Kenen paikan tuo Uusitalo tuolta pitäisi viedä? Mun mielestä on järkevää peluuttaa esim. Vallia, koska on tulevaisuuden pelaaja ja vieläpä selviytynyt nuoresta iästä huolimatta hyvin. Uusitalon panos ei keikuta venettä mihinkään suuntaan. Eikä mielstäni syrjäytä tämän hetken puolustajista ketään.
Sammalkangas, Vainonen, Walli kolmikosta jonkun paikalla. Ude on näitä kaikkia edellä pelin avaamisessa ja rytmittämisessä sekä ylivoimapelissä. Se on sitten makuasia, kenet noista uden pitäisi korvata.Kenen paikan tuo Uusitalo tuolta pitäisi viedä? Mun mielestä on järkevää peluuttaa esim. Vallia, koska on tulevaisuuden pelaaja ja vieläpä selviytynyt nuoresta iästä huolimatta hyvin. Uusitalon panos ei keikuta venettä mihinkään suuntaan. Eikä mielstäni syrjäytä tämän hetken puolustajista ketään.
Udesta samaa mieltä, mikäli on edes lähellä tasoaan. 7 pakin peluuttaminen on taas sellainen asia mitä en ole koskaan ymmärtänyt, missään olosuhteissa. Ei muuta kuin sotke asioita, ihan yksilötasollakin.Objektiivisesti Ude on parempi kuin Vainonen tai Vuorisalo pelatessaan omalla tasolla. Itse tässä pakkitilanteessa peluuttaisin 7 pakkia jotta vastuuta saataisi jaettua.
Kenen paikan tuo Uusitalo tuolta pitäisi viedä?
Omasta mielestä Ude olisi parempi vaihtoehto Vainosen tilalle ylivoimaan. Noin niinkun esimerkiksi.Kenen paikan tuo Uusitalo tuolta pitäisi viedä?
Pahasti saanut Rautakallio toiminnallaan joukkueen sekaisin. Viittaan tässä Kilun ottamiseen pois ykkösen sentterin paikalta, Uden penkittämisellä, Vainosen liian isolla roolilla etc. Hajottaisi tuon Kilu-Kupru akselin ja palaisi enempi vanhoihin jo toimineisiin vitjoihin. Kun Kärki palaa saikulta niin..
Kärki-Kiilholma-Ojamäki
Marjamäki-Kerälä-Kallela
Mullane-Saarela-Hansen
Gratton-Kuparinen-SBA
Ahlgren
-
Tämän hetken Saarela on vaan niin hyvä ettei ole mitään järkeä istuttaa Hansenin kanssa samaan ketjuun.
Saarela-Kallela kaksikko toimii, Kärki-Kiilholma toimii ja Marjamäki-Hansen toimii. Noiden parien ympärille istuttamaan muita...
Saarelan ketju on joka pelissä Ässien selkeästi paras ja saa tilanteita aikaan enemmän kuin muut yhteensä, joten mitä järkeä olisi sitä hajoittaa. Kiilholman pitäisi ansaita paikkansa pelaamalla ja tällä hetkellä oikea paikka on alemmissa ketjuissa. Ykkönen on nyt niin vauhdikas kokonaisuus, että miettisin jopa sitä, pitäisikö Kärki sijoittaa Kerälän kakkosketjuun ja kasata näin toinen tehoketju.Pahasti saanut Rautakallio toiminnallaan joukkueen sekaisin. Viittaan tässä Kilun ottamiseen pois ykkösen sentterin paikalta, Uden penkittämisellä, Vainosen liian isolla roolilla etc. Hajottaisi tuon Kilu-Kupru akselin ja palaisi enempi vanhoihin jo toimineisiin vitjoihin. Kun Kärki palaa saikulta niin..
Kärki-Kiilholma-Ojamäki
Marjamäki-Kerälä-Kallela
Mullane-Saarela-Hansen
Gratton-Kuparinen-SBA
Ahlgren
Uusitalo-Viljanen
Walli-Vance
Vainonen-Vuorisalo
Andreas Bernard
Ari Ahonen
Saarelan ketju on joka pelissä Ässien selkeästi paras ja saa tilanteita aikaan enemmän kuin muut yhteensä, joten mitä järkeä olisi sitä hajoittaa. Kiilholman pitäisi ansaita paikkansa pelaamalla ja tällä hetkellä oikea paikka on alemmissa ketjuissa. Ykkönen on nyt niin vauhdikas kokonaisuus, että miettisin jopa sitä, pitäisikö Kärki sijoittaa Kerälän kakkosketjuun ja kasata näin toinen tehoketju.
Pahasti saanut Rautakallio toiminnallaan joukkueen sekaisin. Viittaan tässä Kilun ottamiseen pois ykkösen sentterin paikalta, Uden penkittämisellä, Vainosen liian isolla roolilla etc. Hajottaisi tuon Kilu-Kupru akselin ja palaisi enempi vanhoihin jo toimineisiin vitjoihin. Kun Kärki palaa saikulta niin..
