Ketjulotto ja kokoonpanot kaudella 2022–2023

  • 132 123
  • 1 008

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Siis mitä helvettiä nyt? Tuokaa mulle nyt opaskoira jostain, että mä pysyn näiden tiettyjen nimimerkkien ajatuksenjuoksun perässä.

Niin multa ei vai saa perusteluja? Asia kunnossa :D

Sähän tässä väität, että herra X ja Y on penkitetty, ja sit kun sulta kysyy, että "koska?", niin pyydät epäsuorasti minua itseäni selvittämään asian. Ja samaan hengenvetoon kerrot kuinka minulta ei saa perusteluja. Hyvä.
Kerroppa missä lukee penkitetty? Peliajat ovat ainoa asia josta voi jotain päätellä. Ja jos ne tilastot niin kovasti kiehtovat, katso itse. Niin minäkin teen, enkä lähde muilta vaatimaan tietoja, joita voin itse tarkistaa.

Moni muukin väittää täällä asioita pelistä. Pitääkö kaikkien tulla tänne todistusaineiston kanssa? Kuinkas usein sinulla on heittää faktatietoa? Muilta kyllä niitä vaaditaan. Siinä onkin se ero, kun itse en niitä kysele. Oletan muiden katsovan niitä otteluita yhtälailla kuin minäkin ja se riittää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
En nyt muista missä otteluissa, mutta on penkitetty. Kuten myös Jokinen.
@clayman

Eikö tuossa melko selkeällä Suomen kielellä sanota "penkitetty"?.

Siis voi hyvänen aika sentään, tuleeko täällä jengillä paha mieli jos joku pyytää argumentoimaan? Kyllä mä olen ihan noin yleisestikin elämässäni tottunut perustelemaan asioita joita väitän joksikin. Samaa odotan myös muilta. Jos mä väitän jotain, ja minulta pyydetään perusteluja, niin kyllä minä ne annan, piste. Toki nämä erään nimimerkin mystiset, luokkaa "perustele miten muka Pikkarainen antaa kaikkensa tällähetkellä" - kysymykset /vaatimukset ovat sellaisia joihin en edes jaksa lähteä mukaan. Lisäksi tuollaiset asiat on hieman vaikea perustella :D
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
@clayman

Eikö tuossa melko selkeällä Suomen kielellä sanota "penkitetty"?.

Siis voi hyvänen aika sentään, tuleeko täällä jengillä paha mieli jos joku pyytää argumentoimaan? Kyllä mä olen ihan noin yleisestikin elämässäni tottunut perustelemaan asioita joita väitän joksikin. Samaa odotan myös muilta. Jos mä väitän jotain, ja minulta pyydetään perusteluja, niin kyllä minä ne annan, piste. Toki nämä erään nimimerkin mystiset, luokkaa "perustele miten muka Pikkarainen antaa kaikkensa tällähetkellä" - kysymykset /vaatimukset ovat sellaisia joihin en edes jaksa lähteä mukaan. Lisäksi tuollaiset asiat on hieman vaikea perustella :D
Nyt voisin minä tarvita sitä opaskoiraa... hekoheko

Kerro missä lukee penkitetty eli missä tilastoissa se lukee. Siksi siinä oli puhetta peliajoistakin... tämä oli se pointti.

Kuka on pahoittanut mielensä?

Kaikki täällä perustelee argumenttinsa. Se on sitten eri asia, jos jatkuvasti vaaditaan muilta absoluuttista faktaa. Sitten ei itse kuitenkaan vastata kysymyksiin, vaan kontrataan lisäkysymyksillä / vaatimuksilla. Silloin vain toisella on todistustaakka.
 
Viimeksi muokattu:

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
@clayman

Toki nämä erään nimimerkin mystiset, luokkaa "perustele miten muka Pikkarainen antaa kaikkensa tällähetkellä" - kysymykset /vaatimukset ovat sellaisia joihin en edes jaksa lähteä mukaan. Lisäksi tuollaiset asiat on hieman vaikea perustella :D

Näitä perusteltavia juttuja on jäänyt jo niin monta välistä että viesti sen suhteen on selkeä. Argumenttipankki on tyhjä.

Vastaat lisätiedusteluihin vaatimalla muilta perusteluita. Klassista ohjaamista.

Mutta voisit lähteä ensialkuun perustelemaan (kuitenkaan sitä et tee vaikka kokoajan vaadit muilta) tätä penkitystä.

Näytä tämä "penkitetty" tilasto.
 
