Jahka Leskinen varmaankin tässä pian(?) palailee mukaan ja jonkun on pudottava pois, niin kokeilisin itse jotain tällaista:
Mäenalanen - Koskenkorva - Leskinen
Pyörälä - Bourke - Emanuelsson
Koivunen - Hyry - Aaltonen
Hermonen - Mustonen - Ak.Räty
Ja sitten kun (pikemminkin jos) saadaan se sentteri, niin Koskenkorva putoaisi 4.ketjun sentteriksi sentteröimään alkukauden kuumaa ketjua ja Mustonen putoaa kokonaan pois. Toki tuossa voisi pyöräyttää myös kolmikon Pyörälä-Aaltonen-Koivunen paikkoja eri tavalla. Itse olen jo pitkään halunnut nähdä Koivusen Bourken ja Emanuelssonin kanssa, joten se voisi olla vaihtoehto. Tai sitten Aaltonen takaisin tuohon Bourken ketjuun ja täten 3.ketju muotoon Koivunen - Hyry - Pyörälä.
Vaihtoehtoja on, koska Juhis on pelannut nyt hyvin sekä Bourken ketjussa, että viime pelissä tuossa Hyryn ja Koivusen kanssa. Ja etenkin Koivusen kanssa Juhiksella on, ainakin jatkoajoilla sekä tällaisissa muissa "pienpeli erikoistilanteissa" ollut hyvää kemiaa.
Wellmanille ei edelleenkään käyttöä löydy. Hyry on mielestäni paikkansa kokoonpanossa lunastanut ennen Wellmania. Vaikka aloitusmäärät tältä kaudelta ovat "vain" 94 kappaletta (äkkiseltään laskin, että Hyry on tämän kauden 16 ottelustaan ollut sentterinä 12 ottelussa), niin aloitusprosentti on silti hyvä 52,1%, joten osoittanut jo tuolla saralla olevan kelpo liigatasoa. Hyryn aloituksiin liittyen, niin kentän eri alueilla ne ovat seuraavanlaiset: Keskialue 54,2% (24kpl), puolustusalue 51,5% (33kpl) ja hyökkäysalue 51,4% (19kpl). Joten hyvin tasainen on myös tämän suhteen, kun jollain saattaa ollaa suuriakin heittoja, noiden eri alueiden välisillä aloitusprosenteilla. Hyökkäys- ja puolustuspään aloitukset kenties ne tärkeimmät.
Sekä Hyry tuo täysin erilaisella profiilillaan ja röyhkeydellään, täysin uuden ulottuvuuden Kärppien pelaamiseen, mitä ei kukaan muu (pl. Mäenalanen) pysty peliin tuomaan. Hyry on myös 36,25 km/h luisteluvauhdillaan, Kärppien neljänneksi nopein pelaaja. Isokokoinen, monipuolinen, nopea ja äärettömän röyhkeä voimahyökkääjä, joka ei kuvia kumartele, vaan ajaa aina maalille, kunhan on paikka. Sytyn kyllä isosti!