Manner halusi palauttaa Kristofin keskelle, mutta miksei Michal voisi sitten pelata keskikaistaa Leskisen rinnalla? Lasu ja Pyörälä ovat niin toistensa peilikuvia, että olisi kiva todistaa sekin synergia ja kemia käytännössä. Usein olen huomannut että samantyyppiset pelaajat pelaavat hyvin yhteen. Katsotaan vaikka tuota meidän nelosketjua, kyllä siellä aika ryskääjiä kaikki kolme aina ovat. Kiinnostaisi Mannerilta myös kysyä, miksi Kupari ja Heponiemi pelaavat juuri noin päin? Kupari kuitenkin voisi laidalla ottaa enemmän vapauksia ja Heponiemi taas sopisi pelinrakennus- ja syöttötaitojensa puolesta keskelle. Lieneekö eroa sitten aloituksissa? Lisäksi Heponiemi pelaa leftin kätisyydellä oikeaa laitaa vaikka sinne löytyisi rightilta ampuviakin Koblizek ja Kupari. Late aikoinaan oli hyvinkin orjallinen noiden kätisyyksien suhteen, mutta Mamba ottaa näemmä paljon vapaammin.
Näistä kavereista saisi niin monta herkullista koostumusta, mutta jos noita tutkapareja hakee ja yrittää hyödyntää kätisyydet täydellisesti niin joku tämmöinenkin voisi toimia:
Heponiemi-Kristof-Leskinen
Pyörälä-Lasu-Kupari
Lindsten-Metsävainio-Koblizek
Sailio-Ikonen-Karvinen
Hyvät sentterit ovat harvassa, joten siten kyllä ymmärrän tuon Kuparin kasvattamisen tulevaisuuden sentteriksi. Mannerin sanomisista huolimatta itse kuitenkin näen Rasmuksessa enemmän Jesse Puljujärveä tai Juhamatti Aaltosta kuin Sebastian Ahoa, mikä kyllä osoittaisi sinne laiturin tontille enemmän.
Näistä kavereista saisi niin monta herkullista koostumusta, mutta jos noita tutkapareja hakee ja yrittää hyödyntää kätisyydet täydellisesti niin joku tämmöinenkin voisi toimia:
Heponiemi-Kristof-Leskinen
Pyörälä-Lasu-Kupari
Lindsten-Metsävainio-Koblizek
Sailio-Ikonen-Karvinen
Hyvät sentterit ovat harvassa, joten siten kyllä ymmärrän tuon Kuparin kasvattamisen tulevaisuuden sentteriksi. Mannerin sanomisista huolimatta itse kuitenkin näen Rasmuksessa enemmän Jesse Puljujärveä tai Juhamatti Aaltosta kuin Sebastian Ahoa, mikä kyllä osoittaisi sinne laiturin tontille enemmän.