Viimeksi muokattu:

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Nyt voisin minä tarvita sitä opas koiraa... hekoheko

Kerro missä lukee penkitetty eli missä tilastoissa se lukee. Siksi siinä oli puhetta peliajoistakin...
Kiitos tarkennuksesta. Nyt puhuttiin käsitykseni mukaan sinun suusta tulleista lauseista. Sinä siis väitit selkeästi, että Kiljunen on penkitetty myös Piken toimesta, ja tälle väitteelle minä sitten halusin hieman lisää katetta. Mutta mennään näillä.

Toki kerta kovaan ääneen täällä väitetään minun "juoksevan karkuun" ja, että minulla ei ole argumentteja, niin kertokaa toki milloin näin on käynyt. Mielestäni kyllä olen väittämäni perustellut aina, jos niin on pyydetty. Toki mihinkään liipalaapaan en välttämättä jaksa edes vaivautua vastaamaan. Näitä liipalaapoja onneksi melko vähän täällä keltään tulee, yhtä nimimerkkiä lukuunottamatta. Olen myös hyvin valmis myöntämään, jos en itse ollutkaan jostain asiasta ihan kartalla, jos niikseen. Ei tuota ongelmaa.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Näitä perusteltavia juttuja on jäänyt jo niin monta välistä että viesti sen suhteen on selkeä. Argumenttipankki on tyhjä.

Vastaat perusteluihin vaatimalla muilta perusteluita. Klassista ohjaamista.

Mutta voisit lähteä ensialkuun perustelemaan (kuitenkaan sitä et tee vaikka kokoajan vaadit muilta) tätä penkitystä.

Näytä tämä "penkitetty" tilasto.
Ja sieltä ensimmäinen, hyvää iltaa, kukas siellä?

"Jerry100 ihmemaasta"

Mene nukkumaan :D
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kiitos tarkennuksesta. Nyt puhuttiin käsitykseni mukaan sinun suusta tulleista lauseista. Sinä siis väitit selkeästi, että Kiljunen on penkitetty myös Piken toimesta, ja tälle väitteelle minä sitten halusin hieman lisää katetta. Mutta mennään näillä.
Nin, siksi sanoin etten muista tarkalleen missä otteluissa näin on käynyt. Ainoa tapa varmistaa asia on joko katsoa kaikki ottelut uudestaan TAI katsoa peliaikoja Liigan sivuilta. Ensimmäiselle ei ole kenelläkään aikaa ja toisen voi kukin itse tarkistaa.

Jos joku väittää jotain minkä voin tarkistaa itsekin, teen niin. Ei se ole muiden vika jos en usko.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Nyt voisin minä tarvita sitä opaskoiraa... hekoheko

Kerro missä lukee penkitetty eli missä tilastoissa se lukee. Siksi siinä oli puhetta peliajoistakin... tämä oli se pointti.

Kuka on pahoittanut mielensä?

Kaikki täällä perustelee argumenttinsa. Se on sitten eri asia, jos jatkuvasti vaaditaan muilta absoluuttista faktaa. Sitten ei itse kuitenkaan vastata kysymyksiin, vaan kontrataan lisäkysymyksillä / vaatimuksilla. Silloin vain toisella on todistustaakka.
En mä odota mitään absoluuttista faktaa täällä keneltäkään, etenkään mitä tulee itse peliin. En pysty sitä itsekään tarjoamaan, niin en myöskään odota sellaista muilta.


Mutta jos tulee tällaisia case penkitys hommia, mitkä ovat kyllä perusteltavissa ja näyttää todeksi, mikäli asia näin tosiaan on, niin silloin kyllä mielelläni sitä faktaa odotan näytettäväksi. Ymmärrätkö?

Mutta joo, eiköhän tämä nyt riitä tämän asian tiimoilta. Kohta on 5 sivua penkityshommia.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kylläpä täällä ketjulottoa pyöritetään.

Hienoa nähdä Pillu taas pakissa, viimeksi pelasi muistaakseni erinomaisen pelin kun puolustajana oli.

Noin muutoin kohta saadaan varmaan oikeasti arpoa pelipaikat jos tämä viikon pelit menee nollilla.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
En mä odota mitään absoluuttista faktaa täällä keneltäkään, etenkään mitä tulee itse peliin. En pysty sitä itsekään tarjoamaan, niin en myöskään odota sellaista muilta.


Mutta jos tulee tällaisia case penkitys hommia, mitkä ovat kyllä perusteltavissa ja näyttää todeksi, mikäli asia näin tosiaan on, niin silloin kyllä mielelläni sitä faktaa odotan näytettäväksi. Ymmärrätkö?

