Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
NHL Manager
Avuton tunari
Avuton tunari
Tämmöiset saa yleensä potkut eikä ne sitten enää ole NHL managereita.NHL Manager
Avuton tunari
Ei saa kiusata HPK:ta. Aivan ihana seura vaikka voittikin viimeiset pelit liigassa meitä vastaan. Mutta muuten aivan ihana vastus Hartwalilla oli HPK.Niin varmaan, paljon todennäköisemmin toki kuin Tappara tai Kärpät.
Kepahan tosiaan pudotti Jokerit Liigasta. Mutta olihan ne pelejä. Varsinkin Hartwallilla. Noin 40 matsin saldo jotain 1-1-68.Ei saa kiusata HPK:ta. Aivan ihana seura vaikka voittikin viimeiset pelit liigassa meitä vastaan. Mutta muuten aivan ihana vastus Hartwalilla oli HPK.
Vitsiä pukkaa - part II
vastaantulija
Saunassa on kivaa..?
Olisi kyllä aika pöljää, jos aina mentäisiin länsimurteiden mukaan. Saisi olla koko ajan selittämässä että mitä hauskaa on lauseessa ”ensin mennään saunaan ja sitten syödään vihta”.Ikinä ei tiedä mitä on vastassa, kun menee yleiseen saunaan
Niin on. Hommat hanskassa ja hanskat hukassa.Asia, joka ei avaudu minulle
Glove
Paskat hanskat kun ei aukee.
Hanskasin homman; vedin hanskaan mutta hukkasin hanskat, kännissä kun olin.Niin on. Hommat hanskassa ja hanskat hukassa.
Mitä nimitystä käytät Amerikan Yhdysvalloista?
@Sistis
Mutta Kirill "Kirka, Tupolev-22" Tulupov on. "Somewhere in Moscow"...Parhaimmat HPK-muistot?
Oranssimörkö
Itse en kyllä muista että Anttila olisi pelannut Kerhossa joskus.