Kärki-Kiilholma-Ojamäki
Marjamäki-Kerälä-Kallela
Mullane-Saarela-Hansen
Gratton-Kuparinen-SBA
Ahlgren
Uusitalo-Viljanen
Walli-Vance
Vainonen-Vuorisalo
Andreas Bernard
Ari Ahonen
Jep, ennen kauttahan meillä oli täysin mestaruuteen riittävä materiaali. Harmi, että rocky sotki sen.
Tänäänkin rocky otti hyökkäyspään jäähyt, minkä lisäksi sekoitti pakan ottamalla tämän tyhmän viiden minuutin jäähyn.
Onko käynyt mielessä,että monella muulla valmentajalla emme edes taistelisi play off paikasta tällä materiaalilla?
Hyökkäyksen rakenne olisi ehkä parempi, mutta meidän nuoret tuskin suorittaisivat tällä tasolla.
Ihan oikeasti, eiköhän ensi kaudenkin valmentajalla ole ne omat suosikit, jotka pelaa? Jutut Espoosta viittaavat juuri tähän, että kokeneet pelaa, kävi miten kävi.
Jos Saha on terveenä, nostaisin hänet ilman muuta pelaavaan kokoonpanoon.
Ja taas Roki-osasto ratsasti paikalle.. Kuka tässä mestaruuksia on odottanut? Sanon, että yhtälailla jonkun toisenkin valmentajan alaisuudessa Pata olisi taistellut jatkopeleistä. Rocky on varmasti siunauksensa antanut tälle pelaajistolle. Minä totesin, että Roki on sotkenut päätöksillään ja penkityksellään jo orastamassa olleet ketjukemiat ja joukkueen ilmapiirin.
No on tää kans melkoista. Sarjataulukossa takana on Blues, HPK ja Ilves ja meidän pitäisi alkaa jotain aave mariaa hoilaamaan koutsille, joka on repinyt ihmeitä joukkueesta irti. Täytyy sanoa, että et sää nyt ihan hirveitä tulostavotteita ole asettanut.Kunhan korjaan pahimpia oksennuksia täällä. Paljon on ongelmia, mutta välillä täällä ei nähdä lainkaan kokonaisuutta ja muisteta kauden alkua.
Muistan täälläkin ennen kautta monen sanoneen tämän olevan huonoin joukkue pitkiin aikoihin Porissa paperilla. Nyt ollan pudotuspelipaikassa kiinni ja juuri voitettiin materiaalilta paljon parempi TPS. Meillä on hemmetin nuori joukkue, joten virheitä heille valitettavasti sattuu.
Tänäänkin oltiin parempi joukkue tasakentällisin.
Itse ainakin sallin vaikka Viljasen tyyliset virheet, koska ymmärrän, että tämä on osa prosessia. Prosessia missä kasvatetaan tätä uutta sukupolvea menestykseen.
Kunhan korjaan pahimpia oksennuksia täällä. Paljon on ongelmia, mutta välillä täällä ei nähdä lainkaan kokonaisuutta ja muisteta kauden alkua.
Muistan täälläkin ennen kautta monen sanoneen tämän olevan huonoin joukkue pitkiin aikoihin Porissa paperilla. Nyt ollan pudotuspelipaikassa kiinni ja juuri voitettiin materiaalilta paljon parempi TPS. Meillä on hemmetin nuori joukkue, joten virheitä heille valitettavasti sattuu.
Tänäänkin oltiin parempi joukkue tasakentällisin.
Itse ainakin sallin vaikka Viljasen tyyliset virheet, koska ymmärrän, että tämä on osa prosessia. Prosessia missä kasvatetaan tätä uutta sukupolvea menestykseen.
No on tää kans melkoista. Sarjataulukossa takana on Blues, HPK ja Ilves ja meidän pitäisi alkaa jotain aave mariaa hoilaamaan koutsille, joka on repinyt ihmeitä joukkueesta irti. Täytyy sanoa, että et sää nyt ihan hirveitä tulostavotteita ole asettanut.
Toki nuorille sattuu myös väliin virheitä, eikä heitä siitä tarvitse suolata. Virheistä pitää silti myös oppia jotain. Minä olen ollut nuorten juniorien sìsäänajon kannalla myös ensikauden joukkueessa minkä jokainen täällä on pannut merkille ja en minä Rokia ole nuorten pelaajien sisäänajamisesta kritisoinut vaan täysin eri asioista.
Aika pienellä kritiikillä Viljanen selvisi tämän päiväisestä virheestään. Tuo virhe kylläkin alkoi Vainosen syötöstä, mutta ei muisti enää toimi niin paljoa että voisin tämänkin maalin Vainosen piikkiin kaataa. Viljaselle joka tapauksessa virhe, mutta näitä sattuu.