Ketjulotto kaudella 2019–2020

  • 213 197
  • 1 504

Sihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Anteeksi, mutta olet ihan kuutamolla tällä arviollasi, että säästellään Kärppäpeliin pelaajia.
Eli parempi vaihtoehto on heti aloituksessa luovuttaa ja antaa Kärppien vetää kuivana kakkoseen koko 60 minuuttia, kunhan vaan saadaan kairattua Vaasasta 3 pistettä?
Tästähän se kotikatsomo ja ennenkaikkea yhteistyökumppanit syttyisivät? Makunsa kullakin.

Tällä kaudella sitä menestystä ei keväällä ole luvassa, sen nyt pitäisi jo jokaiselle olla selvää. Kausi on pyhitetty kasvojen pesulle. Omasta mielestä tärkeämpää on, että joka ilta kaukalossa pystytään tai edes yritetään pistää vastustajalle kampoihin kuin että peliohjelmasta on jo valmiiksi ympyröity pelit joista kaavitaan pisteet joilla mennään sääleihin ottamaan turpaan ja muilla peleillä ei ole vittuakaan väliä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kolme nimekkäintä vaihtuu kolmeen ihan nimettömään. Suuri vaikutus.

Nimeä voi olla mutta kentällä tuskin näkyy herrojen poissaolo, jos siis verrataan vaikka keskiviikon peliin. Tiedä vaikka nälkäinen Henttonen iskisi heti maalin...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan siellä pysyviäkin elementtejä. Esim. se, että Appelgren ottaa ensimmäisen alivoima-aloituksen jos ei ole juuri ollut kentällä tai istu jäähyllä.

Toki, tämähän on huvittavaa että ne asiat pidetään mitkä ei toimi. Ketjujen kanssa ei mitään loogisuutta.

Jos tällainen ketjulottoilu olisi kannattavaa, niin sitä tekisi muutkin joukkueet.

Tutkapareista se ainoakin hajosi kun Tyson loukkaantui.
Olenkohan ainut, joka näkee Tysonin loukkaantumisessa myös positiivista? Itse uskon, että Tylorin peli voi jopa parantua tämän myötä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olenkohan ainut, joka näkee Tysonin loukkaantumisessa myös positiivista? Itse uskon, että Tylorin peli voi jopa parantua tämän myötä.

Näytti enemmin siltä, että Tylorin peli sekosi kun velipoika jäi sivuun. Sen jälkeenhän tuli se älytön kampitusjäähykin?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Näytti enemmin siltä, että Tylorin peli sekosi kun velipoika jäi sivuun. Sen jälkeenhän tuli se älytön kampitusjäähykin?
No kyllä siinä varmaan alkuun voi olla kasvukipuja. Mutta ehkä tämä tekee pelaamisesta vähän määrietoisempaa, kun ei voi vain pellailla velipojan kanssa. Ja lisäksi Hirvonen saa nyt tosi hyvän näytönpaikan ja uskon hänen kyllä onnistuvan tuossa paikassa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli parempi vaihtoehto on heti aloituksessa luovuttaa ja antaa Kärppien vetää kuivana kakkoseen koko 60 minuuttia, kunhan vaan saadaan kairattua Vaasasta 3 pistettä?
Tästähän se kotikatsomo ja ennenkaikkea yhteistyökumppanit syttyisivät? Makunsa kullakin.

