Määttä sivuun ja Matinmikko tilalle.Eli ei muita muutoksia kuin Aaltonen sisään ja Eriksson ulos?
Itse taasen odottaisin (harjoituspeleissä) nähdyn perusteella enemmän Erholtzilta tehoja kuin Lepaukselta.
En lähtisi tässä kohtaa vielä tekemään muutoksia, vaan antaisin muutaman pelin aikaa.
Näin juuri. Missään oloissa ei mitään muutoksia huomiselle (jos ei nyt sitten Aaltosta neloseen Pihliksen tilalle)! Erikssonin ketjussa häntä toki kritisoidaan aiheesta, mutta koska Ruuttu ja Lepaus osoittivat jo sellaisia merkkejä että kyllä se siitä lähtee, niin olkoot hänkin nyt tuossa kakkosessa. Nähdään miten tämä ensimmäinen pari viikkoa menee, ja arvioidaan sitten hommaa kun Lindsten niihin aikoihin kait palaa..
En minäkään. Veikkaan, että Määttä ei ole Atun papereissa kauhean korkealla, koska ei omaa juurikaan halua nostaa kiekkoa jalalla... tai tällaiset vibat itselläni on. Ennemmin antaa jonkun alustavan syötön, josta keskialue pystytään paremmin ylittämään. Matinmikolla taas on potentiaalia luistella se kiekko päätyyn asti, mutta kuten sanoit. Matinmikko on valtavasti Määttää jäljessä.En kyllä ymmärrä tätä Matinmikon nostoa kokoonpanoon. Ei lähellekkään Määtän tasoa. Vai haetaanko tässä nyt optio sille, että jos Pihlajamäen tai Moutreyn kohdalle osuu aikainen suihkukomennus niin Matinmikko voi paikata hyökkäyksessä?
En minäkään. Veikkaan, että Määttä ei ole Atun papereissa kauhean korkealla, koska ei omaa juurikaan halua nostaa kiekkoa jalalla... tai tällaiset vibat itselläni on. Ennemmin antaa jonkun alustavan syötön, josta keskialue pystytään paremmin ylittämään. Matinmikolla taas on potentiaalia luistella se kiekko päätyyn asti, mutta kuten sanoit. Matinmikko on valtavasti Määttää jäljessä.
Voooin tosin olla tässäkin ihan väärässä.
Hyvä esimerkki siitä kuinka eri tavalla voi asiat nähdä. Mun silmään Matinmikko on ihan täysin kujalla omalla alueella, viilettää missä sattuu ja tekee solkenaan vääriä ratkaisuja. Siis niin kujalla, että melkein harkitsisin oisko fiksumpi kuitenkin palata vielä lähtöpisteelle ja koittaa siipiä hyökkääjänä. Vai tarkoitatko nyt ihan vaan jotain vääntötilanteita?Itse oon sitä mieltä että Matinmikko on puolustuspäässä tällä hetkellä edellä Määttää edellä, Määttä kiekollisesti ehkä edellä mutta Määttä omaa korkeamman potentiaalin tulevaisuutta silmälläpitäen.
Itse oon sitä mieltä että Matinmikko on puolustuspäässä tällä hetkellä edellä Määttää edellä, Määttä kiekollisesti ehkä edellä mutta Määttä omaa korkeamman potentiaalin tulevaisuutta silmälläpitäen.
Hyvä esimerkki siitä kuinka eri tavalla voi asiat nähdä. Mun silmään Matinmikko on ihan täysin kujalla omalla alueella, viilettää missä sattuu ja tekee solkenaan vääriä ratkaisuja. Siis niin kujalla, että melkein harkitsisin oisko fiksumpi kuitenkin palata vielä lähtöpisteelle ja koittaa siipiä hyökkääjänä. Vai tarkoitatko nyt ihan vaan jotain vääntötilanteita?
En oo kuitenkaa varsinaisest millää kotkansilmällä näitä pelejä täs väijynyt, et pienet on otannat ja mututuntumalla mennään.
Luistelu Matinmikolla on niin hyvää, että potentiaalia on kyl hälläkin.... nii ja on kyl rohkeesti puolustanu hyökkäysalueella. Siitä pointsit.
Asia on nimenomaan päinvastoin, Määttä on puolustuspäässä Matinmikkoa edellä. Matinmikko saa paljon anteeksi ja vastuutakin sitä kautta, koska hän on hyökkäyspäässä niin pirskatin hyvä kuin on, mitä taas Määttä ei niinkään ole. Tosin myös väärin sanoa, että kokonaisvaltaisesti Matinmikko olisi valtavasti Määttää jäljessä, se ei pidä paikkaansa. He ovat kokonaisuutena aikalailla samalla tasolla. Homman juju on siinä, että ovat samalla tasolla vaikka Määttä on kaksi vuotta nuorempi, eli Määtän potentiaalinen kehitystaso on selkeästi korkeammalla..
Kova paikka Volkoville, toivottavasti pysyy maalilla koko 60min (ehkä enemmänkin) eikä tarvitse vaihtaa ekan erän jälkeen pois 4-0 tilanteessa
Aaltonen neloseen, Juhola kolmoseen ja Erholtz kakkoseen oli kolmannen erän muutos. Melkoiseksi Näkymättömäksi mieheksi muuttui Aaltonen korvattuaan ruotsalaisen kolleegan.Onko Aaltonen nyt nelosessa
Ei mitään pois Aaltoselta mutta hänen pelityyli sopii paremmin neloseen. Aaltonen on hyvä haastaan ja raatamaan. Hän ei niinkään ole "tulosketjujen" pelaaja, ehkä.Aaltonen neloseen, Juhola kolmoseen ja Erholtz kakkoseen oli kolmannen erän muutos. Melkoiseksi Näkymättömäksi mieheksi muuttui Aaltonen korvattuaan ruotsalaisen kolleegan.
Jos ja kun tää oli Volkovin työnäyte, niin vois liimata postimerkit persiiseen ja palauttaa Putinistaniin.Ei mennyt valitettavasti paljoa ohitse tämä, vaihdettiin pois ekan erän 3-0 tilanteen jälkeen.
Itse lähtisin juurin noin. Södelle pelit KalPaa ja Kerhoa vastaan. Volkoville Kärpät-kotipeli.Tällä viikolla 3 peliä. Veikkaan, että Söde pelaa kaksi ja Volkov yhden. Mutta minkä noista kolmesta? Olisiko parempi aloittaa viikko Södellä ja lopettaa Volkovilla kotipelissä? Jää nähtäväksi miten valmennus tämän tärkeän maalivahtipeluutuksen näkee
Millä ihmeellä saat Aaltosen, tai Erikssonin Juholan edelle?Olisko näillä seuraavaan peliin:
Killinen - Kärki - Salminen
Lepaus - Ruuttu - Erholtz
Lindsten - Barach - Moutrey
Aaltonen - Appelgren - Eriksson
Juhola
Itse en ihmettelisi vaikka Juhola jatkaisi Barachin ja Moutreyn kanssa. Vetivät kuitenkin Raumalla ne muutamat hyvät vaihdot.Millä ihmeellä saat Aaltosen, tai Erikssonin Juholan edelle?
Olisko näillä seuraavaan peliin:
Juhola
Olisko näillä seuraavaan peliin:
Juhola