykkös pakkiparia mikä pystyy pelaamaan sen 25min illassa ilman suurempia paniikkeja
Sinällään noilla pareilla ei ole mitään merkitystä, koska kaikki seitsemän pakkia pelaa.

Yhden ketjun ihme - Oulun Kärpät 2020-2021

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät mahdollisesti kauden viimeiseen peliin:

Pyörälä - Lammikko - Puljujärvi
HERMONEN - Kristof - Koblizek
Jokinen - Pesonen - Aaltonen

Huttula - Heshka
Teppo - Byström
Vanttaja - M. Niemelä
Mäkelä

Annunen (Rybar)

Kukkonen siis poissa ja Vanttaja nostettu ensi kauden seuraa vastaan pelaamaan.

#13 Julius Junttila - #23 Joonas Kemppainen - #72 Joonas Donskoi

#58 Jani Hakanpää

Ermine#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina, Metallurg Magnitogorsk
Vanttaja pääsee esittämään omia taitojan tulevan kotiyleisön edessä, kuten myös Mäkelä. Hermonen on vapautettu pakon omasta Mannerin koirankopista, ja nyt kaikki kynnelle kykenevät ovat paikalla.

#5 IKUISESTI

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos nyt jätetään play-offit pelaamatta, niin Kukkosen viimeinen Liiga-peli voi olla jo menneisyydessä. Hope not...
Mitään tietoa minulta ei löydy, mutta uskoisin, että Kukkonen jatkaa vielä yhden kauden. Varsinkin, jos pudotuspelit jäävät kokonaan pelaamatta.

Mamban viimeinen kausi, ja samalla Lasse heittää jäähyväiset. Voisi kuvitella, että Kukkosen uran päättymisestä olisi ilmoitettu varsin näyttävästi jo aikapäiviä sitten, jos päätös olisi tehty. Nyt kun kroppakin "säästyy" pudotuspelien tuomalta rasitukselta, niin uskon, että ura jatkuu vielä yhden kauden verran.

Viimeksi muokattu:
Yhden ketjun ihme - Oulun Kärpät 2020-2021

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitään tietoa minulta ei löydy, mutta uskoisin, että Kukkonen jatkaa vielä yhden kauden. Varsinkin, jos pudotuspelit jäävät kokonaan pelaamatta.

Mamban viimeinen kausi, ja samalla Lasse heittää jäähyväiset. Voisi kuvitella, että Kukkosen uran päättymisestä olisi ilmoitettu varsin näyttävästi jo aikapäiviä sitten, jos päätös olisi tehty. Nyt kun kroppakin "säästyy" pudotuspelien tuomalta rasitukselta, niin uskon, että ura jatkuu vielä yhden kauden verran.
Jaahas, toveri Huml oli ehtinyt täällä ketjussa pohtia samaa, jota itse posiketjun puolelle kirjoitin. Samaa mieltä, ei Lasse missään nimessä anna uransa päättyä tällaiseen kauteen, ei kuulu Lassen tapoihin.

Those with hearts of ever-frost will always know we never lost.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy