Ketjulotto kaudella 2019–2020

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Helsingin Jokerit
Eipä yllätä. Ei Lähteenmäki pysy kasassa, vaikka olisi Terminaattori. Muuten kone, mutta synteettinen iho vain päällä, silti murtuis välillä luu kädestä tai jalasta. Eiköhän toi pikkuhiljaa ole nähty, että vaikka kaverin keho korvattaisiin titaanilla, sekään ei kestäisi liigaläpsyttelyä ehjänä hänen käsittelyssään.

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joukkueen rakennus -ketjussa jo pohdittiin Vainion paikkaa pakistossa. Itse pohdin laittavani hänet 2.pariin. Onko siellä sitten kaverina Åke vai Taimi on mielestäni makuasia. Pahin skenaario on se, että Jyssy onnin rikki eikä voida ehjätä ja Vainio hankittiin korvaamaan. Olettaen kuitenkin, että Jyssy on kunnossa palatessaan laittaisin seuraavasti:

Niemeläinen-Stenqvist
Vainio-Åkerström
Marttinen-Taimi
rotaatiossa mun mielestä järjestys Peltomäki, Varttinen, (Matinmikko).

Salmela ja Vuorisalo voidaan mielestäni kaikkien ollessa terveitä laittaa etsimään itseään vaikka Mestiksestä.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja espoolainen kiekko
Joukkueen rakennus -ketjussa jo pohdittiin Vainion paikkaa pakistossa. Itse pohdin laittavani hänet 2.pariin. Onko siellä sitten kaverina Åke vai Taimi on mielestäni makuasia. Pahin skenaario on se, että Jyssy onnin rikki eikä voida ehjätä ja Vainio hankittiin korvaamaan. Olettaen kuitenkin, että Jyssy on kunnossa palatessaan laittaisin seuraavasti:

Niemeläinen-Stenqvist
Vainio-Åkerström
Marttinen-Taimi
rotaatiossa mun mielestä järjestys Peltomäki, Varttinen, (Matinmikko).

Salmela ja Vuorisalo voidaan mielestäni kaikkien ollessa terveitä laittaa etsimään itseään vaikka Mestiksestä.
No siis edelleen: päivänselvästi todennäköisin skenaario on juuri se, että Jyssyn aika on ohi ja Vainio on tullut hänen "tilalleen". Etenkin kun kerran hänen kanssaan oli jo tehty myös ensi kauden paperi, ja nyt mies vain tuli sisään nopeutetulla aikataululla. Tämä on ihan yksinkertaista 1+1 matematiikkaa, ja sehän nähdään tässä varmaan ihan pian paljonko/millä tasolla Jyssy sitten pystyy vielä pelaamaan tällä kaudella. Ja kuten täällä moni on sanonut, niin Salmela on ollut jopa erinomainen tänä syksynä, totta kai osin johtuen siitä että varmaan jokaisen täällä odotusarvo hänen kohdalleen oli aivan mitätön. Mutta siis pelaava pakisto ilman Jyssyä minun mielestäni

Niemeläinen-Stenqvist
Åkerström-Taimi
Salmela-Vainio

Samaan hengenvetoon muuten Henttosen suhteen, että ei hänkään varmasti katsomoon ole tullut istumaan kahdeksi kuukaudeksi. Noinkohan sitten Killinen ja Juhola eivät ehdi esimerkiksi nyt viikonlopuksi kuntoon, koska pätkätyöläinen hankittiin jo nyt, vaikka samalla puhuttiin siitä miten joskus loppuvuodesta on hyökkääjiä pois. Noh, tämä tilanne päivittyy varmaan jo tänään, eiköhän sieltä viikkotiedote tule josta loukkaantumistilanne nähdään

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pesäkarhut. KaMa. Lasitskene.
Mietin tulevan viikonlopun kokoonpanoja ja nuorisomaajoukkueilaisia, mutta tosiaan Ässille liki kaksviikkonen tauko. Kerkeävät palautella, ladata ja vetää jonkun treeninkin alle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy