Oli jo IFK ottelussakin. Katotaan miten tänään liikkuu.Kolmosessa pikkusen jalkaa tänään!
Oli jo IFK ottelussakin. Katotaan miten tänään liikkuu.Kolmosessa pikkusen jalkaa tänään!
Melko hyvä suoritus ilman oikeaa päävalmentajaa, eikö?Niin, vielä kun olisi oikea päävalmentajakin kaivettu tässä vaiheessa jostakin taikurinteltasta, viitsisi vielä vaivautua hallille.
Jos hävitään, se on pelaajien vika. Kun voitetaan, se on valmennuksen ansiota.Melko hyvä suoritus ilman oikeaa päävalmentajaa, eikö?
Pelaajat ilmeisesti keskenään olivat luoneet noinkin hyvän ja ennen kaikkea toimivan peli suunnitelman tälle illalle, että tännekin jossain kohtaa kovasti toivottu Olli Salo oli sormi perseessä tänään oikeastaan koko 60 minuuttia.
Näinhän se on. Ja toisinpäin. Riippuu keneltä kysyy. Mutta eiköhän se totuus ole jossain siinä välimaastossa.Jos hävitään, se on pelaajien vika. Kun voitetaan, se on valmennuksen ansiota.
Hauskaa...
Joskus hävitään henkilökohtaisten virheiden takia, ja joskus vajavaisen taktiikan takia. Valmennus kantaa jälkimmäisestä vastuun ja tätäkin on tälläkaudella saatu todistaa, niin TV:stä kuin ihan paikan päältäkin.Jos hävitään, se on pelaajien vika. Kun voitetaan, se on valmennuksen ansiota.
Hauskaa..
Melko hyvä suoritus ilman oikeaa päävalmentajaa, eikö?
Pelaajat ilmeisesti keskenään olivat luoneet noinkin hyvän ja ennen kaikkea toimivan peli suunnitelman tälle illalle, että tännekin jossain kohtaa kovasti toivottu Olli Salo oli sormi perseessä tänään oikeastaan koko 60 minuuttia.
Todennäköisesti tämä. Olisi kirsikka kakun päälle hänen takiaan jo viis vaille vituiks menneelle kaudelle..Vai onko Pikkarainen pantannut pelikirjaansa koko kauden ja ihan vittuillakseen käskenyt nyt alkaa sitä toteuttaa?
Hauskaa tässä on vain ja ainoastaan se, että palstatotuuden mukaan Kerholla ei ole oikeaa Päävalmentajaa
Kovasti täällä kuitenkin uskotellaan, että pelaajat sitä peliä pelaa. Valmentaja ei ole vastuussa edes valmistautumisesta, vaan kyllä ammattipelaajien tulee hoitaa homma. Välillä miettii, että mihinkäs niitä valmentajia sitten tarvitaankaan.Hauskaa tässä on vain ja ainoastaan se, että palstatotuuden mukaan Kerholla ei ole oikeaa Päävalmentajaa, mutta siitä huolimatta tälläviikolla ollaan pelillisesti lyöty Jussi Ahokkaan TPS, Ville Peltosen HIFK ja viimeisimpänä - toistan vielä - Kookoo, jota valmentaa tännekin kovasti toivottu Olli Salo. Ihmettelin vain "ääneen", että miten tämä oikein on mahdollista ilman oikeaa Päävalmentajaa.. Hämmästellen myös sitä, että kenen takataskuun Olli Salo tänään laitettiin?
Itseasiassa. Olen vahvasti sitä mieltä, että itse peliin latautuminen /valmistautuminen on hyvin pitkälti itse pelaajien kontolla. Tänään pelaajat olivat hoitaneet tuon ihan viimeisen päälle hyvin.Kovasti täällä kuitenkin uskotellaan, että pelaajat sitä peliä pelaa. Valmentaja ei ole vastuussa edes valmistautumisesta, vaan kyllä ammattipelaajien tulee hoitaa homma. Välillä miettii, että mihinkäs niitä valmentajia sitten tarvitaankaan.
Siksi se oli hauskaa.
Muuten vaan puhutaan enemmän ja enemmän siitä mentaalipuolen valmistautumisesta ja erityisesti valmentamisesta. Tämä ei kuitenkaan koske Kerhoa näköjään...Itseasiassa. Olen vahvasti sitä mieltä, että itse peliin latautuminen /valmistautuminen on hyvin pitkälti itse pelaajien kontolla. Tänään pelaajat olivat hoitaneet tuon ihan viimeisen päälle hyvin.
Aamulla pelipalaveri, kevyt jää, sitten lounaan kautta kotio ja todennäköisesti seuraavan kerran koutsi avaa suunsa 5min ennen matsia. Tuohon jää aika pitkä aikaväli, minkä aikana tämä itse peliin valmistautuminen tapahtuu, ja siitä kantaa kyllä vastuun itse pelaajat.
Tuohan oli vain minun mielipiteeni. Joku ammattipeluri voi tulla kertomaan faktat.Muuten vaan puhutaan enemmän ja enemmän siitä mentaalipuolen valmistautumisesta ja erityisesti valmentamisesta. Tämä ei kuitenkaan koske Kerhoa näköjään...
Muuten vaan puhutaan enemmän ja enemmän siitä mentaalipuolen valmistautumisesta ja erityisesti valmentamisesta. Tämä ei kuitenkaan koske Kerhoa näköjään...
Toivottavasti nelonen olisi tässä! Ei kiitos Musea pilaamaan mihinkään muuhun ketjuun!Mustonen näytti olevan treeneissä videolla, joten voi hyvinkin olla huomenna mukana. Saiskohan Kiljunen sitten väistyä ja nelonen olisi sitten muodossa.
Loimaranta - Toivola - Mustonen
Ainoa muu mahdollisuus olisi kolmosketju, kärkiketjuihin kun ei ole asiaa. Tosin kolmonenkin oli viime ottelussa niin hyvä, ettei siihenkään ehkä kannataisi tehdä muutoksia.Toivottavasti nelonen olisi tässä! Ei kiitos Musea pilaamaan mihinkään muuhun ketjuun!
Juu ei mielellään kolmosta rikki! Kaikki ketjut toimii juuri nyt, niin ainoa paikka on nelosessa.Ainoa muu mahdollisuus olisi kolmosketju, kärkiketjuihin kun ei ole asiaa. Tosin kolmonenkin oli viime ottelussa niin hyvä, ettei siihenkään ehkä kannataisi tehdä muutoksia.
Erinomaisen KooKoo pelin jäljiltä näkisin että sairaslistalta ainoastaan terve Hietanen aiheuttaisi kokoonpanomuutoksia. Mitään järkeä tehdä tuoda muita vesseleitä tonne sotkemaan kuviota. Seiskapakiksi toki Reini kelpaisi.
Ainakin on kilpailua pelipaikoista ja laajuutta. Jokainen ansaitsee paikkansa.Nyt HäSakin kertoo, että Hietanen pitäisi palata. Lisäksi myös Mustonen on kokoonpanossa. Varmaan siis tulee siis Kiljusen tilalle, mikä mielestäni on harmi, sillä Kiljunen pelas vahvan ottelun lauantaina.