Ketjulotto ja kokoonpanot 2023–2024

  • 117 252
  • 961

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Vaikka hoidot on kehittynyt ja Ossi pitää ittestään varmasti hyvää huolta, niin en ihmettelisi, vaikka sillon tällön tämä Ammattijääkiekkoilijalla todettiin MS-tauti, mutta ura jatkuu edelleen vetäisi käsijarrua pelaamisen suhteen.
Hyvin mahdollista. Tiedän taudista sen verran (toki varmasti tämäkin hyvin persoonakohtaista) mutta taudissa niin sanotusti hyviä ja sitten huonoja jaksoja. Jos tuollainen huono jakso on päällä niin ei mitään asiaa kaukaloon.
 

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Arvostan mielipidettä.
Itse olen eri mieltä.

Rautiainen, Aaltonen ja Ahonen olivat eilen sairaana/poissa nimmareiden jaosta. Toivottavasti olivat henkilökohtaisia menoja tai varotoimia, ja tervehtyvät matsiin.

Ovathan he hieman erilaisia keskenään ja sillein vaikea vertailla. Ikoselle ei ole tälle kaudelle löytynyt sopivaa paria oikeen.

Viime kaudella olivat Pellin kanssa loistava pari.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Arvostan mielipidettä.
Itse olen eri mieltä.

Rautiainen, Aaltonen ja Ahonen olivat eilen sairaana/poissa nimmareiden jaosta. Toivottavasti olivat henkilökohtaisia menoja tai varotoimia, ja tervehtyvät matsiin.
Olisko noissa yleisöesiintymisissä jotain vuoroja? Aaltonen ainakin ollut kiitettävästi mukana. Toki jos sairaana ovat, niin sitten lepo auttanee. Seuraava ottelu oli vissiin perjantaina.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Missäs muuten Aaltonen on? Ei kokoonpanossa, eikä poissaolijoiden listalla.
Periaatteessa koska vaan Ruokosen paikalle, mutta ehkä nyt olisi hetki antaa Ruokosen jatkaa ja katsoa onko onnistumisella vapauttava vaikutus. Nessun tippuessa antaisin vielä kerran Henrikssonille mahdollisuuden koittaa hyvien kavereiden kanssa ja jos Vaasassa ei lähde, niin hyvää jatkoa ja Aaltonen siihen, mikäli Nessun saikku jatkuu.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Periaatteessa koska vaan Ruokosen paikalle, mutta ehkä nyt olisi hetki antaa Ruokosen jatkaa ja katsoa onko onnistumisella vapauttava vaikutus. Nessun tippuessa antaisin vielä kerran Henrikssonille mahdollisuuden koittaa hyvien kavereiden kanssa ja jos Vaasassa ei lähde, niin hyvää jatkoa ja Aaltonen siihen, mikäli Nessun saikku jatkuu.
Henriksson on ollut koko kauden iso kasa T-Rexin haisevaa paskaa.. Ei mitään asiaa kokoonpanoon enään. Näyttöpaikkoja on annettu vähintäänkin riittävästi, ja kertaakaan näissä Henriksson ei ole tarttunut härkää sarvista. Aaltonen Nessun tilalle jos niikseen.
 

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Henrikssonia ei taideta peluuttaa kun vain pakon edetessä. Ei oikein sovellu tohon nykyiseen sapluunaan millään.

Martel - Pihlström - Skinnari
Ruokonen - Järvelä - Aaltonen

Pelin sisällä sitten päivitellä näitä kahta ketjua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös