Voi olla myös, että Rautiaisen osuman perujakin, kun kolmen pelin viikkoki.Luulen että otti sen verran osumaa eilen että jäi huilaamaan. En usko että penkitettäisiin ja rikottaisiin toimivaa ketjua Knihdillä.
Mun mielestä enemmänkin jalka alkaa painaa Juholalla, kunto ei riitä. Sen takia lepovuorossa, väittäisin.Kolmannessa Juhola näytti muutaman kerran todella hitaalta, olisko jotain pientä vaivaa.
Juholalta myös taisi hampaita kolista eilen jos sen hirveän väärässä ole.
Todella mielenkiintoista nähdä taas maalivahtien peluutus tällä viikolla, etenkin kun joukkue voi lähteä viikkoon rennosti, mutta viikosta on lähtökohtaisesti otettavissa ihan mukavastikinkin pisteitä. Mutta olisiko sitten kuitenkin Rovio huomenna pelaamassa, koska kyllä kait kaiken järjen mukaan Ortio nyt halutaan perjantaina esitellä kotiyleisölle. Osoittaisi myös pelisilmää ensiesiintyminen tuolloin, kun vastassa sattuu olemaan juuri TPS, ja tällöin sitä suuremmalla syyllä luonnollisesti olettaisin Pataljoonan tekevän "nyt saatana riittää, Ortio maaliin" lakanan katsomoon *hymiö*
Ja lauantain pelaava veska olisi sitten katsottavissa tilanteen mukaan..
Kamala edes sanoa ikitaistelija konkarista, mutta puute nyt ei suuren suuri ole niillä miehen 7-8 minuutin peliajoilla. Toisin sanoen emmeköhän näe sitten siis Vanhatalon kirmailemassa nelosen laidassa..Talaja ainakin puuttuu tänään. Ei ole reissussa mukana lainkaan
Mä ihmettelin samaa juur ja eilen kun käveli Foban kanssa utalolla. Joukkue kuitenkin lähteny jo eilen.Talaja ainakin puuttuu tänään. Ei ole reissussa mukana lainkaan
Vanhatalo tilalla?Talaja ainakin puuttuu tänään. Ei ole reissussa mukana lainkaan
Lassi on matkassa. Pelaako, en tiedä?Vanhatalo tilalla?
Talaja ainakin puuttuu tänään. Ei ole reissussa mukana lainkaan
Talaja on nopeasti laskettuna nokkimisjärjestyksessä Ojantakasen kanssa ne kaksi ekaa hyökkääjää, jotka vaihdetaan jos kaivataan uutta ilmettä kokoonpanoon. Kertoo siitäkin, kuinka hyvin kokoonpano on suoriutunut tähän asti.Talaja on ollut ensimmäissä peleissä aika vaisu, tiedä sitten onko taustalla jotain vai missä on tökkinyt. Hänen tilallaan voidaan nyt kierrättää jotain muita hyökkääjiä, Talajan ei veteraanina tarvitse enää pelata kaikki runkosarjan pelejä.