Mutta joo, eiköhän tämä nyt riitä tämän asian tiimoilta. Kohta on 5 sivua penkityshommia.
Ymmärrän toki. Näistä penkityksistä on kuitenkin niin paljon puhuttu täällä kauden aikana, ettei pitäisi olla uutta tietoa esim. nuo Kiljun tai Jokisen penkitykset.

Mutta se siitä tosiaan.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Tykkäsin kerhon liigatason ylivoimasta jossa pelasi Kiljunen - Toivola ja Ahonen samaan aikaan. #neljänsylinterinjoukkue
Kerhon kakkosyv oli kyllä kunnon "kiekko maalille ja miestä perään" +Moses
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Liukas-Toivola-Joly
Moses-Järvinen-Nenonen
Kiljunen-Loimaranta-Wold
Seppälä-Tenhovuori

Nurmi-Nikkilä
Ikonen-Pelli
Ahonen-Pihlström

Jotain tämmöstä tänään?
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lebe se vaan jatkaa maalissa. Hyvin on kyllä pelannut mutta silti ihmetyttää. Kuitenkin eiliseltäkin kova peli alla, joten luulisi kuormaa jaettavan Rajun kanssa.

Tulee väkisinkin mieleen kaksi vaihtoehtoa. Joko Rajulla on jokin lievä vamma eikä siksi haluta peluuttaa, muuta kuin pakon edessä tai sitten koirankoppi on kutsunut.

Tämä siis silkkaa spekulointia ilman mitään faktaa.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Lebe se vaan jatkaa maalissa. Hyvin on kyllä pelannut mutta silti ihmetyttää. Kuitenkin eiliseltäkin kova peli alla, joten luulisi kuormaa jaettavan Rajun kanssa.

Tulee väkisinkin mieleen kaksi vaihtoehtoa. Joko Rajulla on jokin lievä vamma eikä siksi haluta peluuttaa, muuta kuin pakon edessä tai sitten koirankoppi on kutsunut.

Tämä siis silkkaa spekulointia ilman mitään faktaa.
Lievää vammaa oltava. Muuten olisi tässä vaiheessa kautta aivan täyttä idiotismia peluuttaa juuri pitkältä huililta palannutta Lebedeffiä tuohon tahtiin.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Lievää vammaa oltava. Muuten olisi tässä vaiheessa kautta aivan täyttä idiotismia peluuttaa juuri pitkältä huililta palannutta Lebedeffiä tuohon tahtiin.
Ei välttämättä, kun Lebe oli poissa, niin Rajaniemi pelasi paljon, mikä todennäköisesti oli pois hänen harjoittelusta. Yleensä pelaava maalivahti ei jää esim aamujäiden jälkeen erikseen ns molarijäille, jossa hierovat tekniikka ja keskittyvät maalivahdin yksilölliseen kehittämiseen. Nyt kun Lebe on takaisin, niin antaa se Rajaniemelle mahdollisuuden reenata laadukkaammin ja koska Lebe on lähdössä tämän kauden jälkeen, niin on loogista panostaa enemmän Rajaniemen kehittämiseen.

Tietysti tämä spekulointia oman kokemuksen ja vuosien varrella nähtyjen asioiden kautta, mutta onhan meillä täällä @Läskisalo joka voi varmasti enemmän kertoa ja paremmin maalivahtien harjoittelusta.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Ei välttämättä, kun Lebe oli poissa, niin Rajaniemi pelasi paljon, mikä todennäköisesti oli pois hänen harjoittelusta. Yleensä pelaava maalivahti ei jää esim aamujäiden jälkeen erikseen ns molarijäille, jossa hierovat tekniikka ja keskittyvät maalivahdin yksilölliseen kehittämiseen. Nyt kun Lebe on takaisin, niin antaa se Rajaniemelle mahdollisuuden reenata laadukkaammin ja koska Lebe on lähdössä tämän kauden jälkeen, niin on loogista panostaa enemmän Rajaniemen kehittämiseen.

Tietysti tämä spekulointia oman kokemuksen ja vuosien varrella nähtyjen asioiden kautta, mutta onhan meillä täällä @Läskisalo joka voi varmasti enemmän kertoa ja paremmin maalivahtien harjoittelusta.
Joo voi olla toki näinkin. Näkisin vain loogisena tässä vaiheessa kautta pitää molempien kassarien pelituntuman yllä. Mutta kuten totesit, niin Rajuhan pelasi juuri melkoisen monta matsia putkeen, joten ehkä siellä tosiaan annetaan herran ottaa hetki hieman happea.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Rajaniemeä pitäisi peluuttaa perättäisten päivien toisessa pelissä ja Lebeä about kaikki muut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös