Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Ahonen sisään.
Nikkilä, Hietanen ja Ketola saikulle?
Ahonen sisään.
Ja Martell pelikieltoon.
Muutettiinko se jo OR:ksi?
Joo. Olihan toi selkee, kun lopussa hidastus näytettiin.Ei sentäs. Tutkintaan tuo kuitenkin menee.
Huomenna hyvällä säkällä puolustus muotoa:
Pulli-Pärssinen
Nurmi-Tapio
Ulander-Reini
Tulisi varmasti kaunis näytös…
Toivottavasti. Mason mukaan oli paikkailtavana ja tilannetta tarkastellaan aamulla.Kai Ahonen sentään pysyi ehjänä?
Ihan näin eeppiseksi ei tainnut edes viime kaudella mennä. Huh huh.Huomenna hyvällä säkällä puolustus muotoa:
Pulli-Pärssinen
Nurmi-Tapio
Ulander-Reini
Mitä Hietaselle kävi? Onko joku flunssa liikkeellä nimittäin kolmatta kertaa kipeänä itsekin pariin kuukauteen.
Asia pitäisi tuoda mediassakin esille. Painetta sinne tuomareihin, jos alkaisivat vaikka huomaamaan sikaikut. IFKllakin ehkä vähän lisättävää.HäSan mukaan "ei ole mitään äärimmäisen huolestuttavaa, mutta jonkinlaista breikkiä tulee nyt". Eli Hietanen varmuudella pois, Ahosen ja Ketolan osalta selviää aamulla.
Kalliiksi tulee nää KalPa-pelit aina.
Enemmän näyttää tuosta suunnasta vahingolta. Maila on jo korkealla eli varsinaisesti ei lyö mailalla.En kyllä nää tuossa muuta kuin Martell pitää mailaansa ylhäällä ja KalPan pelaaja luistelee siihen.Päätykameran kuva paljastaa törkeän tempun SM-liigassa – kultakypärälle ulosajo
HPK:n paras pistemies Danick Martel sortui typerään temppuun KalPa-ottelun viimeisillä sekunneilla. Kuvatallenne päätyvinkkelistä paljastaa Martelin huitaisevan KalPan Saku Salmelaa mailalla kasvoihin.www.mtvuutiset.fi
Ei voi Martel tuosta kakkua saada? Oikea rangaistus olisi ollut 2min. Täytyi oikein kattoa tilanne isommaltakin ruudulta, niin törkeäksi en voi tuomita tuota.Mitä luultavimmin Martel on tänään poissa, niin lähtisin kylmästi kokeilemaan seuraavanlaista.
Nenonen - Mustonen - Tuulola
Loimaranta - Pihlström - Rautiainen
Henriksson - Päivärinta - Aaltonen
Ruokonen - Toivola - Huttunen
En kyllä nää tuossa muuta kuin Martell pitää mailaansa ylhäällä ja KalPan pelaaja luistelee siihen.Päätykameran kuva paljastaa törkeän tempun SM-liigassa – kultakypärälle ulosajo
HPK:n paras pistemies Danick Martel sortui typerään temppuun KalPa-ottelun viimeisillä sekunneilla. Kuvatallenne päätyvinkkelistä paljastaa Martelin huitaisevan KalPan Saku Salmelaa mailalla kasvoihin.www.mtvuutiset.fi
Maila on kyllä jo korkealla ennen osumista.Mä olen kyllä näkevinäni vilkaisun kohteeseen, mailan asennon noston ja pienen ojennuksen
Ei kuitenkaan vartalon käyttöä pumppuna
Mä vaan nään että Martelin silmämunat kääntyy, en pään kääntöä.Mä olen kyllä näkevinäni vilkaisun kohteeseen, mailan asennon noston ja pienen ojennuksen
Ei kuitenkaan vartalon käyttöä pumppuna
Kalpalainenhan ottaa vauhtia kohti Martelia. On kauempana alussa ja pari potkua siinä ottaa.Mä vaan nään että Martelin silmämunat kääntyy, en pään kääntöä.
Maila on kyllä jo korkealla ennen osumista.
Meillä on eri video?On, mutta juuri ennen osumaa silti selvä nosto ja ojentava sivuttaisliike
Ei näy mitään juuri ennen osumista. KalPan pelaaja tulee itse siihen vierelle, eikä Martel ojenna häntä kohti.On, mutta juuri ennen osumaa silti selvä nosto ja ojentava sivuttaisliike
Meillä on eri video?