Tällä kaudella sitä menestystä ei keväällä ole luvassa, sen nyt pitäisi jo jokaiselle olla selvää. Kausi on pyhitetty kasvojen pesulle. Omasta mielestä tärkeämpää on, että joka ilta kaukalossa pystytään tai edes yritetään pistää vastustajalle kampoihin kuin että peliohjelmasta on jo valmiiksi ympyröity pelit joista kaavitaan pisteet joilla mennään sääleihin ottamaan turpaan ja muilla peleillä ei ole vittuakaan väliä.
Lueppa nyt oma oksennuksesi uudestaan ja mieti, että eikö Vaasassa olekkaan "joka ilta"!+ No aivan sama, olet osoittanut jo nyt mihin kirjoittajajoukkoon kuulut...kaikkea hyvää jatkoon!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Aika helppo arvailla, että kokoonpanoihin ei kait tänään juurikaan muutoksia tule. Mielenkiintoista nyt nähdä tuleeko Åke-Taimi pari tuon Peltomäki-Vuorisalo parin tilalle (etenkin Peltomäki oli kyllä eilenkin koko ajan niin pulassa ettei tosikaan). Ja oliko eilinen sitten Edwinille jokin näpäytys valmennusjohdolta, mene ja tiedä.. en minä ainakaan häntä nyt sinällään niin itsekkäästä pelaamisesta pysty syyttämään, jonka takia pitäisi ihan pistää katsomoon. Tulisiko hän tänään nyt sitten kuitenkin tuohon ykköseen vihdoin sen Kivenmäen tilalle, muita ketjuja eiliseltä tuskin muutetaan. Itse asiassa Mäkinen-Mäkinen-Rekonen ketju olikin odotusten vastaisesti eilen jopa yllättävän mainio (toki vastustajan heikkous on pakko muistaa), ja Henttonen vähintäänkin ihan ok

EDIT: itse asiassa Åke on muuten ollut sivussa jo kaksi peliä, eli kyllä ilmeisesti ne pistemenetykset Kouvolassa sitten menivät valmennusjohdon silmissä aikalailla tehokkaasti hänen "ansioluetteloonsa"
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hedberg pääsi pois kopista, Taimi puuttuu edelleen. Nyt siis 2-ketju Hedberg-Spink-Lähteenmäki

Tarasov jatkaa maalilla
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Tuli tämmönen fiilis, mahtaako Taimi olla kauppatavaraa tällä hetkellä ja miestä koitetaan vaihtaa johonkin hyökkääjään. Siis ei perustu mihinkään muuhun kuin omaan mutuun.
Taimen itsensä kannalta toivon, että mies karistaa Porin pölyt jaloista. Ei voi olla kovin antoisaa pelata, kun paskaa sataa jokapuolelta pienestäkin virheestä.
Jottei mene ihan ohi aiheen, niin kokoonpanoon ei tunnu mahtuvan, joten jotain voi olla tapahtumassa.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Taimen itsensä kannalta toivon, että mies karistaa Porin pölyt jaloista. Ei voi olla kovin antoisaa pelata, kun paskaa sataa jokapuolelta pienestäkin virheestä.
Millainen Taimi mahtaa olla pukukopissa ja ihmisenä ylipäätään? Tämä on ihan mutuilua, mutta minulla on jotenkin aina ollut sellainen fiilis että Tommi ole kovin pidetty persoona. En tiedä mistä olen sen käsityksen saanut, vai onko se tullut ihan siitä että ilman häntä Ässien pelit tuntuu usein sujuvan paremmin.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Millainen Taimi mahtaa olla pukukopissa ja ihmisenä ylipäätään? Tämä on ihan mutuilua, mutta minulla on jotenkin aina ollut sellainen fiilis että Tommi ole kovin pidetty persoona. En tiedä mistä olen sen käsityksen saanut, vai onko se tullut ihan siitä että ilman häntä Ässien pelit tuntuu usein sujuvan paremmin.
Vanhan ajan Ässien koulukunnan kasvatti, todennäköisesti. Ei varmaan se helpoin kun menee huonosti, mutta sitten kun menee hyvin niin kaikilla mukavaa ja hienoo. Tämäkin omaa mutuilua. Olen vaan kouluaikoina viettänyt paljon aikaa padan ukkojen kanssa. Voittamisen tahto on kaikilla jotain semmoista ettei pysty käsittämään normi ihiminen. Tämä on ns. Sitä porilaisuutta mikä ennen vanhaa näkyi kotikaukalossa ja vierasjoukkueella ei ollut ikinä kivaa.
Hups, meni aikaa paljon ohi aiheen. Jatketaan toisessa topikissa jos tarvetta ilmenee. Itse en näitä osaa siirrellä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Taimen itsensä kannalta toivon, että mies karistaa Porin pölyt jaloista. Ei voi olla kovin antoisaa pelata, kun paskaa sataa jokapuolelta pienestäkin virheestä.
Jottei mene ihan ohi aiheen, niin kokoonpanoon ei tunnu mahtuvan, joten jotain voi olla tapahtumassa.

