Olen totta puhuen miettinyt samaa, että tarkalleen ottaen millä perusteilla nimenomaan Tiivola ja Kivenmäki on päätetty naittaa sellaiseksi aviopariksi? Kun toisaalta voi kysyä, tukevatko he toinen toisiaan parhaalla mahdollisella tavalla? Kuten IS Urheilun kausiennakossa sanottiin Tiivolasta niin hän ei säkenöi, mutta tehoja tulee silti. Hän tekee tehtaan takuulla sen noin 30 pistettä sillä omalla ehkä vähän verkkaisella, mutta vahvalla pelaamisellaan. Mutta sitten kun Kivenmäellä taas on aineksia paljon enempään jo tällä kaudella..
Nuo ketjut tuossa yllä ovat täsmälleen samat kuin minulla viestissä #257, paitsi että Tiivola ja Hirvonen ovat tuossa toisinpäin. Ja juuri noinpäin minäkin olen heitä nyt miettinyt, koska olisivatko sitten Hirvonen ja Wännström kuitenkin hänelle optimaalisimmat ketjukaverit. Wännströmin pitäisi olla suhteellisen kova maalintekijä liigaan, ja Hirvonen taas astuu tällä kaudella liigan eturiviin ja kykenee tehtailemaan tasaisesti sekä maaleja että syöttöjä. Eli aika hyvä tasapaino voisi olla tuossa kolmikossa..
Joo, kyl.
Tätä pitäisi varmaan kysyä Seliniltä. Ovat aikaisemmilla kausilla pelanneet yhdessä ja nyt myös harkkakaudella. Haastattelussa Kivenmäki kertoi erikseen, että tykkää pelata Tiivolan kanssa. Täällä voidaan fantasioida millä vain ketjuilla mutta on myös hyvä peilata taaksepäin millä ketjuilla on aikaisemmin pelattu.
Ja kun miettii vaikkapa HPK-pelin ratkaisumaalia niin ei se yhteispeli huonolta näytä. Wännström siihen toiseen laitaan niin ketju on valmis
No hei, jos haastateltava kerran sanoi haastattelussa, että tykkää pelata ketjukaverinsa kanssa, niin täytyyhän sen sitten niin olla. Ja siis 2vs1 hyökkäys ja maali yhdellä kosketuksella läheltä maalia? Joo mahtavaa kemiaa.
Ite sitten taas just tarkotin, että ei kannata liiaksi takertua nyt tuohon historiaan, vaan hakea niitä parhaita kokoonpanoja. Kokonaisuus on kuitenkin tärkein. Jos meillä on näillä äijillä yks hyvä hyökkäysketju ja kaks "ei huonoa", niin roolitus ei oo onnistunut. Ja tää siis viestiä Selinille :)
Mut kyl määki vähän veikkaan, että Selin laittaa Kivenmäen ja Tiivolan yhteen. Ehkä hällä on ajatuksena tässä myös se, että saa valmennusmatskua mitä hyödyntää pelitavan sisään ajamisessa uusille kavereille.
Mun mielestä tää näyttää nyt vähän sille, että ei tuosta kolmea LOISTAVAA ykkösketjua saa nyt kasaan kun se Killinen on poissa. Mutta kaksi LOISTAVAA ykkösketjua saadaan...mahdollisesti....jos Tiivola ei pelaa näistä kummassakaan.
Hmmm... pikkutesti lottoon, että olisiko saumat parempiin ketjuihin jos Hirvonen pelaisi laidalla kunnes saadaan hyökkäykseen vahvistusta.
Kivenmäki-Merkley-Meyer
Hirvonen-Niemi-Wännström
Appeli-Tiivola-Lindsten
waiiii
Kivenmäki-Niemi-Hirvonen
Meyer-Merkley-Wännström
Appeli-Tiivola-Lindsten
Ite liputan Hirvosta keskelle.