Ei mitään flunssa-aaltoa tai pikkuvammaa ole? Vammoista Taimi uransa aikana kärsinyt.

Eli en tiedä vetäisinkö noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Mutta totta toki, että kotiinpaluu ei ole aivan toteutunut odotuksen ja statuksen mukaisesti. On voinut luoda epävarmuuksia ja jännitteitä. Kapteenin C viipyi rinnassa vain kauden ajan. Toki, kuuluu kapteenistoon, että sikäli.

Eihän se täysin poissuljettua ole, että pelitavallisista ja esityksellisistä syistä olis menny sukset ristiin valmennuksen kanssa. Tää on silti vain puhdasta spekulaatiota. Mutta kyllähän tällasta aina tapahtuu silloin tällöin.

Mitä tulee persoonaansa...en tunne miestä. Se toki sanottava, että kun on tarkotus olla liikkeellä johtavan pelaajan statuksella tai vastuunkantajana, tietty itsetietoisuus on kyllä ihan paikallaan. Ei kaikki voi olla nöyriä taunotasalakkeja, vaan saa sitä persoonaa ja egoakin olla olemassa. Korkeamman statuksen pelaajilla kuitenkin korkeammat paineet.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Henttonen putosi pois. Olisi ansainnut jatkaa, huomattavasti parempi kuin Atte Mäkinen.
Olen kyllä samaa mieltä, toisaalta Tuomiopäivän ketju pelasi eilen kohtuu hyvin. Eikä sitä haluttu rikkoa. 0+0 on silti 0. Itse odotin, että ketju eilen olis yhden sählännyt, näin ei käynyt. Numeroväli Henttosen olis pitänyt eilen heittää kaappi, tai sitten pystyä Pihlajamäessä tyyppiseen peliin. Ei Henttosen huonosti pelannut, mutta meillä on tosiaan liikaa näitä hajuttomia ja mauttomia pelaajia.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Åken olisin ottanut Peltomäen paikalle, sillä tämä poika oli pahasti hukassa eilen. Matinmikkoakin kokeilisin, jos olisin valmentaja.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
A- junnuista Tuomisto jenkeissä niin Matinmikkoa ei ylös nosteta jos ei ole pakko. Nostamisen ilosta ei kannata A-junnujen kautta vesittää.

Näinpä ja ensisijaisesti on syytä peluuttaa Liigapakkeja, koska turhaa heitä on katsomossa istuttaa ja palkka juoksee
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Ruotsin pojat ei ole nyt ihan Atun mieleen. Åke huilannut jo jokusen pelin, Stenkka ymmärtääkseni huilas tänään loppupelin. Edwin oli pois Vaasan pelin.
Onko nää sveamamman pojat vähän pehmosii Atun mielestä, vai mikä meininki.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Åke ja Taimi edelleen pois. Onko nää ukkselit oikeesti saikulla vai mikä tässä on meininki?
Hirvonen on nelosessa ja tuomiopäiväkenttä jatkaa.
Suht samoilla siis mennään kun viimeksi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Åke ja Taimi edelleen pois. Onko nää ukkselit oikeesti saikulla vai mikä tässä on meininki?

Taimi on ilmoitettu loukkaantuneeksi ja Åkesta ei ole kuulunut mitään KooKoo-pelin jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös